Zásobník hydraulické kapaliny - žlutý kotouček
musí být mezi dvěmi ryskami. Hladinu měřte s vozidlo zdvihnutým na maximální
výšku a s nastartovaným motorem. Používej výhradně LHM kapalinu, určenou
pro hydraulické systémy Citroënov. Dá se koupit skoro na všech pumpách za cca 250,-
Kč/litr.
Nouzově se dá použil i motorový olej SAE 10 anebo SAE 20, ale by měl být
co nejspíš vyměněn!
Ruční měrka množství motorového oleje -
hladina oleje nesmí nikdy překročit horní ani dolní hranici, označenou ryskou
na tyčce. Rozdíl mezi maximálním a minimálním množstvím je 1.5 litru.
Kontrolujte v pravidelných intervalech a před dlouhou cestou!
Plnění motorového oleje
Plnění chladící soustavy - odstranění krytu:
při studeném motoru otáčejte víčkem, dokud bezpečnostní aretace nezastaví. Potom
zatlačte uzávěr dolů a pokračujte v povolování. Horký motor: nechejte
vychladnout aspoň 10 minut a otočte opatrně uzávěr až po bezpečnostní zarážku.
Nechejte uniknout páru a až potom opatrně otevřete. Nikdy nepřidávejte do
horkého motoru naráz více než půl litru studené chladící kapaliny.
Používejte nemrznoucí směsi na báze etylénglykolu.
Údajné používání
chladících kapalin Alycol a Fridex způsobuje korozi mrazových pojistek v
bloku motoru až tak, ze dochází k jejich netěsnosti a až vypadnutí. (Poslal Vladimír Mazúch).