ahoj, mam dotaz, jestli to je normalni, ze kdyz nastartuju, tak se behem chvilky (cca 5-10 sekund) zacne zvedat zadek, pak zacne prave predni kolo a pak az leve predni. Je to takhle sparvne? cely to trva vetsinou 30-60sekund, podle toho, jak se mu asi zrovna chce.
jo a asi vrze nejaky to cerpadylko na lhm? takovej slabounkouj vrzavej zvuk, kterej ve vnitr v aute slyset neni. co s tim? hehe. Diky
ahoj, mam dotaz, jestli to je normalni, ze kdyz nastartuju, tak se behem chvilky (cca 5-10 sekund) zacne zvedat zadek, pak zacne prave predni kolo a pak az leve predni. Je to takhle sparvne? cely to trva vetsinou 30-60sekund, podle toho, jak se mu asi zrovna chce. :-D
jo a asi vrze nejaky to cerpadylko na lhm? takovej slabounkouj vrzavej zvuk, kterej ve vnitr v aute slyset neni. co s tim? hehe. Diky
Ne, normalne to neni, bude to mat viac problemov - ako napriklad bordel v systeme, slabsie cerpadlo, ucpana kostka atd, a k tomu asi aj pridrete pistnice. Vrzavej zvuk ( pri zvedani ) mozu vydavat pistnice.
Ne, normalne to neni, bude to mat viac problemov - ako napriklad bordel v systeme, slabsie cerpadlo, ucpana kostka atd, a k tomu asi aj pridrete pistnice. Vrzavej zvuk ( pri zvedani ) mozu vydavat pistnice.
wow.. to jsem se radsi ani nemel ptat :-/ na kolik me takovahle sranda prijde? nebo resp. jak dlouho s tim jeste muzu jezdit? ;-(
wow.. to jsem se radsi ani nemel ptat :-/ na kolik me takovahle sranda prijde? nebo resp. jak dlouho s tim jeste muzu jezdit? ;-(
Smiř se s tím. Oprava do dokonala by byla několikanásobně dražší než to, cos zaplatil za celé auto.
Smiř se s tím. Oprava do dokonala by byla několikanásobně dražší než to, cos zaplatil za celé auto.
Ked si odvazny a nemas trubky v havarijnom stave mozes skusit najprv preplach.
Ked si odvazny a nemas trubky v havarijnom stave mozes skusit najprv preplach.
No, než čerpadýlko ( vrže i volný klíňák) Ti spíš vrže uložení zadních ramen nebo předních pístnic. Mně pomohlo na radu místního fóra při trhavém zdvíhání předku stříknout do otvoru nad pístnicemi ( proti pryžovým zátkám - na segmentu, kde je našroubovaná koule)) trochu LHM a zvedání je plynulejší a bez pazvuků. Ale pokud je pístnice hodně přidřená, jak píšeš, pak to asi moc nepomůže. Ale za zkoušku nic nedáš....
No, než čerpadýlko ( vrže i volný klíňák) Ti spíš vrže uložení zadních ramen nebo předních pístnic. Mně pomohlo na radu místního fóra při trhavém zdvíhání předku stříknout do otvoru nad pístnicemi ( proti pryžovým zátkám - na segmentu, kde je našroubovaná koule)) trochu LHM a zvedání je plynulejší a bez pazvuků. Ale pokud je pístnice hodně přidřená, jak píšeš, pak to asi moc nepomůže. Ale za zkoušku nic nedáš....
to: KANYZA, asi jsme se spatne pochopili, nejsem teda zrovna odbornik, ale lajcky popsano: auticko nastartuju, zacne se zvedat zadek, pak predek - budto driv prave predni nebo obe predni najednou. strida se to. a co se tyce vrzani, tak to neni pri zvedani, ale jen kdyz je auto nastartovane a zvednute.. nic s nim nedelam - asi jak dotlakovava - jestli to je mozne, tak to slaboulince slysim, ale nikoliv uvnitr auta.
me osobne to netrapi, jen nevim jak to trapi auto, hehe.
trubicky, o tech mi ani nemluvte zadek je uz po vymene, uz vymenit jen predek, zadek byl trosku shnilej, jenze kdo to jednou delal, vi, ze kdyz jednu povolite, jdou do prcic vsechny, hehe. ted o velikonocich jsem prijel k tete, dal do servisni polohy a pod autem louze jako bejk. doslouzila trubicka, ktera jde z prave predni koule. 380,- :-/
jestli to nejak auticku neskodi, tak to necham byt. nechci do toho moc investovat. ale ve srovnani s jednim chudakem z roudnice nad labem, ten to nastartoval a s mirne seslapnutym plynem to zvedal asi 4 minuty.. to je muj citronek proti nemu zlatej.
to: KANYZA, asi jsme se spatne pochopili, :-) nejsem teda zrovna odbornik, ale lajcky popsano: auticko nastartuju, zacne se zvedat zadek, pak predek - budto driv prave predni nebo obe predni najednou. strida se to. a co se tyce vrzani, tak to neni pri zvedani, ale jen kdyz je auto nastartovane a zvednute.. nic s nim nedelam - asi jak dotlakovava - jestli to je mozne, tak to slaboulince slysim, ale nikoliv uvnitr auta. :))
me osobne to netrapi, jen nevim jak to trapi auto, hehe.
trubicky, o tech mi ani nemluvte :-D zadek je uz po vymene, uz vymenit jen predek, zadek byl trosku shnilej, jenze kdo to jednou delal, vi, ze kdyz jednu povolite, jdou do prcic vsechny, hehe. ted o velikonocich jsem prijel k tete, dal do servisni polohy a pod autem louze jako bejk. doslouzila trubicka, ktera jde z prave predni koule. 380,- :-/
jestli to nejak auticku neskodi, tak to necham byt. nechci do toho moc investovat. ale ve srovnani s jednim chudakem z roudnice nad labem, ten to nastartoval a s mirne seslapnutym plynem to zvedal asi 4 minuty.. to je muj citronek proti nemu zlatej.
Jak už psal kanyza, vrzat může volnej klíňák, vím to z vlastní zkušenosti, zkus překontrolovat napnutí jak na čerpadle, tak na altíku, a někdy stačí i kapička oleje na klíňáku a taky cvrdliká jak cvrček....
Jak už psal kanyza, vrzat může volnej klíňák, vím to z vlastní zkušenosti, zkus překontrolovat napnutí jak na čerpadle, tak na altíku, a někdy stačí i kapička oleje na klíňáku a taky cvrdliká jak cvrček....
Zvedat by se měl nejdřív předek a pak zadek, obě strany současně. Pokud Ti jde nejdřív zadek, vypadá to, že "to jde cestou nejmenšího odporu", tj. nejspíš přední pístnice v různém stavu přidření, tu nejvíc přidřenou, kde je potřeba největší síla, to zvedá až po natlakování všeho ostatního, laická domněnka.... Jinak to vrzání jsem asi špatně pochopil, mohlo by to být opravdu spínání čerpadla do tlaku. Ten předek Ti jde nahoru plynule nebo trhaně?
Zvedat by se měl nejdřív předek a pak zadek, obě strany současně. Pokud Ti jde nejdřív zadek, vypadá to, že "to jde cestou nejmenšího odporu", tj. nejspíš přední pístnice v různém stavu přidření, tu nejvíc přidřenou, kde je potřeba největší síla, to zvedá až po natlakování všeho ostatního, laická domněnka.... Jinak to vrzání jsem asi špatně pochopil, mohlo by to být opravdu spínání čerpadla do tlaku. Ten předek Ti jde nahoru plynule nebo trhaně?
Nam sa to zveda sucastne aj cumak aj prdel. Ale spravidla je to tak ze najprv cumak a pak prdel.
Nam sa to zveda sucastne aj cumak aj prdel. :-) Ale spravidla je to tak ze najprv cumak a pak prdel.
To tief: mělo by to tak být a navíc to vypadá elegantně, když se začne zvedat po nastartování celý auťák naráz.... jenže u většiny aut by to chtělo zpravidla větší investice, počínaje výměnou propouštějícímho brzd.válce kvůli padání zadku až po kdoví co... Ale komu to chodí tak, jak má, je radost se na to dívat,když jde plynule z nejnižší do terénní polohy...
To tief: mělo by to tak být a navíc to vypadá elegantně, když se začne zvedat po nastartování celý auťák naráz.... jenže u většiny aut by to chtělo zpravidla větší investice, počínaje výměnou propouštějícímho brzd.válce kvůli padání zadku až po kdoví co... Ale komu to chodí tak, jak má, je radost se na to dívat,když jde plynule z nejnižší do terénní polohy...
....a hlavně mne vždycky bavily ty nechápavé pohledy typu ....."tatí, hele to auto se zvedá..." třeba na parkovišti
....a hlavně mne vždycky bavily ty nechápavé pohledy typu ....."tatí, hele to auto se zvedá..." třeba na parkovišti
Mně taky hned po nastartování zvedne zadek a předek až potom, vrzání z pístnic se objevuje, když je teplo, z čehož soudím, že se to tam rozpíná a drhne. Ale zatím to řešit nebudu, kromě plánované výměny LHM a vyčištění sítek, k čemuž se dostávám už měsíc, protože není čas.
Mně taky hned po nastartování zvedne zadek a předek až potom, vrzání z pístnic se objevuje, když je teplo, z čehož soudím, že se to tam rozpíná a drhne. Ale zatím to řešit nebudu, kromě plánované výměny LHM a vyčištění sítek, k čemuž se dostávám už měsíc, protože není čas.
TO KANYZA: zveda se to naprosto plynule, nikdy to neni za by to nejak drhlo.. a kdyz chcipnu motor, tak postupne jde dolu predek a pak az zadek.
ted me napada, dneska se mi zase stalo, ze jsem nastartoval, zvedl se jako vzdy zadek, pak predek, ale auticko stalo mirneho kopce - rucka povolena, ale auticko stalo.. obcas se mi to takhle stava, ale staci jen parkrat dýl seslapnout brzdu a odbrzdi se to. mozna to je tim, ze jsem pospichal a nenechal ho uplne poradne "dofouknout"..
TO KANYZA: zveda se to naprosto plynule, nikdy to neni za by to nejak drhlo.. a kdyz chcipnu motor, tak postupne jde dolu predek a pak az zadek.
ted me napada, dneska se mi zase stalo, ze jsem nastartoval, zvedl se jako vzdy zadek, pak predek, ale auticko stalo mirneho kopce - rucka povolena, ale auticko stalo.. obcas se mi to takhle stava, ale staci jen parkrat dýl seslapnout brzdu a odbrzdi se to. mozna to je tim, ze jsem pospichal a nenechal ho uplne poradne "dofouknout"..
To budu skorej zaseknute brzdy, bud mas pridrete brzdice alebo lanka rucnej brzdy. Pripadne este moze visiet brzdovy valec.
To budu skorej zaseknute brzdy, bud mas pridrete brzdice alebo lanka rucnej brzdy. Pripadne este moze visiet brzdovy valec.
TO TIEF: :-/ jej.. co s tim? pomuze kdyz to nejak (co pujde) rozdelam a prostriknu WeDeckem?
TO TIEF: :-/ jej.. co s tim? pomuze kdyz to nejak (co pujde) rozdelam a prostriknu WeDeckem?
na mym GTi nepadá předek vůbec a zadek jen o 5cm,ale zítra vyměnim brzd.válec a mělo by to být ok.
na dýzláku mi klesá zadek asi 4cm,ale u 1,4hned asi 3-4 minuty pozastavení jde zadek dolu a pak i předek.
jinak jak GTi a TD spadnou zadky o těch 5cm,tak dále nepadají a vydrží 4-5 dní,páčka je na provozní poloze tzn.že ho nezvedám než zastavim aby vydržel
na mym GTi nepadá předek vůbec a zadek jen o 5cm,ale zítra vyměnim brzd.válec a mělo by to být ok.
na dýzláku mi klesá zadek asi 4cm,ale u 1,4hned asi 3-4 minuty pozastavení jde zadek dolu a pak i předek.
jinak jak GTi a TD spadnou zadky o těch 5cm,tak dále nepadají a vydrží 4-5 dní,páčka je na provozní poloze tzn.že ho nezvedám než zastavim aby vydržel
Ten vrzavý zvuk bude nejspíše čerpadlo mně to dělá taky a když se dotlakuje systém tak stichne a jak ma tlačit tak začne vrzat.A to že seti první zvedne zadek je divné protože prvně má jít předek.Nejspíš budeš mít zajebané přepouštěcí ventyly.Regulátor výšky zdvihu je jednočinný a akorát má za úkol pustit do sýstému určitý tlak pak už to řeší přepouštěče.
Ten vrzavý zvuk bude nejspíše čerpadlo mně to dělá taky a když se dotlakuje systém tak stichne a jak ma tlačit tak začne vrzat.A to že seti první zvedne zadek je divné protože prvně má jít předek.Nejspíš budeš mít zajebané přepouštěcí ventyly.Regulátor výšky zdvihu je jednočinný a akorát má za úkol pustit do sýstému určitý tlak pak už to řeší přepouštěče.