Při klesání auta nebo při přepnutí z montážní polohy na cestovní mi uniká nad levým zadním kolem LHM.Zjistil jsem,že předchozí majitel spojil přelomenou trubku hydrauliky gumovou hadičkou a svorkami,bohužel to netěsní a mám strach,že mi to praskne.Existuje něco na spojení těchto trubek,nebo je potřeba vyměnit celou trubku?Dá se koupit pouze jedna tato trubka nebo celá sada a kolik stojí???Díky za pomoc!!!
Při klesání auta nebo při přepnutí z montážní polohy na cestovní mi uniká nad levým zadním kolem LHM.Zjistil jsem,že předchozí majitel spojil přelomenou trubku hydrauliky gumovou hadičkou a svorkami,bohužel to netěsní a mám strach,že mi to praskne.Existuje něco na spojení těchto trubek,nebo je potřeba vyměnit celou trubku?Dá se koupit pouze jedna tato trubka nebo celá sada a kolik stojí???Díky za pomoc!!!
z principu tahle jediná trubka takhle nastavit jde, neb je to vratné potrubí, ale musíš blízko výškového korektoru tuto trubku z 90% zamáčknout, čímž snížíš průtok oleje a tudíž přetlak v místě spojů.
z principu tahle jediná trubka takhle nastavit jde, neb je to vratné potrubí, ale musíš blízko výškového korektoru tuto trubku z 90% zamáčknout, čímž snížíš průtok oleje a tudíž přetlak v místě spojů.
Rozumnější ale bude vyměnit tu trubku, jestli je to ta dlouhá co vede až dopředu stojí tuším 800,- + - autobus... Celou sadu kupovat nemusíš, a krátké trubky stojí okolo 200,-
Rozumnější ale bude vyměnit tu trubku, jestli je to ta dlouhá co vede až dopředu stojí tuším 800,- + - autobus... Celou sadu kupovat nemusíš, a krátké trubky stojí okolo 200,-
V J.Hradci p.Hejda opravuje a vyrábí trubky na Citroeny z nekorodujícího materiálu.Celá sada trubek je něco přes 3000kč a pracnost cca 8hod.prý když to jde dobře,pokud ne tak do desetihodin.(v servisu ve Stráži nad Nežárkou)
V J.Hradci p.Hejda opravuje a vyrábí trubky na Citroeny z nekorodujícího materiálu.Celá sada trubek je něco přes 3000kč a pracnost cca 8hod.prý když to jde dobře,pokud ne tak do desetihodin.(v servisu ve Stráži nad Nežárkou)