K tomu olejovemu vičku:
je pravda že cez zimu sa robi emulzia na nom ale toto určite nieje v norme.Zráža sa tam až moc vody,obavam sa chyteneho tesenia pod hlavou.
Na fotke ktora je fotena zo zadných sedačiek vidieť že volnobeh je na 1400 otáčkach čo tiež nieje v norme.
K tomu olejovemu vičku:
je pravda že cez zimu sa robi emulzia na nom ale toto určite nieje v norme.Zráža sa tam až moc vody,obavam sa chyteneho tesenia pod hlavou.
Na fotke ktora je fotena zo zadných sedačiek vidieť že volnobeh je na 1400 otáčkach čo tiež nieje v norme.
no, u studenyho benzinu muze byt trosku vyssi volnobeh.... co si budeme povidat
no, u studenyho benzinu muze byt trosku vyssi volnobeh.... co si budeme povidat :-)
to s tim olejem je teda blby, je pravda ze v chladici bylo min vody Ted je na servisu tak uvidim co se zjisti.
to s tim olejem je teda blby, je pravda ze v chladici bylo min vody Ted je na servisu tak uvidim co se zjisti.
Proč je na té fotce podběhu u spolujezdce u štítku vidět jakási "hrbatost"? Přesně na tomtéž místě jsem to totiž měl shnilé skrz.
Ta samolepka z toho blatníku sama neupadla, spíš to ve mně budí dojem opravy po havárii - je snazší sehnat na vrakárně blatník než blatník se samolepkou.
Té majonézy je v tom víčku opravdu moc - mně se jí tam dělalo polovic a v zimě to stačilo k tomu, aby mi to vyráželo měrku a bryndalo olej po celém motoru.
Jestlis to už koupil, hodně štěstí, možná jsem jen paranoidní.
Proč je na té fotce podběhu u spolujezdce u štítku vidět jakási "hrbatost"? Přesně na tomtéž místě jsem to totiž měl shnilé skrz.
Ta samolepka z toho blatníku sama neupadla, spíš to ve mně budí dojem opravy po havárii - je snazší sehnat na vrakárně blatník než blatník se samolepkou.
Té majonézy je v tom víčku opravdu moc - mně se jí tam dělalo polovic a v zimě to stačilo k tomu, aby mi to vyráželo měrku a bryndalo olej po celém motoru.
Jestlis to už koupil, hodně štěstí, možná jsem jen paranoidní.
víc jak 10 tisíc. bych nedal.a na tom podběhu to bude shnilý.
jinak já měl ten bílej humus v nálevce když jsem měl v motoru oleje méně než mělo být
víc jak 10 tisíc. bych nedal.a na tom podběhu to bude shnilý.
jinak já měl ten bílej humus v nálevce když jsem měl v motoru oleje méně než mělo být
Pro tvoji predstavu uvadim moji zkusenost s BX: V roce 2001 jsem koupil pomerne slusne 12 let stare BX se skutecnymi 150 tis. km za 17000,- (+ papiry). Kazdy rok provozu behem 5 let (do 200 tis. km) jsem do oprav (vcetne prace garazoveho mechanika) vlozil cca 8-10 tis. Kc (postupne loziska v zadnich ramenech, cepy a silentbloky predni napravy, kosti predni napravy, casti vyfuku, katalyzator, modul zapalovani, pouzity chladic, napinaci kladka rozvodoveho remene, brzdove hadicky, posledni jaro nakonec i trubky od hydrauliky kompletne vzadu a pod autem, koule jsem neresil, perovalo vyborne a na lehce pridrene predni pistnice, sycici brzdovy valec a spousteni cerpadla po 5 sec. v zaveru provozu po tech 5 letech uz nedoslo). Nepocitam ted provozni zalezitosti - kapaliny, vymeny oleje, desticky, pneumatiky a pod. Suma sumarum: vyborne svezeni a uzitne vlastnosti vozu i pri jeho stari, narocnejsi udrzbu, kterou nelze neresit a nechavat vyhnit (napr. brzdy jsou soucasti okruhu hydrauliky). Vetsina dilu je dostupnych a to jak nove, tak od druhovyrobcu, tak z pouzitych vozu na vrakovistich. A padani zadku nevadi, pokud se pomerne svizne zvedne po nastartovani a nikde nic netece, a to ani u brzdoveho pedalu na nohy, tam kde je brzdovy valec). Takze tak.
Pro tvoji predstavu uvadim moji zkusenost s BX: V roce 2001 jsem koupil pomerne slusne 12 let stare BX se skutecnymi 150 tis. km za 17000,- (+ papiry). Kazdy rok provozu behem 5 let (do 200 tis. km) jsem do oprav (vcetne prace garazoveho mechanika) vlozil cca 8-10 tis. Kc (postupne loziska v zadnich ramenech, cepy a silentbloky predni napravy, kosti predni napravy, casti vyfuku, katalyzator, modul zapalovani, pouzity chladic, napinaci kladka rozvodoveho remene, brzdove hadicky, posledni jaro nakonec i trubky od hydrauliky kompletne vzadu a pod autem, koule jsem neresil, perovalo vyborne a na lehce pridrene predni pistnice, sycici brzdovy valec a spousteni cerpadla po 5 sec. v zaveru provozu po tech 5 letech uz nedoslo). Nepocitam ted provozni zalezitosti - kapaliny, vymeny oleje, desticky, pneumatiky a pod. Suma sumarum: vyborne svezeni a uzitne vlastnosti vozu i pri jeho stari, narocnejsi udrzbu, kterou nelze neresit a nechavat vyhnit (napr. brzdy jsou soucasti okruhu hydrauliky). Vetsina dilu je dostupnych a to jak nove, tak od druhovyrobcu, tak z pouzitych vozu na vrakovistich. A padani zadku nevadi, pokud se pomerne svizne zvedne po nastartovani a nikde nic netece, a to ani u brzdoveho pedalu na nohy, tam kde je brzdovy valec). Takze tak.
Taky přidám svojí zkušenost s bělavou emulzí v hrdle olejové nálevky. U mého BX se dělá taky, ale vypadá to jakoby v závislosti na tom jak dlouho auto stojí. Do nedávna jsem s ním jezdil každý den a emulze tam téměř nebyla. Teď s ním jezdím příležitostně tak prům 1x za 14 dní a emulze je tam tak 2-3x tolik tzn. tvoří povlak na většině plochy nálevky. Ale jak říkám, je to můj osobní dojem.
Taky přidám svojí zkušenost s bělavou emulzí v hrdle olejové nálevky. U mého BX se dělá taky, ale vypadá to jakoby v závislosti na tom jak dlouho auto stojí. Do nedávna jsem s ním jezdil každý den a emulze tam téměř nebyla. Teď s ním jezdím příležitostně tak prům 1x za 14 dní a emulze je tam tak 2-3x tolik tzn. tvoří povlak na většině plochy nálevky. Ale jak říkám, je to můj osobní dojem.
Množství emulze závisí na okolní teplotě a zahřátí motoru. Pokud se v zimě popojíždí jen po městě s prakticky nezahřátým motorem, dělá se jí víc, až zamrzne, zneprůchodní hadice a pak to vyráží olej všude možně, včetně deklu nahoře, měrky atp.
Naopak v létě nebo pokud se v zimě jezdí dostatečně dlouhé trasy, aby se zkondenzovaná voda stačila teplem motoru odpařit, se jí dělá podstatně méně.
Je to výsledek mizerně navrženého systému nalévání oleje a odvětrávání prostoru deklu vačkové hřídele. Ale abych tentokrát soudruhům z PSA nekřivdil, jedna paní povídala, že stejně blbě to mají navržené i nějaké Fordy.
Možná by pomohlo do hadice pod nalévacím hrdlem navrtat díru pro lepší odvětrávání, případně ji omotat hadičkou, která by ji ohřívala chladicí kapalinou. Nad druhou možností jsem hloubal, chtěl jsem použít hadici od vyhřívání karburátoru, ale už na to nedošlo, takže nedovedu posoudit, nakolik by to pomohlo.
Množství emulze závisí na okolní teplotě a zahřátí motoru. Pokud se v zimě popojíždí jen po městě s prakticky nezahřátým motorem, dělá se jí víc, až zamrzne, zneprůchodní hadice a pak to vyráží olej všude možně, včetně deklu nahoře, měrky atp.
Naopak v létě nebo pokud se v zimě jezdí dostatečně dlouhé trasy, aby se zkondenzovaná voda stačila teplem motoru odpařit, se jí dělá podstatně méně.
Je to výsledek mizerně navrženého systému nalévání oleje a odvětrávání prostoru deklu vačkové hřídele. Ale abych tentokrát soudruhům z PSA nekřivdil, jedna paní povídala, že stejně blbě to mají navržené i nějaké Fordy.
Možná by pomohlo do hadice pod nalévacím hrdlem navrtat díru pro lepší odvětrávání, případně ji omotat hadičkou, která by ji ohřívala chladicí kapalinou. Nad druhou možností jsem hloubal, chtěl jsem použít hadici od vyhřívání karburátoru, ale už na to nedošlo, takže nedovedu posoudit, nakolik by to pomohlo.
no same lepsi informace zacinam byt dost na pochybach zda do nej vubec jit Co se tyce emulze tak to auto momentalne moc nenajede tak doufam ze je to tim. Jinak dekuji za podmetne pripominky
no same lepsi informace :) zacinam byt dost na pochybach zda do nej vubec jit Co se tyce emulze tak to auto momentalne moc nenajede tak doufam ze je to tim. Jinak dekuji za podmetne pripominky
Tak podle těch fotek bych za to nedal víc, než 15 tisíc. Ten přední blatník je jasně jinej, nebo stříkanej. Podběh u spolujezdce se mi taky nezdá moc svěží, řekl bych, stejně jako někdo předemnou, že je opravovanej, páč koroze. Sraženina pod víčkem se mi nezdá tragická, já jsem dokonce díky ní jednou ukecal cenu, maník chtěl za krásné BX 20 tisíc, otevřel jsem víčko a tam emulze. Tak jsem mu vysvětlil, že je těsnění pod hlavou KO, tak dal 5 tisíc slevu a já jsem s autem najezdil dalších 250.000 km bez otevření motoru. Jinak interier vypadá docela slušně. Nicméně se domníván, že na našem, nebo lépe Německém trhu najdeš auta lepší a za solidní cenu.
Tak podle těch fotek bych za to nedal víc, než 15 tisíc. Ten přední blatník je jasně jinej, nebo stříkanej. Podběh u spolujezdce se mi taky nezdá moc svěží, řekl bych, stejně jako někdo předemnou, že je opravovanej, páč koroze. Sraženina pod víčkem se mi nezdá tragická, já jsem dokonce díky ní jednou ukecal cenu, maník chtěl za krásné BX 20 tisíc, otevřel jsem víčko a tam emulze. Tak jsem mu vysvětlil, že je těsnění pod hlavou KO, tak dal 5 tisíc slevu a já jsem s autem najezdil dalších 250.000 km bez otevření motoru. Jinak interier vypadá docela slušně. Nicméně se domníván, že na našem, nebo lépe Německém trhu najdeš auta lepší a za solidní cenu.
no same lepsi informace zacinam byt dost na pochybach zda do nej vubec jit Co se tyce emulze tak to auto momentalne moc nenajede tak doufam ze je to tim. Jinak dekuji za podmetne pripominky
no same lepsi informace :) zacinam byt dost na pochybach zda do nej vubec jit Co se tyce emulze tak to auto momentalne moc nenajede tak doufam ze je to tim. Jinak dekuji za podmetne pripominky
Na začátek vše nej do nového roku 2007 ...... tak jsem se malinko začetl do snad nejdelší diskuze .... dosti zajímavá cca.. před třemi lety jsem koupil vymazlené Bxko 19 Gti rv.89 ale doopravdy vymazlené za 30 tisíc .... celou dobu jezdí a to že fakt jezdí bez jaké koliv velké udržby a opravy ... jelikož se malinko firma rozrostla a já jsem ulítlej do Bx tak jsem pořídil další pro změnu 19 Tri rv.88 zde byla cena 3000 kč s nutností opravy cca. za 7000 Kč s tímto vzem jezdí každý kdo má ruce a nohy a auto drží a to dosti slušně .... Nejsem velký odborník jako kolegové zde ale dle mého názoru a po té co jsem se podíval na fotky kupovaného Bxka si myslím že je to dosti přehnaná cena .. je velký rozdíl koupit Bx za 30 tisíc a dalších odhadem 5 - 10 investovat hned po koupi - náplně rozvody atd atd vždy se něco najde .. Než se podívat po BXkách kolem 10-15 tisíc a hlavně s papírama relativně OK (známe francouze ) a postupně je dávat dohromady ... můj osobní názor je že koupit tento vůz za tyto peníze je nesmysl .. a to dosti velký nesmysl ... nedočetl jsem tuto diskuzi do konce ale Truta má uvedeno v profilu že vlastní Ladu takže s BXkem nejsou zkušenosti .. také je potřeba si položit otázku jestli si toto autíčko chce vymazlovat atd ... a hlavně si myslím že 1,6 jak jsem zde četl není zas tak velká sláva asi bych se už díval po 1,9 ano sice na 16 ušetříš na poviném ale to je tak asi vše ... nechci se zde nikoho dotknout ale tato cena je fakt hodně přestřelená až tak že si myslím že zde chce někdo vylovit rybník s jedinoou rybou jménem Truta
A na závěr minulí týden jsem si přivezl další 19 Tri na díly v komplet stavu bez PP za 2000 Kč tak fakt nevím já bych do toho nešel !!!!!!
Zdar všem ,
Na začátek vše nej do nového roku 2007 ...... tak jsem se malinko začetl do snad nejdelší diskuze :-) .... dosti zajímavá cca.. před třemi lety jsem koupil vymazlené Bxko 19 Gti rv.89 ale doopravdy vymazlené za 30 tisíc .... celou dobu jezdí a to že fakt jezdí bez jaké koliv velké udržby a opravy ... jelikož se malinko firma rozrostla a já jsem ulítlej do Bx tak jsem pořídil další pro změnu 19 Tri rv.88 zde byla cena 3000 kč s nutností opravy cca. za 7000 Kč s tímto vzem jezdí každý kdo má ruce a nohy :-) a auto drží a to dosti slušně .... Nejsem velký odborník jako kolegové zde ale dle mého názoru a po té co jsem se podíval na fotky kupovaného Bxka si myslím že je to dosti přehnaná cena .. je velký rozdíl koupit Bx za 30 tisíc a dalších odhadem 5 - 10 investovat hned po koupi - náplně rozvody atd atd vždy se něco najde .. Než se podívat po BXkách kolem 10-15 tisíc a hlavně s papírama relativně OK (známe francouze :-) ) a postupně je dávat dohromady ... můj osobní názor je že koupit tento vůz za tyto peníze je nesmysl .. a to dosti velký nesmysl ... nedočetl jsem tuto diskuzi do konce ale Truta má uvedeno v profilu že vlastní Ladu takže s BXkem nejsou zkušenosti .. také je potřeba si položit otázku jestli si toto autíčko chce vymazlovat atd ... a hlavně si myslím že 1,6 jak jsem zde četl není zas tak velká sláva asi bych se už díval po 1,9 ano sice na 16 ušetříš na poviném ale to je tak asi vše ... nechci se zde nikoho dotknout ale tato cena je fakt hodně přestřelená až tak že si myslím že zde chce někdo vylovit rybník s jedinoou rybou jménem Truta :-)
A na závěr minulí týden jsem si přivezl další 19 Tri na díly v komplet stavu bez PP za 2000 Kč tak fakt nevím já bych do toho nešel !!!!!!
No jsem tady po dlouhe době navštívildloooouhou diskuzii a muj skromnej názor je že nekdo je bud blázen nebo žije mimo realitu.Před pul rokem jsem ani nevědel co to BX je takže nejsem žádnej profík ale meho milačka jsem nakonec pořídil za 10000kč a to je v dízlu síce natom bylo práce kterou jsem zvládl sam teda skoro sam bez tady zlatejch lidiček bych nesundal ani rezavou trubku s pistnice jak jsem byl neznalej konstrukce auta takže pokud jsi student a nejsi manualne zručnej co se tyče prace kolem aute tak rozhodne hledej neco jineho.
Vrazil jsem do toho dalšich asi 12000kč nejdřiv jsem si říkal co jsem to za vola koupit takove auto protože jsem postupně přicházel na dalši a dalši zavady ale ja se do toho auta zamiloval a dneska na nej nedam dopustit jezdí krásně všechno maka pokud si ho budu chtit nechat tak ješte bude par penez stát takže bych řekl že BX neni pro každeho musí počítat s tím že neco bude provoz stát.
Podle fotek bych řekl že to zas tak vyjimečny krasavec nebude ta karoserie bude opravovana nevím je to u prahu cely hrbaty naraznik jina barva mříška na boku divně zastříkla no řekl bych že zas tak opečovávany auto to neni a za 30000kč nestoji.
No jsem tady po dlouhe době navštívildloooouhou diskuzii a muj skromnej názor je že nekdo je bud blázen nebo žije mimo realitu.Před pul rokem jsem ani nevědel co to BX je takže nejsem žádnej profík ale meho milačka jsem nakonec pořídil za 10000kč a to je v dízlu síce natom bylo práce kterou jsem zvládl sam teda skoro sam bez tady zlatejch lidiček bych nesundal ani rezavou trubku s pistnice jak jsem byl neznalej konstrukce auta takže pokud jsi student a nejsi manualne zručnej co se tyče prace kolem aute tak rozhodne hledej neco jineho.
Vrazil jsem do toho dalšich asi 12000kč nejdřiv jsem si říkal co jsem to za vola koupit takove auto protože jsem postupně přicházel na dalši a dalši zavady ale ja se do toho auta zamiloval a dneska na nej nedam dopustit jezdí krásně všechno maka pokud si ho budu chtit nechat tak ješte bude par penez stát takže bych řekl že BX neni pro každeho musí počítat s tím že neco bude provoz stát.
Podle fotek bych řekl že to zas tak vyjimečny krasavec nebude ta karoserie bude opravovana nevím je to u prahu cely hrbaty naraznik jina barva mříška na boku divně zastříkla no řekl bych že zas tak opečovávany auto to neni a za 30000kč nestoji.
Nečtu tuhle diskuzi celou, ale těch 30.000,-, které se tady zmiňují, to je na dnešní dobu dost peněz - ale otázka je, v jakém technickém stavu to auto doopravdu je. Já svůj BX Break TZD 1.7 kupoval cca před 1.5 rokem (no, teď už to za chvíli vlastně budou roky 2).Celkem jsem o tomto auto (značce) nevěděl nic, je to mé první vlastní vozítko - jen jsem věděl, že jsme "kdysi" BXo doma také měli a něco o tom, že má zvláštní pérování... Kupoval jsem za 20.000 od známého mého otce, který těch Citrónů pár měl a myslím, že jsem jej převzal v solidním stavu (samozřejmě pominu obvyklé mouchy na karoserii, atd.).Každé starší auto znamená zákonitě další investice, ale ono v podstatě o vše se musí člověk starat, pokud to chce delší dobu používat. Jsou to autíčka starší, ale kupodivu mají výdrž - to zase záleží, jaký to je zrovna rok, kdo to měl v rukou před Vámi....Rozdíl mezi BXem a ostatními auty je v jeho "složitosti" - když jsem poprvé při koupi koukl pod kapotu, tak jsem nevěděl co je co a ani jsem možná tenkrát nechtěl domýšlet, co by případná oprava znamenala...Ale vše má něco do sebe...Toto autíčko má oproti jiným více hejblátek, trubek, pičičovinek, ale poskytuje také jiné svezení... Ale k tématu - auto šlapalo výborně, po půl roce mi po delší cestě v kopci praskl rozvoďák - takže jiný motor 1.7 a jeho výměna = 12.000 Kč investice, ale toto jsem si možná trošku zavinil sám...Ale jinak je to mazel, člověk musí něco naštudovat a pročíst, aby vůbec věděl, jak to funguje...Sem tam něco káplo, ale o to je větší radost, když si to člověk sám spraví... Určitě je toto auto komplikovanější na opravy - docela špatný přístup, musíte rozebrat spousty věcí, ale na druhou stranu, je to držák - na to, kolik let a km, tato auta mají za sebou - klobouk dolů...Určitě nedoporučuji nikomu, kdo auto má pouze k ježdění a bude se bát dolít třeba jen nemrznoučku - toto auto potřebuje člověka se zaujetím, já takový nebýval, ale stal jsem se jím. Proč jsem si ho koupil? Chtěl jsem investovat těch 20.000 do nějakého přibližovadla, které by splnilo svůj účel - tohle auto byl "dobrý kup" a z pouhého přibližovadla se stal člen rodiny a hodiny strávené jeho opečováváním a úpravami hovoří za vše. A že se někomu nelíbí? Co na tom, nám se líbí a hranaté tvary nám vyhovují
Nečtu tuhle diskuzi celou, ale těch 30.000,-, které se tady zmiňují, to je na dnešní dobu dost peněz - ale otázka je, v jakém technickém stavu to auto doopravdu je. Já svůj BX Break TZD 1.7 kupoval cca před 1.5 rokem (no, teď už to za chvíli vlastně budou roky 2).Celkem jsem o tomto auto (značce) nevěděl nic, je to mé první vlastní vozítko - jen jsem věděl, že jsme "kdysi" BXo doma také měli a něco o tom, že má zvláštní pérování... Kupoval jsem za 20.000 od známého mého otce, který těch Citrónů pár měl a myslím, že jsem jej převzal v solidním stavu (samozřejmě pominu obvyklé mouchy na karoserii, atd.).Každé starší auto znamená zákonitě další investice, ale ono v podstatě o vše se musí člověk starat, pokud to chce delší dobu používat. Jsou to autíčka starší, ale kupodivu mají výdrž - to zase záleží, jaký to je zrovna rok, kdo to měl v rukou před Vámi....Rozdíl mezi BXem a ostatními auty je v jeho "složitosti" - když jsem poprvé při koupi koukl pod kapotu, tak jsem nevěděl co je co a ani jsem možná tenkrát nechtěl domýšlet, co by případná oprava znamenala...Ale vše má něco do sebe...Toto autíčko má oproti jiným více hejblátek, trubek, pičičovinek, ale poskytuje také jiné svezení... Ale k tématu - auto šlapalo výborně, po půl roce mi po delší cestě v kopci praskl rozvoďák - takže jiný motor 1.7 a jeho výměna = 12.000 Kč investice, ale toto jsem si možná trošku zavinil sám...Ale jinak je to mazel, člověk musí něco naštudovat a pročíst, aby vůbec věděl, jak to funguje...Sem tam něco káplo, ale o to je větší radost, když si to člověk sám spraví... Určitě je toto auto komplikovanější na opravy - docela špatný přístup, musíte rozebrat spousty věcí, ale na druhou stranu, je to držák - na to, kolik let a km, tato auta mají za sebou - klobouk dolů...Určitě nedoporučuji nikomu, kdo auto má pouze k ježdění a bude se bát dolít třeba jen nemrznoučku - toto auto potřebuje člověka se zaujetím, já takový nebýval, ale stal jsem se jím. Proč jsem si ho koupil? Chtěl jsem investovat těch 20.000 do nějakého přibližovadla, které by splnilo svůj účel - tohle auto byl "dobrý kup" a z pouhého přibližovadla se stal člen rodiny a hodiny strávené jeho opečováváním a úpravami hovoří za vše. A že se někomu nelíbí? Co na tom, nám se líbí a hranaté tvary nám vyhovují:)
Ja mival na sve 1.6 RS tu bilou sragoru take a nezalezelo na tom jak casto jezdis.Ja jezdil denne 60km.Voda se neztracela.Trosku pomohlo,kdyz jsem z vicka vyndal tu dratenku.Nakonec jsem sehnal jeste jedno vicko a stridal jsem je.Ale stejne si davej pozor,protoze jednoho dne byla vetsi zima a ja byl linej tu zatku vymenit a tak se stalo,ze ten humus tam zmrznul a motor nemohl dychat.No a tak jsem zadrel spodek.Pak jsem mnel 1.4 a tam je nastesti nalevaci hrdlo na ventilovem viku a problemy nebyly
Ja mival na sve 1.6 RS tu bilou sragoru take a nezalezelo na tom jak casto jezdis.Ja jezdil denne 60km.Voda se neztracela.Trosku pomohlo,kdyz jsem z vicka vyndal tu dratenku.Nakonec jsem sehnal jeste jedno vicko a stridal jsem je.Ale stejne si davej pozor,protoze jednoho dne byla vetsi zima a ja byl linej tu zatku vymenit a tak se stalo,ze ten humus tam zmrznul a motor nemohl dychat.No a tak jsem zadrel spodek.Pak jsem mnel 1.4 a tam je nastesti nalevaci hrdlo na ventilovem viku a problemy nebyly:-)
30 za benzín se mi zdá celkem dost, napodzim jsem koupil 1,7 TD v dost slušným stavu / hydraulika drží 5-6 dní / za 15.000,- peněz + zimní gumy.Dalších necelých 5 litrů byli oleje,rozvoďák,destičky a tak. No as tím obsahem ono je to jedno jesli 1,6 nabo 1,9 obsah ony existují pojišťovny který maj P.R. dle výkonu a ne obsahu. howg.
30 za benzín se mi zdá celkem dost, napodzim jsem koupil 1,7 TD v dost slušným stavu / hydraulika drží 5-6 dní / za 15.000,- peněz + zimní gumy.Dalších necelých 5 litrů byli oleje,rozvoďák,destičky a tak. No as tím obsahem ono je to jedno jesli 1,6 nabo 1,9 obsah ony existují pojišťovny který maj P.R. dle výkonu a ne obsahu. howg.