I na předchozim BXku 1,8TD se mi kývala, i ted u kombíka. Neví nekdo cim by to mohlo být?
I na předchozim BXku 1,8TD se mi kývala, i ted u kombíka. Neví nekdo cim by to mohlo být?
Vôľa v náhone. zrejme v tej hornej časti. Môžeš buď polaborovať, alebo to rovno vymeniť.
Vôľa v náhone. zrejme v tej hornej časti. Môžeš buď polaborovať, alebo to rovno vymeniť.
mne stačilo promazat náhon a do budíku stříknout vedéčko.Lítala mi ručička v rozmezí 10km
mne stačilo promazat náhon a do budíku stříknout vedéčko.Lítala mi ručička v rozmezí 10km
Mě to taky dělalo.Vyměnil jsem 2 x celý náhon a chvilku byl klid.Pak se stejně znova přetrhnul.Myslím, že to bude v budíku anebo v převodovce.Asi spíš ten budík.
Mě to taky dělalo.Vyměnil jsem 2 x celý náhon a chvilku byl klid.Pak se stejně znova přetrhnul.Myslím, že to bude v budíku anebo v převodovce.Asi spíš ten budík.
Začne to robiť znova preto, že v tachometri zatuhla tá origo vazelína a vrch náhonu to ohobľuje. Prestriekať pomáha, ale zvolil by som niečo vhodnejšie, ako WDčko.
Začne to robiť znova preto, že v tachometri zatuhla tá origo vazelína a vrch náhonu to ohobľuje. Prestriekať pomáha, ale zvolil by som niečo vhodnejšie, ako WDčko.
Náhon na tachometr je dvojdílný, "geniální" konstrukční řešení soudruhů z PSA.
WD 40 mi nepomohlo, do obou dílů jsem musel natlačit tmavošedou vazelínu s MoS2. Pomohlo to jen částečně, neb to už bylo vyběhané. Celkem bych řekl, že to za tu práci nestálo.
Pokud tě kvrdlání rafije neirituje za úroveň snesitelnosti, neřešil bych to.
Náhon na tachometr je dvojdílný, "geniální" konstrukční řešení soudruhů z PSA.
WD 40 mi nepomohlo, do obou dílů jsem musel natlačit tmavošedou vazelínu s MoS2. Pomohlo to jen částečně, neb to už bylo vyběhané. Celkem bych řekl, že to za tu práci nestálo.
Pokud tě kvrdlání rafije neirituje za úroveň snesitelnosti, neřešil bych to.
kolik by to stálo, kdybych chtěl ten náhon komplet koupit nový - použitý asi nemá cenu...
kolik by to stálo, kdybych chtěl ten náhon komplet koupit nový - použitý asi nemá cenu...