Zajímalo by mě, kdo ví co o tomto motoru - v čom se liší od klasického DFW, zda se dá sehnat... Dík
Zajímalo by mě, kdo ví co o tomto motoru - v čom se liší od klasického DFW, zda se dá sehnat... Dík
Vacsie kompresie, ine vstrekovanie - konkretne Bosch Motronic ML4.1 bez katalyzatora a bez lambdy, vyssie emisie a dost nezohnatelne ... podla kamosa s francie( co ho ma) dost odhadzali na klice a salach ...
Vacsie kompresie, ine vstrekovanie - konkretne Bosch Motronic ML4.1 bez katalyzatora a bez lambdy, vyssie emisie a dost nezohnatelne ... podla kamosa s francie( co ho ma) dost odhadzali na klice a salach ...
tief díky za info: dalo by se to někde více dočíst? A neber to prosím zle, ale nepochopil sem následující: podla kamosa s francie( co ho ma) dost odhadzali na klice a salach ... Nevím, co je klice a salach
tief díky za info: dalo by se to někde více dočíst? A neber to prosím zle, ale nepochopil sem následující: podla kamosa s francie( co ho ma) dost odhadzali na klice a salach ... Nevím, co je klice a salach :(
takze v preklade: motor casto zdochol na to ze ho majitel uhnal - znicil saly ( ojnicne loziska ), kliku, taky odchadzali viac pisty a ventily - DFW na to neni az tak nachylny ( nizsie kompresie, lepsie vstrekovanie a cidlo klepania na preciznejsie nastavovanie predsihu vo vysokych otackach ), tzn dfw maju vyssiu zivotnost ...
takze v preklade: motor casto zdochol na to ze ho majitel uhnal - znicil saly ( ojnicne loziska ), kliku, taky odchadzali viac pisty a ventily - DFW na to neni az tak nachylny ( nizsie kompresie, lepsie vstrekovanie a cidlo klepania na preciznejsie nastavovanie predsihu vo vysokych otackach ), tzn dfw maju vyssiu zivotnost ...
D6C je ako D6A, ale s Motronicom. Ak niekto má za rozumnú cenu, tak beriem
Ináč spodok motoru je rovnaký na všetkých 1.9 8-ventiloch, pokiaľ viem. Iná je ale konštrukcia hlavy, vyzerá to ako niečo medzi 8 a 16 ventilom. Od DFW vyniká hlavne záťahom odspodu, ale nejde tak do otáčok ako 16V.
D6C je ako D6A, ale s Motronicom. Ak niekto má za rozumnú cenu, tak beriem ;)
Ináč spodok motoru je rovnaký na všetkých 1.9 8-ventiloch, pokiaľ viem. Iná je ale konštrukcia hlavy, vyzerá to ako niečo medzi 8 a 16 ventilom. Od DFW vyniká hlavne záťahom odspodu, ale nejde tak do otáčok ako 16V.
litatko D6A je na tom mojom, takže máš predstavu, čo ten motor dokáže D6C by malo byť to isté, iba s motronicom.
litatko D6A je na tom mojom, takže máš predstavu, čo ten motor dokáže :-D D6C by malo byť to isté, iba s motronicom.
Inak motronic ML 4.1 je pekny paskvil ... ten kamos to cele vyhadzal a dal tam Megasquirt vstrekovanie a je to pekne zive - jazdi s tym okruhy - je to o hodne zivsie, ochotne taha az do obmedzovaca a dokonca s tym splna aj emisie co s povodnym ML4.1 nebolo mozne ( francie ma prisnejsie limity ) ...
Inak motronic ML 4.1 je pekny paskvil ... ten kamos to cele vyhadzal a dal tam Megasquirt vstrekovanie a je to pekne zive - jazdi s tym okruhy - je to o hodne zivsie, ochotne taha az do obmedzovaca a dokonca s tym splna aj emisie co s povodnym ML4.1 nebolo mozne ( francie ma prisnejsie limity ) ...
Dokáže to u nás takhle někdo překopat? Kde se to dá sehnat? Jak to vychází finančně?
Dokáže to u nás takhle někdo překopat? Kde se to dá sehnat? Jak to vychází finančně?
Spectre vpohodě
Když dojedeš do štatlu, zandem na škopka a proberem to osobně
Spectre vpohodě :-D
Když dojedeš do štatlu, zandem na škopka a proberem to osobně :-)
Vsetko sa da ale nema to vyznam - ak chces stavat nejake zavodne vozidlo tak ho postav na zaklade DFW - je to lepsia a overena konstrukcia, su na to nahradne diely, neni problem zohnat cely motor, pouzival sa aj v mi16 a nejakych fordoch. Ak nechces robit motorovy tuning ale chces viac ako ti dava DFW tak sahni po 2.0 16v s xantie resp. ZX - ma 116kw a je to dobry motor - akurat sa horsie upravuje na vyssi vykon.
Co sa tyka upravy na vstekovanie megasquirt jednotka sa da postavit za cca 6000,- postavenu zozenies za 12 tisic ... k tomu potrebujes nove kablovanie, TS vymenit za TPS a spravit si do toho vlastnu mapu vstrekovania ...
Vsetko sa da ale nema to vyznam - ak chces stavat nejake zavodne vozidlo tak ho postav na zaklade DFW - je to lepsia a overena konstrukcia, su na to nahradne diely, neni problem zohnat cely motor, pouzival sa aj v mi16 a nejakych fordoch. Ak nechces robit motorovy tuning ale chces viac ako ti dava DFW tak sahni po 2.0 16v s xantie resp. ZX - ma 116kw a je to dobry motor - akurat sa horsie upravuje na vyssi vykon.
Co sa tyka upravy na vstekovanie megasquirt jednotka sa da postavit za cca 6000,- postavenu zozenies za 12 tisic ... k tomu potrebujes nove kablovanie, TS vymenit za TPS a spravit si do toho vlastnu mapu vstrekovania ...
aha, tož to nic pro mě - nechcu tunit motor Rozhodně ale díky moc za informace. Můžu se zeptat, esli se toto dá někde nastudovat, nebo to je vlastní zkušenost (plus tvých známých, co ho mají...)
aha, tož to nic pro mě - nechcu tunit motor :-) Rozhodně ale díky moc za informace. Můžu se zeptat, esli se toto dá někde nastudovat, nebo to je vlastní zkušenost (plus tvých známých, co ho mají...)