Svého času tuším zde někdo nabízel čínské potenciometry škrticí klapky pro systém Bosch Mono Jetronic za lidovou cenu zhruba 500 Kč.
Nedovedu to bohužel vyhledat.
Chtěl bych se zeptat, zda nabídka stále trvá a případně jaké je odpovídající číslo dílu Bosch.
Pokud není číslo k dispozici, jaké jsou hodnoty odporu jednotlivých drah.
Díky.
Svého času tuším zde někdo nabízel čínské potenciometry škrticí klapky pro systém Bosch Mono Jetronic za lidovou cenu zhruba 500 Kč.
Nedovedu to bohužel vyhledat.
Chtěl bych se zeptat, zda nabídka stále trvá a případně jaké je odpovídající číslo dílu Bosch.
Pokud není číslo k dispozici, jaké jsou hodnoty odporu jednotlivých drah.
Díky.
mimochodom tie potaky boli pre system Bosch Monopoint 2 tzn 1.4 ... tzn na jetronic nepouzitelne. Vecer ti poslem udaje na jetronic.
mimochodom tie potaky boli pre system Bosch Monopoint 2 tzn 1.4 ... tzn na jetronic nepouzitelne. Vecer ti poslem udaje na jetronic.
taky jsem ho sháněl, psal mi Robert z Holetína, že ty levné už nemá, jen dražší.
Údaje k drahám jsou tu:
.link.
taky jsem ho sháněl, psal mi Robert z Holetína, že ty levné už nemá, jen dražší.
Údaje k drahám jsou tu:
http://fiattipo.net/modules.php?name=News&file=article&sid=18
No akurat ked si dobre spominam ma bx 3pinovy konektor - takze asi bude ten potak trocha iny, no ... uvidime, len tak pre zaujimavost to porovnam.
No akurat ked si dobre spominam ma bx 3pinovy konektor - takze asi bude ten potak trocha iny, no ... uvidime, len tak pre zaujimavost to porovnam.
Rohypnol: Já vím...
Tief: Jak to? Já byl na tom, že systém Bosch Mono Jetronic by měl být víceméně shodný napříč značkami aut...??
Mimochodem, mám k němu orig. tovární manuál v češtině, ale má 20 MB, neboli mailem ho posílat nebudu. Pokud někdo vymyslíte jiný způsob, rád ho dám dál.
Rohypnol: Já vím...:-)
Tief: Jak to? Já byl na tom, že systém Bosch Mono Jetronic by měl být víceméně shodný napříč značkami aut...??
Mimochodem, mám k němu orig. tovární manuál v češtině, ale má 20 MB, neboli mailem ho posílat nebudu. Pokud někdo vymyslíte jiný způsob, rád ho dám dál.
cenda: ono princip je rovnaky ale prevedenie sa lisi od znacky k znacke.
takze bx 1.6 a 1.9 ma trojpinovy potak, hodnoty sa meraju na pine 3 a mali by byt pri uplne zavretom potaku(uhol menej ako 11') 0.3 az 0.6V
pri uplne otvorenom ( uhol viac ako 89') je to 5V
Samozrejme pri postupnom otvarani by mal byt priebeh linearny a neskakat ( kazde skakanie v reali sposobi poskubavanie motora )
cenda: ono princip je rovnaky ale prevedenie sa lisi od znacky k znacke.
takze bx 1.6 a 1.9 ma trojpinovy potak, hodnoty sa meraju na pine 3 a mali by byt pri uplne zavretom potaku(uhol menej ako 11') 0.3 az 0.6V
pri uplne otvorenom ( uhol viac ako 89') je to 5V
Samozrejme pri postupnom otvarani by mal byt priebeh linearny a neskakat ( kazde skakanie v reali sposobi poskubavanie motora )