docela mě začíná štvát to večné sedání do uta ne křivo. Chvili jsme to řeši tim, že po vypnuti motoru jsme dal packu nahoru a ono to drželo. Nechal jsem nafoukat koule, vyměnil přední trubičky, přední kostku, nová LHM, na chvili to vždycky drželo a pak ten zadek zase spadnul. Slyšel jsem, že to všechno dělá brzdový válec, který stojí 3500, ale po pár tisících km to zase spadne. 4as od času vidím dýl zaparkovaný BXko jak pěkně stojí, tak ja na to?
docela mě začíná štvát to večné sedání do uta ne křivo. Chvili jsme to řeši tim, že po vypnuti motoru jsme dal packu nahoru a ono to drželo. Nechal jsem nafoukat koule, vyměnil přední trubičky, přední kostku, nová LHM, na chvili to vždycky drželo a pak ten zadek zase spadnul. Slyšel jsem, že to všechno dělá brzdový válec, který stojí 3500, ale po pár tisících km to zase spadne. 4as od času vidím dýl zaparkovaný BXko jak pěkně stojí, tak ja na to?
01.01.2007 22:56 -
Re: Padá zadek - existuje konečné řešení
Nijak.
Padání zadku je u BX normální. Pokud to nepadá v řádu minut, není to příznak závady, je to jednoduše vrozená vada způsobená únikem tlaku ze zadní části systému. V Xantiích (možná i v nějakých pozdějších XM, na to ale nepřísahám) je to vyřešeno další koulí, která tento úbytek tlaku průběžně vyrovnává.
Pokud se zadek po nastartování řekněme do 5 vteřin srovná, není třeba si s tím lámat hlavu.
Nijak.
Padání zadku je u BX normální. Pokud to nepadá v řádu minut, není to příznak závady, je to jednoduše vrozená vada způsobená únikem tlaku ze zadní části systému. V Xantiích (možná i v nějakých pozdějších XM, na to ale nepřísahám) je to vyřešeno další koulí, která tento úbytek tlaku průběžně vyrovnává.
Pokud se zadek po nastartování řekněme do 5 vteřin srovná, není třeba si s tím lámat hlavu.
01.01.2007 23:00 -
Re: Padá zadek - existuje konečné řešení
To neni celkom pravda. Hydraulika v 100% stave udrzi BX nespadnute niekolko dni - u mna to bolo konkretne 5 dni uplne hore a po 5tich to zacalo postupne pomali klesat - viac ako 7 dni som auto nemal odstavene takze neviem po kolkych dnoch uplne kleslo ...
To neni celkom pravda. Hydraulika v 100% stave udrzi BX nespadnute niekolko dni - u mna to bolo konkretne 5 dni uplne hore a po 5tich to zacalo postupne pomali klesat - viac ako 7 dni som auto nemal odstavene takze neviem po kolkych dnoch uplne kleslo ...
01.01.2007 23:01 -
Re: Padá zadek - existuje konečné řešení
mojemu BX padne zadek někdy za 5minut,někdy za hodinu.Hydro nekape,koule dofouklé.neřešim to.ale náš dýzlák vydržel i 3-4 dny na provozní poloze
mojemu BX padne zadek někdy za 5minut,někdy za hodinu.Hydro nekape,koule dofouklé.neřešim to.ale náš dýzlák vydržel i 3-4 dny na provozní poloze
03.01.2007 00:53 -
Re: Padá zadek - existuje konečné řešení
zohnat vrak vybrat celu hydrauliku a skumat to spravit si niekde v garazi laboratorium na hydro u bx ..po asi 4 mesiacoch som nakopol citrona chytil na supu ,to sa len tak chvalim,...a dal som ho do montaznej polohy a uz druhy den tam drzi trosku tlaku ubudlo ale je to v pohode ...ja by som skusil inu vec vypatrat na nete clovek ktory mal bx ako nove auto v roku neviem ktorom 90napriklad a vie ak osa chovalo nove a zahada sa vyriesi
zohnat vrak vybrat celu hydrauliku a skumat to spravit si niekde v garazi laboratorium na hydro u bx :) ..po asi 4 mesiacoch som nakopol citrona chytil na supu :) ,to sa len tak chvalim,...a dal som ho do montaznej polohy a uz druhy den tam drzi trosku tlaku ubudlo ale je to v pohode ...ja by som skusil inu vec vypatrat na nete clovek ktory mal bx ako nove auto v roku neviem ktorom 90napriklad a vie ak osa chovalo nove a zahada sa vyriesi :)
05.01.2007 20:00 -
Re: Padá zadek - existuje konečné řešení
nové jsem neměl ale 1 1/2 roku starý 32 000km 100% stav vydržel asi 4-5 dnů po dvou letech 150 000 km tak asi 1-2 dny jedině by pomohlo komplet nový díly hydra a to se nedoplatíš a za nějaký rok jseš na tom stejně Citroen pozdějí začal dělat koule navýc proti padání jak tu bylo psáno pokud po nastartování vyskočí na horu a za jízdy pěkně houpe tak to neřešit škoda času a peněz
nové jsem neměl ale 1 1/2 roku starý 32 000km 100% stav vydržel asi 4-5 dnů po dvou letech 150 000 km tak asi 1-2 dny jedině by pomohlo komplet nový díly hydra a to se nedoplatíš a za nějaký rok jseš na tom stejně Citroen pozdějí začal dělat koule navýc proti padání jak tu bylo psáno pokud po nastartování vyskočí na horu a za jízdy pěkně houpe tak to neřešit škoda času a peněz
05.01.2007 20:10 -
Re: Padá zadek - existuje konečné řešení
150-32=118tis km. kolikrat clovek za 118tis km meni tlumice a kolikrat si sahnul na hydro? Pravidelny servis je mene financne narocny, nez kompletni GOcko. Ale za to, ze BX pada prdelka vdecime lidem, co pravidelny servis ignorovali....
150-32=118tis km. kolikrat clovek za 118tis km meni tlumice a kolikrat si sahnul na hydro? Pravidelny servis je mene financne narocny, nez kompletni GOcko. Ale za to, ze BX pada prdelka vdecime lidem, co pravidelny servis ignorovali....
05.01.2007 20:16 -
Re: Padá zadek - existuje konečné řešení
ani jednou opravuji až nejde zbyrečně se tam nehrabu ale teď spravuji 3-4 do roka holt stará svi...
ani jednou opravuji až nejde zbyrečně se tam nehrabu ale teď spravuji 3-4 do roka holt stará svi...
05.01.2007 20:22 -
Re: Padá zadek - existuje konečné řešení
neni udržba neni stani!!! každych 70-80t.km proplach a je vše ok.mam nekolik breaku v d.lozim je celkem dost a vše v normě.jen jeden BX pada vic no ale ma 345t.km za sebou.koule mam na všech pulitrovky foukle na 45at. misto 40at.vozy se zelenou krvi nemaji konkurenci,užitkovost-cena-vybava!!!
neni udržba neni stani!!! každych 70-80t.km proplach a je vše ok.mam nekolik breaku v d.lozim je celkem dost a vše v normě.jen jeden BX pada vic no ale ma 345t.km za sebou.koule mam na všech pulitrovky foukle na 45at. misto 40at.vozy se zelenou krvi nemaji konkurenci,užitkovost-cena-vybava!!!
18.01.2007 14:27 -
Re: Padá zadek - existuje konečné řešení
Pripisem svoju skusenost:
Auto mi padalo zadok do hodiny, predok po troch bol dolu. Musel som menit spojkove lanko, po bolo pretrhnute. Musi sa odsrobovat aj brzdovy valec, aby sa ten bazmek co drzi spojku dal odtiahnut. Trubky na br. valec som nechal nasrobovane len som to cele trochu odsunul na stranu aby mi to nezavadzalo. Po 4 hodinach bolo lanko na mieste, ale este mi praskla dolna prepadova hadicka z br. valca, tu som opravoval dalsiu hodinu .
Po tom vsetkom zacalo BX-o stat hore, nepadalo aj 3 dni. Nechapem co sa stalo, ved s hydrom som nerobil nic, akurat som odsroboval a nasroboval valec a riadne ho pootlkal pri praci na spojkovom lanku.
Asi po mesiaci a dalsom jazdeni (cca 2000 km) zasa zacalo BX-o klesat, ale este stale to nie je tak ze zadok padne po hodine, teraz je to asi jeden den.
TAKZE KOMU PADA ZADOK, NECH SI VYMENI SPOJKOVE LANKO A BX-o MU BUDE ZASA STAT V POZORE )))))))
Pripisem svoju skusenost:
Auto mi padalo zadok do hodiny, predok po troch bol dolu. Musel som menit spojkove lanko, po bolo pretrhnute. Musi sa odsrobovat aj brzdovy valec, aby sa ten bazmek co drzi spojku dal odtiahnut. Trubky na br. valec som nechal nasrobovane len som to cele trochu odsunul na stranu aby mi to nezavadzalo. Po 4 hodinach bolo lanko na mieste, ale este mi praskla dolna prepadova hadicka z br. valca, tu som opravoval dalsiu hodinu :-).
Po tom vsetkom zacalo BX-o stat hore, nepadalo aj 3 dni. Nechapem co sa stalo, ved s hydrom som nerobil nic, akurat som odsroboval a nasroboval valec a riadne ho pootlkal pri praci na spojkovom lanku.
Asi po mesiaci a dalsom jazdeni (cca 2000 km) zasa zacalo BX-o klesat, ale este stale to nie je tak ze zadok padne po hodine, teraz je to asi jeden den.
TAKZE KOMU PADA ZADOK, NECH SI VYMENI SPOJKOVE LANKO A BX-o MU BUDE ZASA STAT V POZORE :-)))))))))))
18.01.2007 14:57 -
Re: Padá zadek - existuje konečné řešení
Už se to tu probíralo. Každý zásah do hydrauliky má za následek mírné zavzdušnění systému, které způsobí na nejakou dobu ( nekolik dnů) že auto vydží dýl zvednuté ...
po čase se to samo provozem odvzdušní a je to zase z5 kde to bylo...
Už se to tu probíralo. Každý zásah do hydrauliky má za následek mírné zavzdušnění systému, které způsobí na nejakou dobu ( nekolik dnů) že auto vydží dýl zvednuté ...
po čase se to samo provozem odvzdušní a je to zase z5 kde to bylo...
18.01.2007 15:09 -
Re: Padá zadek - existuje konečné řešení
Vtip je ale v tom ze ja som s ziadnymi tlakovymi hadicami ci trubkami nic nerobil, len som pretrhnutu prepadovu hadicu z valca skratil a opät nasadil. A ze by to spravilo taky rozdiel sa mi moc nezda.
Vtip je ale v tom ze ja som s ziadnymi tlakovymi hadicami ci trubkami nic nerobil, len som pretrhnutu prepadovu hadicu z valca skratil a opät nasadil. A ze by to spravilo taky rozdiel sa mi moc nezda.
18.01.2007 15:36 -
Re: Padá zadek - existuje konečné řešení
Už se to tu probíralo. Každý zásah do hydrauliky má za následek mírné zavzdušnění systému, které způsobí na nejakou dobu ( nekolik dnů) že auto vydží dýl zvednuté ...
po čase se to samo provozem odvzdušní a je to zase z5 kde to bylo...
Už se to tu probíralo. Každý zásah do hydrauliky má za následek mírné zavzdušnění systému, které způsobí na nejakou dobu ( nekolik dnů) že auto vydží dýl zvednuté ...
po čase se to samo provozem odvzdušní a je to zase z5 kde to bylo...