přední část při zvednutí po chvíli klesne asi tak 5cm a pak opet napumpuje a azvedne a takhle to delá pořád a přední část nenapumpuje pri volnobehu ale až při vysokých otáčkách jedná se o vuz citroen bx 1.7 disel bez posilovače řízení prosím o radu děkuji
přední část při zvednutí po chvíli klesne asi tak 5cm a pak opet napumpuje a azvedne a takhle to delá pořád a přední část nenapumpuje pri volnobehu ale až při vysokých otáčkách jedná se o vuz citroen bx 1.7 disel bez posilovače řízení prosím o radu děkuji
To vyzerá na pridretý predný korektor... prípadne skús premazať aspoň tiahla čo idú k nemu... a všetky pohyblivé časti čo pri ňom nájdeš..
To vyzerá na pridretý predný korektor... prípadne skús premazať aspoň tiahla čo idú k nemu... a všetky pohyblivé časti čo pri ňom nájdeš..
To su odidete predné piestnice - zachvilu ti to vykrváca cez vracačky na tlmičoch
To su odidete predné piestnice - zachvilu ti to vykrváca cez vracačky na tlmičoch
Mne to robilo tiež a bol to korektor... a piestnice mám v super stave... Ale už som viackrát počul, že by to mohli byť aj tie piestnice... V každom prípade ani jedna možnosť nie je moc lákavá : ))))
Mne to robilo tiež a bol to korektor... a piestnice mám v super stave... Ale už som viackrát počul, že by to mohli byť aj tie piestnice... V každom prípade ani jedna možnosť nie je moc lákavá : ))))
Staci odpojit prepady a zistit ci sa cez ne vali lhm, ak nie tak to pistnice nie su ...
Staci odpojit prepady a zistit ci sa cez ne vali lhm, ak nie tak to pistnice nie su ...
mne to tiez robilo vymen LHM olej(najlepsi je LHM Valvoline plus)a teraz sa auto dviha okamzite bez sekania, predtym mi to pri dvihani tiez sekalo a dlho trvalo, pokial natlakovalo system
mne to tiez robilo vymen LHM olej(najlepsi je LHM Valvoline plus)a teraz sa auto dviha okamzite bez sekania, predtym mi to pri dvihani tiez sekalo a dlho trvalo, pokial natlakovalo system