Zdravím všechny kamarády. Mám drobnou záhadu. Můj BX po nastarování leží svítí hydraulika a nechce se zvedat. Ikdyž zvednete otáčky motoru (on se zvedne ale až tak za 10minut nebo kdyby se jelo tak tak po 1km jizdy). Jenže !! Vytočím servo na plný rejd na kteroukoli stranu a držím v tahu a okamžitě se zvedne. Když zastavím nepadá, až tak po 30min nejprve předek na 3x 4x šup šup a je dole a zadek jen přes noc a oproti předku plynule. Stejně tak se zadek zvedá plynule a předek vrz, vrz,vrz a je nahoře po 10cm skocích. Koule p.Rada nedávno (rok) dělané čerpadlo z jinýho celková hydraulika v cajku - sucho ani kapka.
Jo !! když stójí auto na volnoběh tak ssssss jede ten syčivý zvuk přepouštění. jakmile malinko hnu volantem a držím jej v tahu přestane a dávkuje po cca 20s ssst, ssst, ssst tak jak ma.
řízení je z jinýho vše je z jinýho jen regulátor u 5.gule je původní myslíte že je to on ? vše mi na něj vypadá, nebo na kostku, ale nechci to měnit aniž by mi třeba Robert Voldán nebo někdo z Citroen "bohů" dal své stanovisko (notabene ho nemam, takže ho nechci kupovat k vánocům zbytečně).
Zdravím všechny kamarády. Mám drobnou záhadu. Můj BX po nastarování leží svítí hydraulika a nechce se zvedat. Ikdyž zvednete otáčky motoru (on se zvedne ale až tak za 10minut nebo kdyby se jelo tak tak po 1km jizdy). Jenže !! Vytočím servo na plný rejd na kteroukoli stranu a držím v tahu a okamžitě se zvedne. Když zastavím nepadá, až tak po 30min nejprve předek na 3x 4x šup šup a je dole a zadek jen přes noc a oproti předku plynule. Stejně tak se zadek zvedá plynule a předek vrz, vrz,vrz a je nahoře po 10cm skocích. Koule p.Rada nedávno (rok) dělané čerpadlo z jinýho celková hydraulika v cajku - sucho ani kapka.
Jo !! když stójí auto na volnoběh tak ssssss jede ten syčivý zvuk přepouštění. jakmile malinko hnu volantem a držím jej v tahu přestane a dávkuje po cca 20s ssst, ssst, ssst tak jak ma.
řízení je z jinýho vše je z jinýho jen regulátor u 5.gule je původní myslíte že je to on ? vše mi na něj vypadá, nebo na kostku, ale nechci to měnit aniž by mi třeba Robert Voldán nebo někdo z Citroen "bohů" dal své stanovisko (notabene ho nemam, takže ho nechci kupovat k vánocům zbytečně).
skus vycistit kostku ... pripadne vymenit alebo rovno vyhodit sitka co su v nej ...
skus vycistit kostku ... pripadne vymenit alebo rovno vyhodit sitka co su v nej ...
já bych tohle tipoval na kostku, leč i čerpadlo nebo regulátor to může dělat. Vše je svázané a spolupracuje to jeden s druhým a oba s třetím, takže pokud nemáš jistotu, co je skutečně 100%, je to trochu problém.
já bych tohle tipoval na kostku, leč i čerpadlo nebo regulátor to může dělat. Vše je svázané a spolupracuje to jeden s druhým a oba s třetím, takže pokud nemáš jistotu, co je skutečně 100%, je to trochu problém.
Dělalo to na starym motoru a ja koupil jiny BX pojízdný jel sem s ním domů z Berouna a ssst ssst ssst chodilo jak ma. Z něho šlo čerpadlo. Mě to zlobilo i předtím takže čerpadlo ne, ale kostka a regulátor jsou původní takže na ně sázím. S tím, že se to zlepšuje při pohybu serva a servo plní kostka - takže ...
1/ vyměním kostku /tu mam/ a pak vam napišu jak to dopadlo.
ještě taková úsměvná věc stává se vám taky, že BX pravidelně řekněme do 5hodin padne komplet na zem a když měníte něco víc na hydraulickým okruhu například teď kostka a je to komplet vypuštěný do bandasky tak to pak nepadne 2-3dny? mě jo stojí v garáži napravenej jak kdyby měl pružiny. A po delší jízdě nebo za pár dní si zase "padá po svým"
Dělalo to na starym motoru a ja koupil jiny BX pojízdný jel sem s ním domů z Berouna a ssst ssst ssst chodilo jak ma. Z něho šlo čerpadlo. Mě to zlobilo i předtím takže čerpadlo ne, ale kostka a regulátor jsou původní takže na ně sázím. S tím, že se to zlepšuje při pohybu serva a servo plní kostka - takže ...
1/ vyměním kostku /tu mam/ a pak vam napišu jak to dopadlo.
ještě taková úsměvná věc stává se vám taky, že BX pravidelně řekněme do 5hodin padne komplet na zem a když měníte něco víc na hydraulickým okruhu například teď kostka a je to komplet vypuštěný do bandasky tak to pak nepadne 2-3dny? mě jo stojí v garáži napravenej jak kdyby měl pružiny. A po delší jízdě nebo za pár dní si zase "padá po svým" :))
Jak píše tief, vzduch je svinstvo ( to je to nepadání i po delší době po výměně nějakého komponentu hydrauliky a nedostatečném odvzdušnění). Jinak pokud máš jiné čerpadlo a původní kostku, chtělo by to změřit nastavené tlaky pro posilovač a zbytek systému. Bylo to nastavené na tlak z původního čerpadla a když jsi ho vyměnil, tlakové poměry před kostkou se změnily a je třeba to seřizovacím šroubem doladit.
Jak píše tief, vzduch je svinstvo ( to je to nepadání i po delší době po výměně nějakého komponentu hydrauliky a nedostatečném odvzdušnění). Jinak pokud máš jiné čerpadlo a původní kostku, chtělo by to změřit nastavené tlaky pro posilovač a zbytek systému. Bylo to nastavené na tlak z původního čerpadla a když jsi ho vyměnil, tlakové poměry před kostkou se změnily a je třeba to seřizovacím šroubem doladit.
To nebude nutné, dám teď kostku z auta kde bylo i to čerpadlo.
Takže je vlastně opět spáruju tak jak byli. Ale díky za příspěvek resp. díky všem za rady.
Sakra asi tam napustím jen vzduch jako to má audi a nebued mi padat vůbec - cool tuning ... )
To nebude nutné, dám teď kostku z auta kde bylo i to čerpadlo.
Takže je vlastně opět spáruju tak jak byli. Ale díky za příspěvek resp. díky všem za rady.
Sakra asi tam napustím jen vzduch jako to má audi a nebued mi padat vůbec - cool tuning ... :)))
to KANYZA. A tak mi teda vysvětli, jak je možný, že ti seřídí na přístroji v citroenu kostku samotnou. Myslím že to je blbost seřizovat kostku podle čerpadla...
to KANYZA. A tak mi teda vysvětli, jak je možný, že ti seřídí na přístroji v citroenu kostku samotnou. Myslím že to je blbost seřizovat kostku podle čerpadla...
člověče ty máš asi pravdu tenkrát se mi zdálo že jde nic moc servo tak jsem v servisu chtěl aby mi přidali tlak moc nechtěli že by mi prý vybouchali gumičky, ale točil imbusem na kostce a reguloval a šlo pak o malinko líp to servo, ale jen o trošku.
Nakonec to bylo podložkama pod elektronama (1,5cm) a použitím širších letních gum 185/60/14 přišel jsem na to tak, že jsem vyndal podložky, vrátil na zimu plecháče s 175/65/14 a servo najednou šlo lépe a to původně tam byli 165/65/14 to by šlo "samo".
člověče ty máš asi pravdu tenkrát se mi zdálo že jde nic moc servo tak jsem v servisu chtěl aby mi přidali tlak moc nechtěli že by mi prý vybouchali gumičky, ale točil imbusem na kostce a reguloval a šlo pak o malinko líp to servo, ale jen o trošku.
Nakonec to bylo podložkama pod elektronama (1,5cm) a použitím širších letních gum 185/60/14 přišel jsem na to tak, že jsem vyndal podložky, vrátil na zimu plecháče s 175/65/14 a servo najednou šlo lépe a to původně tam byli 165/65/14 to by šlo "samo".