Jak odzkoušet podtlakový regulátor u BX 1,6i? Když odpojím hadičku, tak auto při volnoběhu nechcípá, trošku cuká při nízkých otáčkách. Když hadičku připojím, tak při brždění a zastavení téměř chcípne 500ot a pak se otáčky srovnají. Co s tím jak to změřím-ohmicky, napětově? Poraďte. A ještě to nějak hodně žere může to být tím regulátorem? Díky
Jak odzkoušet podtlakový regulátor u BX 1,6i? Když odpojím hadičku, tak auto při volnoběhu nechcípá, trošku cuká při nízkých otáčkách. Když hadičku připojím, tak při brždění a zastavení téměř chcípne 500ot a pak se otáčky srovnají. Co s tím jak to změřím-ohmicky, napětově? Poraďte. A ještě to nějak hodně žere může to být tím regulátorem? Díky
Opravdu nikdo neví, jak odzkoušet podtlakový snímač? Napsal jsem to špatně je to snímač né regulátor.
Opravdu nikdo neví, jak odzkoušet podtlakový snímač? Napsal jsem to špatně je to snímač né regulátor.
Je to Map sensor a v okamžiku kdy odpojíš hadičku, jde počítač do nouzového režimu. Poznáš to tak že motor ,,ŽERE" netáhne, svíčky jsou černé, samá saze a špatně jde i za plynem. Nemá snahu táhnout. První možnost jak odskoušet Map senzor je zkusit jeho těsnost, hadičku od něj do papule, nasát z něj vzduch a přicpat jazykem, jestliže ucítíš že ten podtlak v něm slábne tak je v čudu.jestliže ne, pak druhá možnost, analogový ohmmetr a vždy připojit jakoukoliv konbinaci pinů z něj sledovat ručku na ohmetru a měnit podtlak v hadičce. Ručka by měla chodit plynule v závislosti na velikosti podtlaku bez jakéhokoliv škubání nebo pádu do nevodivosti a zpět na vodivost. Hodnoty pro Map jsem zlkoušel sehnat, ale neúspěšně.
Je to Map sensor a v okamžiku kdy odpojíš hadičku, jde počítač do nouzového režimu. Poznáš to tak že motor ,,ŽERE" netáhne, svíčky jsou černé, samá saze a špatně jde i za plynem. Nemá snahu táhnout. První možnost jak odskoušet Map senzor je zkusit jeho těsnost, hadičku od něj do papule, nasát z něj vzduch a přicpat jazykem, jestliže ucítíš že ten podtlak v něm slábne tak je v čudu.jestliže ne, pak druhá možnost, analogový ohmmetr a vždy připojit jakoukoliv konbinaci pinů z něj sledovat ručku na ohmetru a měnit podtlak v hadičce. Ručka by měla chodit plynule v závislosti na velikosti podtlaku bez jakéhokoliv škubání nebo pádu do nevodivosti a zpět na vodivost. Hodnoty pro Map jsem zlkoušel sehnat, ale neúspěšně.
Dík za tip. Zkoušel jsem nasát podtlak pusou a ten neuniká. Měřením, bohužel digitálem jsem naměřil 40KOhm, vždy mezi krajním a prostředním, při změně tlaku se hodnota nemění, zítra to zkusím změřit v autě, pusou nedocílím takového podtlaku.
Dík za tip. Zkoušel jsem nasát podtlak pusou a ten neuniká. Měřením, bohužel digitálem jsem naměřil 40KOhm, vždy mezi krajním a prostředním, při změně tlaku se hodnota nemění, zítra to zkusím změřit v autě, pusou nedocílím takového podtlaku.
MAP senzor sa dá odskúšať aj hustilkou, nemusíš ústami. Ak je tesný, tak je dobrý.
Ak má auto tendenciu skapať pri podraďovaní, zameral by som sa skôr na regulátor voľnobehu. Buď máš krokový motorček, alebo ventil.
MAP senzor sa dá odskúšať aj hustilkou, nemusíš ústami. Ak je tesný, tak je dobrý.
Ak má auto tendenciu skapať pri podraďovaní, zameral by som sa skôr na regulátor voľnobehu. Buď máš krokový motorček, alebo ventil.
ja ked som kúpil svoje prvé BX mal som problém so spotrebou ,ktoré bola asi 500Sk/45km a objavovali sa presne tie isté príznaky ako napísal čert,chcel som to riešiť v profi servise Citroenu v BB ale to vam bola ešte len komédia ,pri aute sa vystriedali asi tak 3-4 ludia aby zistili či auto ma vôbec diagnostickú zasuvku,to som im samozrejme musel ukázať ja,ale moj problém podla nich spočíval v hlave-tlaky,tesnenie atď,tak som si auto zobral domov a tam som meditoval nad otvorenou kapotou až som objavil odpojenú hadičku,tá putovala na pôvodné miesto a problém bol vyriešený.
ja ked som kúpil svoje prvé BX mal som problém so spotrebou ,ktoré bola asi 500Sk/45km a objavovali sa presne tie isté príznaky ako napísal čert,chcel som to riešiť v profi servise Citroenu v BB ale to vam bola ešte len komédia ,pri aute sa vystriedali asi tak 3-4 ludia aby zistili či auto ma vôbec diagnostickú zasuvku,to som im samozrejme musel ukázať ja,ale moj problém podla nich spočíval v hlave-tlaky,tesnenie atď,tak som si auto zobral domov a tam som meditoval nad otvorenou kapotou až som objavil odpojenú hadičku,tá putovala na pôvodné miesto a problém bol vyriešený.
To: Qaga. Podtlak funguje resp. je těsný (neuniká), Závada byla v krokovým motorku pro volnoběh, vše jsem vyčistil a zatím to funguje, otáčky už nekolísají.
To: Qaga. Podtlak funguje resp. je těsný (neuniká), Závada byla v krokovým motorku pro volnoběh, vše jsem vyčistil a zatím to funguje, otáčky už nekolísají.