jj, je to jednoduché, pokud nemáš klimu, s klapkama vnitřního oběhu.
Jinak sem si po letech peripetií s ventilátorem, každou zimu se začal s mrazem zadrhávat, předělal bronzové třecí ložisko motorku na kuličkový a od té doby pohoda klídek paráda )
Je to ale vyšší dívčí , to předělat ...
jj, je to jednoduché, pokud nemáš klimu, s klapkama vnitřního oběhu.
Jinak sem si po letech peripetií s ventilátorem, každou zimu se začal s mrazem zadrhávat, předělal bronzové třecí ložisko motorku na kuličkový a od té doby pohoda klídek paráda :-)))
Je to ale vyšší dívčí , to předělat ...
tief nepríjemné je to, že to klzné ložisko (i keď ešte stále celkom schopné) má voľu a ventilátor v niektorých otáčkach poklepkáva. Pokiaľ je to v dobrom stave, je to počuť iba zvonku. Na Šerbli som mal hotový verklík, rachotilo to jak na silvestra.
tief nepríjemné je to, že to klzné ložisko (i keď ešte stále celkom schopné) má voľu a ventilátor v niektorých otáčkach poklepkáva. Pokiaľ je to v dobrom stave, je to počuť iba zvonku. Na Šerbli som mal hotový verklík, rachotilo to jak na silvestra.
Výměna ventilátoru je opravdu jednoduchá,ale nesmí to před váma mít v rukou vyučený automechanik jako v mém případě,kdy místo výměny vadné části ovladání rychlosti ventilátoru,začne stříhat kabeláž a pokoušet se o nové zapojení.Pak je to práce jedna radost.
Výměna ventilátoru je opravdu jednoduchá,ale nesmí to před váma mít v rukou vyučený automechanik jako v mém případě,kdy místo výměny vadné části ovladání rychlosti ventilátoru,začne stříhat kabeláž a pokoušet se o nové zapojení.Pak je to práce jedna radost.