Dobrý den, dnes mi začala kapat nafta z místa pod sloupek mezi předníma a zadníma dveřma..nevíte nekdo prosím na kolik vyjde výmena tech trubek, popřípadě zda se to nedá vyřešit nejak jinak???
díky moc
Dobrý den, dnes mi začala kapat nafta z místa pod sloupek mezi předníma a zadníma dveřma..nevíte nekdo prosím na kolik vyjde výmena tech trubek, popřípadě zda se to nedá vyřešit nejak jinak???
díky moc
Mas prorezle, nebo prorazene potrubi na naftu. Staci koupit cca po 3 metrech hadice pro pohonne hmoty prumer (vnitrni) osm a deset a par sponek. Osmicka je na zpatecni vedeni a desitka na privod nafty. Auto budes potrebovat zvednout na hever, nebo jestli muzes na jamu, rampu nebo zdviz. Za spolujezdcem sklop sedadlo a najdi plastove vicko pod kterym jsou pripojeny hadice na saci kos nadrze. Jednu hadici sundej a na konec privaz vazaci drat, kvuli zpetnemu protahovani nove hadice. Zespodu auta uvolni trubicky z plastovych drzacku po cele delce. Trubicky vedou jen pod autem. Vytahni uvolnenou hadici dolu (i s dratem). Na drat privaz novou hadici a protahni zpatky k vyvodum saciho kose a nasad na vyvod. To same udelej s druhou hadici. Puvodni privodni hadice vede k ohrivaci nafty, odspodu je pomerne dobre pristupna, protazenou hadici jednoduse odzadu nasad do drzacku, kde puvodne byla trubicka, zkrad a pripoj na ohrivac. To same udelej se zpatecni hadici, ktera vede az k cerpadlu. Da se to udelat za chvili. Preju hodne stesti! )
Mas prorezle, nebo prorazene potrubi na naftu. Staci koupit cca po 3 metrech hadice pro pohonne hmoty prumer (vnitrni) osm a deset a par sponek. Osmicka je na zpatecni vedeni a desitka na privod nafty. Auto budes potrebovat zvednout na hever, nebo jestli muzes na jamu, rampu nebo zdviz. Za spolujezdcem sklop sedadlo a najdi plastove vicko pod kterym jsou pripojeny hadice na saci kos nadrze. Jednu hadici sundej a na konec privaz vazaci drat, kvuli zpetnemu protahovani nove hadice. Zespodu auta uvolni trubicky z plastovych drzacku po cele delce. Trubicky vedou jen pod autem. Vytahni uvolnenou hadici dolu (i s dratem). Na drat privaz novou hadici a protahni zpatky k vyvodum saciho kose a nasad na vyvod. To same udelej s druhou hadici. Puvodni privodni hadice vede k ohrivaci nafty, odspodu je pomerne dobre pristupna, protazenou hadici jednoduse odzadu nasad do drzacku, kde puvodne byla trubicka, zkrad a pripoj na ohrivac. To same udelej se zpatecni hadici, ktera vede az k cerpadlu. Da se to udelat za chvili. Preju hodne stesti! :o)
díky moc, budu mít ještě pár stupidních dotazů. moc nechápu ten postup s tím vázacím drátem, mám ho ptotáhnout tema starýma trubkama co tam jsou???jak tu hadičku na pohoné hmoty upevním vespod pod vozidlem? a zda musím předem vypustit nádrž..vím, že to jsou hdně blbé dotazy ale budu neco podobného dělat poprvé..jinak staré trubkly jsou prorezlé proražené nejsou a také mám dotaz kam ty hadice musím připevnit ve předu, teda spíš než kam tak jakým způsobem,děkuji moc.
díky moc, budu mít ještě pár stupidních dotazů. moc nechápu ten postup s tím vázacím drátem, mám ho ptotáhnout tema starýma trubkama co tam jsou???jak tu hadičku na pohoné hmoty upevním vespod pod vozidlem? a zda musím předem vypustit nádrž..vím, že to jsou hdně blbé dotazy ale budu neco podobného dělat poprvé..jinak staré trubkly jsou prorezlé proražené nejsou a také mám dotaz kam ty hadice musím připevnit ve předu, teda spíš než kam tak jakým způsobem,děkuji moc.
tak ed sem se koukal na auto vetsinu veci sem už pochopil jenom ještě nejak nepoznám která hadička je přívod a která je zpátečka
tak kdyby mi nekdo mohl prosím poradit, díky moc a ještě trošku dotaz z jiného soudku občas se mi protočí ukazatel paliva, asi neco s plovákem, tak si říkám že když už tam budu tak se na nej kouknu jenom zatím netuším jak se k nemu dostat díky moc.
tak ed sem se koukal na auto vetsinu veci sem už pochopil jenom ještě nejak nepoznám která hadička je přívod a která je zpátečka;)
tak kdyby mi nekdo mohl prosím poradit, díky moc;) a ještě trošku dotaz z jiného soudku občas se mi protočí ukazatel paliva, asi neco s plovákem, tak si říkám že když už tam budu tak se na nej kouknu jenom zatím netuším jak se k nemu dostat díky moc.
Slabsi hadice (vnitrni prumer 8mm) je zpatecka. Puvodne vede od cerpadla, kolem motoru pri stene mezi motorem a vnitrnim prostorem dolu, tam je nasazena na trubicku, vzadu skoro u nadrze je zase hadicka. Podobne je to s privodni hadici (vnitrni prumer 10mm), jen zacina na ohrivacku. Vazaci drat navazej, kdyz sundas hadicku ze saciho kose. Kdyz potom tu hadici vytahnes pod auto, tak budes mit misto hadice ten drat, dart sundas ze stare hadice a nasadis na konec nove hadice, kterou tam budes davat, abys mohl snadno protahnout novou hadici na misto te stare. Drat jsem upevnoval tak, ze jsem darem hadici napric propichl a vycnivajici konec zatocil kolem zbytku dratu... protazeni je jednodussi... S tim ukazatelem paliva jsem se jeste nazabyval, dela mi to taky, ale moc mi to ani nevadi...
Slabsi hadice (vnitrni prumer 8mm) je zpatecka. Puvodne vede od cerpadla, kolem motoru pri stene mezi motorem a vnitrnim prostorem dolu, tam je nasazena na trubicku, vzadu skoro u nadrze je zase hadicka. Podobne je to s privodni hadici (vnitrni prumer 10mm), jen zacina na ohrivacku. Vazaci drat navazej, kdyz sundas hadicku ze saciho kose. Kdyz potom tu hadici vytahnes pod auto, tak budes mit misto hadice ten drat, dart sundas ze stare hadice a nasadis na konec nove hadice, kterou tam budes davat, abys mohl snadno protahnout novou hadici na misto te stare. Drat jsem upevnoval tak, ze jsem darem hadici napric propichl a vycnivajici konec zatocil kolem zbytku dratu... protazeni je jednodussi... S tim ukazatelem paliva jsem se jeste nazabyval, dela mi to taky, ale moc mi to ani nevadi...
a funguje to potom bez problému?zítra na to jdu pak napíšu jak to dopadlo snad to dopadne dobředěkuju předem moc
a funguje to potom bez problému?zítra na to jdu pak napíšu jak to dopadlo snad to dopadne dobře:Dděkuju předem moc
...pokud je plná, tak ti to asi poteče - takže zřejmě nějakým způsobem buď "ucpat", nebo nechat do kanystru odtéci - ale nevím, jak to tam je - takže ti neporadím...až to budeš mít - tak dej vědět - zajímá mě hlavně vše okolo toho předehřevu nafty - páč to možná časem také budu řešit....
...pokud je plná, tak ti to asi poteče - takže zřejmě nějakým způsobem buď "ucpat", nebo nechat do kanystru odtéci - ale nevím, jak to tam je - takže ti neporadím...až to budeš mít - tak dej vědět - zajímá mě hlavně vše okolo toho předehřevu nafty - páč to možná časem také budu řešit....
Myslim, ze nafta v nadrzi navadi. Uz si nepamatuju, kolik jsem ji tam mel, kdyz jsem to delal, ale urcite mi nic neteklo.. Zkus to a uvidis... )
Myslim, ze nafta v nadrzi navadi. Uz si nepamatuju, kolik jsem ji tam mel, kdyz jsem to delal, ale urcite mi nic neteklo.. Zkus to a uvidis... :o)
tak sem dneska provedl, a je to hotové nic nekape, nejvetší drbačka byla zasedit ty kable zpět a připevnit ten jeden na ten ohřívač nafty, jinak to šlo rychle moc děkuji za skvělý nápad DODO
tak sem dneska provedl, a je to hotové nic nekape, nejvetší drbačka byla zasedit ty kable zpět a připevnit ten jeden na ten ohřívač nafty, jinak to šlo rychle moc děkuji za skvělý nápad DODO
Aha, takže takhle to tedy je - no, jak tak čtu, tak jsem před rokem tušil, že mě to čeká...takže volba jasná, hadice. Zítra jdu na věc - uvidíme...ještě dotaz - kolem 2 palivových trubek vedou ještě dvě teňoučké hadičky plastové - ty mají co za význam?
Aha, takže takhle to tedy je - no, jak tak čtu, tak jsem před rokem tušil, že mě to čeká...takže volba jasná, hadice. Zítra jdu na věc - uvidíme...ještě dotaz - kolem 2 palivových trubek vedou ještě dvě teňoučké hadičky plastové - ty mají co za význam?
Tak jsme to společnými silami také zvládli...Největší pakárna bylo nasadit hadici na ten ohřev, či co to je - jestli ten bazmek vůbec funguje...Hadice jsou trošku moc širší na úchyty - musel jsem zapáskovat, tohle ještě budu muset dodatečně dořešit, páč na jednom místě vyčuhují...No, motor běžel dobře, ale asi po půlhoďce se začal zakuckávat a chcípat...tak nevím, jestli je tam ještě někde vzduch, uvidím, až to projedu.
Tak jsme to společnými silami také zvládli...Největší pakárna bylo nasadit hadici na ten ohřev, či co to je - jestli ten bazmek vůbec funguje...Hadice jsou trošku moc širší na úchyty - musel jsem zapáskovat, tohle ještě budu muset dodatečně dořešit, páč na jednom místě vyčuhují...No, motor běžel dobře, ale asi po půlhoďce se začal zakuckávat a chcípat...tak nevím, jestli je tam ještě někde vzduch, uvidím, až to projedu.
ještě jsem se chtěl zeptat - mám druhý motor. Na tom původním byl ten problém, že mi kolísaly otáčky - příklad: Jedu si na čtverku, pak potřebuji přibrzdit, vyřadím, otáčky rychle padly a autko chcíplo...Musel jsem držet nohu na plynu, aby nechcípl, jakoby nedržel volnoběh. Po výměně motoru vše bylo relativně ok, otáčky sice sem tam kolísaly, ale chcípnutí prakticky za jízdy nebylo..Teď ty děravé trubky, vyměnil jsem za hadičky - a ejhle, starý problém opět zde...kolísání otáček - ale pozor, jen někdy, ne stále...Vše ok, pak najednou kolísání otáček..Když to nechám chcípnout, nebo chcípne samo, tak to natočím asi tak na popáté, pošesté a pak zase jede normálně, než tento problém opět nastane..Čím to?..Myslíte, že bude problém někde v nádrži - přicpané sítko? Nebo někde v čerpadle? Aby to bylo zavzdušněné, to se mi nezdá...nebo něco na tryskách? Nevím, nekonzultoval jsem s mechanikem...Díky za poznatky.
ještě jsem se chtěl zeptat - mám druhý motor. Na tom původním byl ten problém, že mi kolísaly otáčky - příklad: Jedu si na čtverku, pak potřebuji přibrzdit, vyřadím, otáčky rychle padly a autko chcíplo...Musel jsem držet nohu na plynu, aby nechcípl, jakoby nedržel volnoběh. Po výměně motoru vše bylo relativně ok, otáčky sice sem tam kolísaly, ale chcípnutí prakticky za jízdy nebylo..Teď ty děravé trubky, vyměnil jsem za hadičky - a ejhle, starý problém opět zde...kolísání otáček - ale pozor, jen někdy, ne stále...Vše ok, pak najednou kolísání otáček..Když to nechám chcípnout, nebo chcípne samo, tak to natočím asi tak na popáté, pošesté a pak zase jede normálně, než tento problém opět nastane..Čím to?..Myslíte, že bude problém někde v nádrži - přicpané sítko? Nebo někde v čerpadle? Aby to bylo zavzdušněné, to se mi nezdá...nebo něco na tryskách? Nevím, nekonzultoval jsem s mechanikem...Díky za poznatky.