Mám BX 14 TGE a občas se mi stalo (asi 3x za 10.000 km), že problikávala kontrolka katalyzátoru a motor ztrácel tah. Bylo to sice krátkodobé, ale npříjemné. Proto jsem si vyrobnil vyblikávatko a diagnostikovala se mi závada č. 33 - Sensor podtlaku v sání. Tak jsem to resetnul (vymazal z paměti ŘJ) a uvidím. Najel jsem jenom pár km, ale mám takový pocit, že mi motor běží kultivovaněji, před tím trošku škubal. Uvidím, co se bude dít dál, diagnostiku jsem teď zkontroloval a žádná závada už tam není. Umí mi někdo poradit, co s tím sensorem podtlaku? Díky
Mám BX 14 TGE a občas se mi stalo (asi 3x za 10.000 km), že problikávala kontrolka katalyzátoru a motor ztrácel tah. Bylo to sice krátkodobé, ale npříjemné. Proto jsem si vyrobnil vyblikávatko a diagnostikovala se mi závada č. 33 - Sensor podtlaku v sání. Tak jsem to resetnul (vymazal z paměti ŘJ) a uvidím. Najel jsem jenom pár km, ale mám takový pocit, že mi motor běží kultivovaněji, před tím trošku škubal. Uvidím, co se bude dít dál, diagnostiku jsem teď zkontroloval a žádná závada už tam není. Umí mi někdo poradit, co s tím sensorem podtlaku? Díky
zklamu tě, ale BX14ka žádný senzor podtlaku v sání nemá. Tohle chybné (ne chybové) hlášení ukazuje na možnost problémů s potenciometrem škrtící klapky.
zklamu tě, ale BX14ka žádný senzor podtlaku v sání nemá. Tohle chybné (ne chybové) hlášení ukazuje na možnost problémů s potenciometrem škrtící klapky.
Trocha mimo temu ale 14 nema podtlakove cidlo ? Ako teda rj ziskava mnozstvo nasavaneho vzduchu ? Alebo 14 to ziskava len podla polohy plynu ? to je ale hrozne nepresna metoda ...
Trocha mimo temu ale 14 nema podtlakove cidlo ? Ako teda rj ziskava mnozstvo nasavaneho vzduchu ? Alebo 14 to ziskava len podla polohy plynu ? to je ale hrozne nepresna metoda ...