Ahoj prosím pomozte radou,na sídlišti jsem objevil vrak BX 1.9 TRI-jednobod r.v.1988,kompletně jsem ho zrepasoval,motoricky byl v super stavu,během repase jsem popojíždě a odešla mi vstřik.tryska díky nečistotě v nádrži,sehnal jsem dočasně vstřik z Kadeta 1.6,auto jelo,pak jsem potřeboval měnit čepy-auto stálo,po výměně jsem chtěl vyjet a prostě motor blbne takovým spůsobem-startuje super,když je studený jede super v celém rozsahu plynu po zahřátí cca 2 minuty jede do poloviny plynu perfektně když mu přidám nad polovinu zdusí ho -chcípne,mezitím jsem sehnal dva kompletní splynovače i s tryskama z 1.9 bx byly vymontovány komplet z jezdících aut,zkoušel vyměnit postupně oba-stále stejný problém,už s toho blbnu,Co jsem doposud udělal-vyndal nádrž a vymyl,dal nový palivový filtr,vyčistil všechny elektro spoje u motoru i řidící jednotky,měnil snímače polohy škrtící klapky plynu,vyměnil krokovací motorek přisavání vzduchu,odpojil a znova připojil lambdu,shodil výfuk za katalyzatorem,ale bohužel je to pořád stejný-jedině když je hodně zima tak to jede někdy normálně-nechapu,nakonec chci napsat že motor do té poloviny plynu táhne jak divoky,bydlím v Třinci a tady nejsou schopni mi napíchnout auto na přístroje-dívaj se na to jak na vozítko z Marsu
Ahoj prosím pomozte radou,na sídlišti jsem objevil vrak BX 1.9 TRI-jednobod r.v.1988,kompletně jsem ho zrepasoval,motoricky byl v super stavu,během repase jsem popojíždě a odešla mi vstřik.tryska díky nečistotě v nádrži,sehnal jsem dočasně vstřik z Kadeta 1.6,auto jelo,pak jsem potřeboval měnit čepy-auto stálo,po výměně jsem chtěl vyjet a prostě motor blbne takovým spůsobem-startuje super,když je studený jede super v celém rozsahu plynu po zahřátí cca 2 minuty jede do poloviny plynu perfektně když mu přidám nad polovinu zdusí ho -chcípne,mezitím jsem sehnal dva kompletní splynovače i s tryskama z 1.9 bx byly vymontovány komplet z jezdících aut,zkoušel vyměnit postupně oba-stále stejný problém,už s toho blbnu,Co jsem doposud udělal-vyndal nádrž a vymyl,dal nový palivový filtr,vyčistil všechny elektro spoje u motoru i řidící jednotky,měnil snímače polohy škrtící klapky plynu,vyměnil krokovací motorek přisavání vzduchu,odpojil a znova připojil lambdu,shodil výfuk za katalyzatorem,ale bohužel je to pořád stejný-jedině když je hodně zima tak to jede někdy normálně-nechapu,nakonec chci napsat že motor do té poloviny plynu táhne jak divoky,bydlím v Třinci a tady nejsou schopni mi napíchnout auto na přístroje-dívaj se na to jak na vozítko z Marsu
lambda chodí korektně? Změř výstup z ní, měl by se měnit v rozsahu 0 - 1V. Pokud by napětí mělo nedostatečnou horní úroveň nebo šlo do záporných hodnot, je lambda vadná. Taky změř tlak paliva. Neklesá jeho hodnota při potřebě vyššího výkonu? Pokud není ve všech režimech kolem 0,9 atm, zaměř se na palivové čerpadlo.
lambda chodí korektně? Změř výstup z ní, měl by se měnit v rozsahu 0 - 1V. Pokud by napětí mělo nedostatečnou horní úroveň nebo šlo do záporných hodnot, je lambda vadná. Taky změř tlak paliva. Neklesá jeho hodnota při potřebě vyššího výkonu? Pokud není ve všech režimech kolem 0,9 atm, zaměř se na palivové čerpadlo.
Nepises ci si nieco robil s rozdelovacom a svieckami ... skus nove sviecky a nove vicko + palec rozdelovaca. Dalej ak mas nastavovatelny predstih oznac si momentalnu polohu a skus s nim trocha postelovat ci sa to zlepsi ... Vzduchovy filter si tiez menil ?
Hmm teraz nad tym uvazujem asi mas motor 1.9DDZ a tam je tusim predstih ovladany ECU takze skus len tie sviecky + kable + vicko + palec ....
Nepises ci si nieco robil s rozdelovacom a svieckami ... skus nove sviecky a nove vicko + palec rozdelovaca. Dalej ak mas nastavovatelny predstih oznac si momentalnu polohu a skus s nim trocha postelovat ci sa to zlepsi ... Vzduchovy filter si tiez menil ?
Hmm teraz nad tym uvazujem asi mas motor 1.9DDZ a tam je tusim predstih ovladany ECU takze skus len tie sviecky + kable + vicko + palec ....
2: JOKO
Nevím jestli je to ještě aktuální jelikož Jsi nenapsal jak to dopadlo, ale nedávno jsme řešili obdobný problém a nakonec se přišlo na to že palivové čerpadlo šlo ... víš kam. Studený běželo v pohodě ale po chvilce se začalo drhnout a dávalo málo nebo zastavilo úplně. Po výměně bylo vše OK.
2: JOKO
Nevím jestli je to ještě aktuální jelikož Jsi nenapsal jak to dopadlo, ale nedávno jsme řešili obdobný problém a nakonec se přišlo na to že palivové čerpadlo šlo ... víš kam. ;) Studený běželo v pohodě ale po chvilce se začalo drhnout a dávalo málo nebo zastavilo úplně. Po výměně bylo vše OK.