O tvojej prdelke neviem nic... ) ale toto nastavenie dostane BX do roviny... ta rura vzadu medzi ramenami, ze vraj napravnica, je inak umiestnena ako ten hranol vpredu...
O tvojej prdelke neviem nic... :))) ale toto nastavenie dostane BX do roviny... ta rura vzadu medzi ramenami, ze vraj napravnica, je inak umiestnena ako ten hranol vpredu...
uvidime.. zdek mi prijde akora.. jen ten predek je divnej... zmerime to, uvidime
uvidime.. zdek mi prijde akora.. jen ten predek je divnej... zmerime to, uvidime
Můj názor i pohled je ten,že snižovat to víc jak pět čísel je ve své podstatě ničení toho,pro co já si tyhle auta cením.A to je komfort hydropn.zavěšení.Myslím,že tohle auto,teď budu brát svůj break,není a nikdy nebude sporťák,takže jsem se zaměřil na interiér.A ta krásná plavá jízda je přece synonymem komfortu.
Můj názor i pohled je ten,že snižovat to víc jak pět čísel je ve své podstatě ničení toho,pro co já si tyhle auta cením.A to je komfort hydropn.zavěšení.Myslím,že tohle auto,teď budu brát svůj break,není a nikdy nebude sporťák,takže jsem se zaměřil na interiér.A ta krásná plavá jízda je přece synonymem komfortu.
Už se to tu psalo, žádné míry , žádné cm, ani pěsti ...
Každý má jiné gumy , tak to nejde porovnavat.
Jediná spolehlivá metoda na VŠECHNY citrony s hydro je tato:
spustit auto uplně dolu, změřit si lem - hranu, třeba blatníku předního i zadního. Zvednout auto uplně nahoru, a zase změřit. 1/2 Rozdílu těchto měření přičíst k spodní míře a to je výsledná výška karoserie v provozní poloze. Tedy přesně polovina maximálního zdvihu + - 1 cm.
Už se to tu psalo, žádné míry , žádné cm, ani pěsti ...
Každý má jiné gumy , tak to nejde porovnavat.
Jediná spolehlivá metoda na VŠECHNY citrony s hydro je tato:
spustit auto uplně dolu, změřit si lem - hranu, třeba blatníku předního i zadního. Zvednout auto uplně nahoru, a zase změřit. 1/2 Rozdílu těchto měření přičíst k spodní míře a to je výsledná výška karoserie v provozní poloze. Tedy přesně polovina maximálního zdvihu + - 1 cm.
Priemer max/min ma byt vpredu 166mm +10mm/-7mm(merane medzi napravnicou a zemou) vzadu 223mm +10/-7mm(merane medzi rurou napravy a zemou )
Ostante polohy: najnizsia 90mm, normalna 166mm, vyssia 190mm, najvyssia 235mm
Samozrejme zaklad je predpisane pneu nahustene predpisanym tlakom, dolezite je auto zahriat jazdou na plnu prevadzkovu teplotu.
Tolko udava citroen servisny manual.
Priemer max/min ma byt vpredu 166mm +10mm/-7mm(merane medzi napravnicou a zemou) vzadu 223mm +10/-7mm(merane medzi rurou napravy a zemou )
Ostante polohy: najnizsia 90mm, normalna 166mm, vyssia 190mm, najvyssia 235mm
Samozrejme zaklad je predpisane pneu nahustene predpisanym tlakom, dolezite je auto zahriat jazdou na plnu prevadzkovu teplotu.
Tolko udava citroen servisny manual.
mam skušenosti, že stejný rozměr u nové gumy, ale jiný výrobce , delá na prumeru i 1,5 cm rozdil. a letni nebo zimni.... dalsi odchylky v konstrukci gumy a mas hned 2 cm
Kdyz k tomu pridás ojetí treba 6mm tak ti vyska auta muze litat v centimetrech , jen kvuli gumam...
mam skušenosti, že stejný rozměr u nové gumy, ale jiný výrobce , delá na prumeru i 1,5 cm rozdil. a letni nebo zimni.... dalsi odchylky v konstrukci gumy a mas hned 2 cm
Kdyz k tomu pridás ojetí treba 6mm tak ti vyska auta muze litat v centimetrech , jen kvuli gumam...