Tak jsem tady narazil na obrázek s vyfocenýma přístrojema při rychlosti 220 Km/h a otáčkách 6000 ot/min. Co mi padlo do oka byl tlak oleje. Pouhých 2,5, což je při těch otáčkách dost málo. Při takových točkách mívám tlak minimálně 4 ...... co si o tomm myslíte ? ....... .link.
Tak jsem tady narazil na obrázek s vyfocenýma přístrojema při rychlosti 220 Km/h a otáčkách 6000 ot/min. Co mi padlo do oka byl tlak oleje. Pouhých 2,5, což je při těch otáčkách dost málo. Při takových točkách mívám tlak minimálně 4 :-) ...... co si o tomm myslíte :-) ? ....... http://www.bxclub.cz/showpic.php?cc=1816704&cmain=&oid=8623924
to je moje fotka Paj autí, když mě a Bartaliho vezl Paj z Praglu do Teplic. Někdy mu to neukazovalo tlak vubec - blbne mu asi měřák , nejspíš elektrická závada, bo v tech otackach by se to davno zadrelo
Jo a ma tam 5kvalt z TD do rychla , mrkni Míro na ty otáčky.
to je moje fotka Paj autí, když mě a Bartaliho vezl Paj z Praglu do Teplic. Někdy mu to neukazovalo tlak vubec - blbne mu asi měřák , nejspíš elektrická závada, bo v tech otackach by se to davno zadrelo :-)
Jo a ma tam 5kvalt z TD do rychla , mrkni Míro na ty otáčky.
Tajny bartaliho vylet do Prahy za tajnym ucelom
btw: ja mi mame od nejakych 4 - 5 tisic otacok tlak naplno tzn rucicka napravo niekde medzi 7 - 8 ...
Tajny bartaliho vylet do Prahy za tajnym ucelom :))))
btw: ja mi mame od nejakych 4 - 5 tisic otacok tlak naplno tzn rucicka napravo niekde medzi 7 - 8 ...
čekal jsem, že se někdo ozve...
je to tak, zlobí mě čidlo, normálně je tlak někde 5-6... ale taky mě to ze začátku vyděsilo...
čekal jsem, že se někdo ozve... :)
je to tak, zlobí mě čidlo, normálně je tlak někde 5-6... ;) ale taky mě to ze začátku vyděsilo...
obrazek je dobrej jako no, nad 200 km/h nam to mazalo o dost vic proto jsem na ten tvuj obrazek koukala nevericne, az to PaM vysvetlil
obrazek je dobrej jako :D no, nad 200 km/h nam to mazalo o dost vic :-D proto jsem na ten tvuj obrazek koukala nevericne, az to PaM vysvetlil :-D
pajator: a nestacal si ty nahodov kilometre na nulu ? Ze zacinas od nuly alebo tak nejak ?
pajator: a nestacal si ty nahodov kilometre na nulu ? Ze zacinas od nuly alebo tak nejak ?
To jo, ale mezi tim už jsem třikrát měnil tachometr a už se mi to znova nechtělo předělávat...
To jo, ale mezi tim už jsem třikrát měnil tachometr a už se mi to znova nechtělo předělávat... :D
Navíc na technický koukal tenkrát divně, když jsem tam přijel a najeto jsem měl 15km...
Navíc na technický koukal tenkrát divně, když jsem tam přijel a najeto jsem měl 15km... :D
Asi bych hledal problém v kostře, nebo kabeláži ........ než jsem vyměnil motor, tlakoměr ukazoval tak jak má a když jsem vyměnil motor, tlak oleje ukazoval pořád 4 na stávající přístrojovce ..... měnil jsem motor a kabeláž. Vyměnil jsem čidlo v domění, že je to čidlem ale bez výsledku. Takže budu muset hledat problém v kabeláži, neboť čidlo i budíky jsou stávající.
Asi bych hledal problém v kostře, nebo kabeláži ........ než jsem vyměnil motor, tlakoměr ukazoval tak jak má a když jsem vyměnil motor, tlak oleje ukazoval pořád 4 na stávající přístrojovce ..... měnil jsem motor a kabeláž. Vyměnil jsem čidlo v domění, že je to čidlem ale bez výsledku. Takže budu muset hledat problém v kabeláži, neboť čidlo i budíky jsou stávající.
No, mě to taky začlo až s tímhle motorem, předtím bez problémů... doufam, že každý motor nechce svoji kabeláž...
No, mě to taky začlo až s tímhle motorem, předtím bez problémů... doufam, že každý motor nechce svoji kabeláž... :D
To je predsa jasne, kazdy motor chce svoju kabelaz a svoju kastli Inak strajkuje .. jo a taky chce svoji zvykacku
To je predsa jasne, kazdy motor chce svoju kabelaz a svoju kastli :)))) Inak strajkuje .. jo a taky chce svoji zvykacku :)