Výbava: ABS, 4x el. okna, Posilovač řízení, El. zpětné zrcátka, El. šíbr, Central, MG Autoradio, CD Menič, 6x repro, Dálkové ovládání, Odkdy vlastním toto auto: od zimy 2004
Popis: Je to skvělá hračka pro staršho pána s technickými ambicemi i erudicí. A do příštího léta bych v něm chtěl mít vlastnoručně vestavěný HYDRACTIVE II. plus klimatizaci...
Osobní galerie
Klikněte na obrázek pro zobrazení plné velikosti
A tohle je vzor a moje představa, jak by 16V měl jednou (doufám že brzy) vypadat. Navíc pracuju na konverzi (přestavbě) jeho zavěšení na HYDRACTIVE I nebo II, pokud se to povede...
Pod kapotou to vypadalo docela bídně, byly tam vosí hnízda, od myší ohlodané izolační panely, ale motor šel jako hodinky.
S tímhle vozím rodinu a reprezentuji se v práci, a taky jsem členem Xantia klubu. 2,0 HDi 80kW. BX GTI 16V má "koníků" o něco více....
BX 16 TRS 1985 Foceno v roce 2002 po výměně spojky a všech potrubí vzadu pod vozem - byly zkorodované... V současné době už neexistuje - škoda té krásné palubní desky ve stylu STAR TREK....
BX 19 TRI AUTOMAT: Rok výroby 1987 V držení syna Honzy (JAPA), k vidění v Olomouci a okolí
Původní stav BX 19 GTi 16v, jak jsem ho objevil v jednom pražském bazaru a "dohodil" bráchovi.