Po nastartování mi poloviční intenzitou svítí kontrolka dobíjení, po přidání cca na 3000ot zhasne a už se během jízdy nerozssvítí, až zase po novém nastartování. Co to znamená? Nevíte?
Po nastartování mi poloviční intenzitou svítí kontrolka dobíjení, po přidání cca na 3000ot zhasne a už se během jízdy nerozssvítí, až zase po novém nastartování. Co to znamená? Nevíte?
Mne tak rozne zhnula kontrolka, niekedy zhasla pri preslapnuti plynu, niekedy nie a bol to vadny regulator ...
Mne tak rozne zhnula kontrolka, niekedy zhasla pri preslapnuti plynu, niekedy nie a bol to vadny regulator ...
Příčin může být X, začněme od nejjednodušší - řemen
Pak zemnicí kontakty (ukostření).
Pak uhlíky.
Nakonec regulátor.
Úplně nakonec alternátor jako celek. Může být snazší sehnat jiný z vrakárny než spravovat stávající...
Příčin může být X, začněme od nejjednodušší - řemen :-)
Pak zemnicí kontakty (ukostření).
Pak uhlíky.
Nakonec regulátor.
Úplně nakonec alternátor jako celek. Může být snazší sehnat jiný z vrakárny než spravovat stávající...
Na alternátoru jsou sedřený měděný kroužky na rotoru, dají se vyměnit? Kolik by stálo nechat repasovat alternátor? díky
Na alternátoru jsou sedřený měděný kroužky na rotoru, dají se vyměnit? Kolik by stálo nechat repasovat alternátor? díky
jojo, komutator se da udelat nový, delal mi to chlapik u nas asi za 300,- . donesl sem mu vyndany altik a rozebrany, pač sem si zrovinka vymenil i ložiska, když už to bylo rozebrane.
Určitě i nekde u vás to nekdo delá. Repase altiku a starteru živí spoustu firem .
jojo, komutator se da udelat nový, delal mi to chlapik u nas asi za 300,- . donesl sem mu vyndany altik a rozebrany, pač sem si zrovinka vymenil i ložiska, když už to bylo rozebrane.
Určitě i nekde u vás to nekdo delá. Repase altiku a starteru živí spoustu firem .
300 je velmi slušná cena. Já podobnou nesehnal, všude mně chtěli prodat jen "repasi" kolem 2500.
Vyřešil to alternátor z vrakárny za 500. Slouží dodnes.
300 je velmi slušná cena. Já podobnou nesehnal, všude mně chtěli prodat jen "repasi" kolem 2500.
Vyřešil to alternátor z vrakárny za 500. Slouží dodnes.
Čenda: no právě .... ta cena mě vedla k tomu, že sem to celé vyndal a rozebral, koupil za pár kaček ložiska a uhlíky a nechal udelat jen ty kroužky na rotoru. Doma pak zase složil a běhá to dodnes a za hubičku
Čenda: no právě .... ta cena mě vedla k tomu, že sem to celé vyndal a rozebral, koupil za pár kaček ložiska a uhlíky a nechal udelat jen ty kroužky na rotoru. Doma pak zase složil a běhá to dodnes a za hubičku :-)
Stálo mě to 1 586 Kč. Výměna kroužků, regulátoru, ložiska. Holt práce je drahá. Rovnou jsem vyměnil oba řemeny po stovce jeden. Tak, už zase jedu a svítím Dík za pomoc
Stálo mě to 1 586 Kč. Výměna kroužků, regulátoru, ložiska. Holt práce je drahá. Rovnou jsem vyměnil oba řemeny po stovce jeden. Tak, už zase jedu a svítím:-)) Dík za pomoc
to není tak zlé. Regulátor 800,- kroužky 300 a 100 ložisko. Na práci tam tak moc nezbývá.
to není tak zlé. Regulátor 800,- kroužky 300 a 100 ložisko. Na práci tam tak moc nezbývá.