Zdrawim!
Tak ako viete kupil som si 16V r.v. 88 ale dodnes neviem aky je tam motor..lambdu som nemal moznost najst lebo nieje cas, kd sa nachádza čidlo klepania? kadial idu vývody? .link. my engine
Zdrawim!
Tak ako viete kupil som si 16V r.v. 88 ale dodnes neviem aky je tam motor..lambdu som nemal moznost najst lebo nieje cas, kd sa nachádza čidlo klepania? kadial idu vývody? http://www.bxclub.cz/graphics/dynamic/2170890_0.JPG my engine
ahoj no D6C a D6W jsou vzhledově identické (na první pohled) to čidlo klepání tuším je pod sáním na bloku motoru spíše nalevo. Mám dojem? možná se pletu
ahoj no D6C a D6W jsou vzhledově identické (na první pohled) to čidlo klepání tuším je pod sáním na bloku motoru spíše nalevo. Mám dojem? možná se pletu
pozri sa pod auto, lambda je pichnuta do vyfuku uplne na zaciatku kusok za parozim. Mimochodom ak mas starsi motor nebude tam katalyzaror ale uz som videl expertov ktory vyhodili katak a lambdu aby ziskali tych 10koni navyse
pozri sa pod auto, lambda je pichnuta do vyfuku uplne na zaciatku kusok za parozim. Mimochodom ak mas starsi motor nebude tam katalyzaror ale uz som videl expertov ktory vyhodili katak a lambdu aby ziskali tych 10koni navyse :)
Keď tak pozerám na ten obrázok, tak vedenie od lambdy tam nevidím... Možno ide inakadiaľ, možno tan vôbec nie je,alebo ho len nevidím .
Keď tak pozerám na ten obrázok, tak vedenie od lambdy tam nevidím... Možno ide inakadiaľ, možno tan vôbec nie je,alebo ho len nevidím .
hm hm ..vsetko nasvedcuje tomu ze mam asi D6C..nevyhoda je nejake odchadzanie motora ci co? da sa dorobit na DFW nejako jednoducho? alebo staci zamenit rj? alebo aj vstrekovace?
hm hm ..vsetko nasvedcuje tomu ze mam asi D6C..nevyhoda je nejake odchadzanie motora ci co? da sa dorobit na DFW nejako jednoducho? alebo staci zamenit rj? alebo aj vstrekovace?
tycoon: neviem čo zasa riešiš. Zrejme si niečo zle pochopil. naznačované problémy nesúvisia (..eli)ani tak s motorom, ale s typom vstrekovania. takže či máš DFW alebo D6c je temer jedno. záleží ale od toho, či máš D6C so vstrekovaním Motronic ML4.1 (údajne problémovejšie) alebo Motronic M1.3.
A zámena ECU? Neviem či je to dobrý nápad. Ak by si mal totiž zmieňovanú ML4.1tku a chcel ju zameniť za M1.3ku, tak ti určite nebude sedieť konektor (prvá má 2 a druhá ECU 3 rady pinov) a nesedí ani ich zapojenie. Ostatné ohľadom KS spomenul tief.
tycoon: neviem čo zasa riešiš. Zrejme si niečo zle pochopil. naznačované problémy nesúvisia (..eli)ani tak s motorom, ale s typom vstrekovania. takže či máš DFW alebo D6c je temer jedno. záleží ale od toho, či máš D6C so vstrekovaním Motronic ML4.1 (údajne problémovejšie) alebo Motronic M1.3.
A zámena ECU? Neviem či je to dobrý nápad. Ak by si mal totiž zmieňovanú ML4.1tku a chcel ju zameniť za M1.3ku, tak ti určite nebude sedieť konektor (prvá má 2 a druhá ECU 3 rady pinov) a nesedí ani ich zapojenie. Ostatné ohľadom KS spomenul tief.
Tie motory maju taky ine vstrekovace a kompresie. Instalacia ineho vstrekovania by asi nebola moc stastne riesenie kvoli davkovaniu paliva specialne vo vysokych otackach.
Tie motory maju taky ine vstrekovace a kompresie. Instalacia ineho vstrekovania by asi nebola moc stastne riesenie kvoli davkovaniu paliva specialne vo vysokych otackach.
Nevím jak ML 4.1 ale u M1.3 ani tak nezáleží na trysce. M 1.3 si upraví dávkování samo, podle lambdy. To znamená že pokud dáš trysku s menším průměrem, RJ prodlouží délku vstřiku a pokud dáš s větším průměrem, délku vstřiku si RJ naopak zkrátí. Ostatně doporučuji vstřiky ze Xantie. Má menší průměr trysky, tím lépe rozpráší palivo a motor je klidnější.
Nevím jak ML 4.1 ale u M1.3 ani tak nezáleží na trysce. M 1.3 si upraví dávkování samo, podle lambdy. To znamená že pokud dáš trysku s menším průměrem, RJ prodlouží délku vstřiku a pokud dáš s větším průměrem, délku vstřiku si RJ naopak zkrátí. Ostatně doporučuji vstřiky ze Xantie. Má menší průměr trysky, tím lépe rozpráší palivo a motor je klidnější.
a ještě další věc je rozdílná, ale to není vidět ne jen jednotka lambda a čidlo klepání, ale vačka je ostřejší a jsou menší ventily u D6C.
a ještě další věc je rozdílná, ale to není vidět ne jen jednotka lambda a čidlo klepání, ale vačka je ostřejší a jsou menší ventily u D6C.
instalater: no to neni uplne celkom pravda. Lamba regulacia je vo velmi uzkom rozsahu zmesi takze ked das do motora s inymi kompresiami a casovanim ine vstrekovace a k tomu uplne inu mapu paliva a predzapalu tak to lambda nedokaze zregulovat. Motor ktory ma ine kompresie a iny prebeh tociveho momentu a casovania predzapalu bude mat rozdiel zmesi urcite vacsi ako nejakych 5% ktore bezne lambda reguluje. V pripade takejto prestavby by som sa hodne bal detonacneho horenia a ked je nepresna mapa tak to ani cidlo klepania nezachrani. Podtrzeno secteno - nema vyznam to prerabat bude s toho viac komplikacii ako uzitku.
instalater: no to neni uplne celkom pravda. Lamba regulacia je vo velmi uzkom rozsahu zmesi takze ked das do motora s inymi kompresiami a casovanim ine vstrekovace a k tomu uplne inu mapu paliva a predzapalu tak to lambda nedokaze zregulovat. Motor ktory ma ine kompresie a iny prebeh tociveho momentu a casovania predzapalu bude mat rozdiel zmesi urcite vacsi ako nejakych 5% ktore bezne lambda reguluje. V pripade takejto prestavby by som sa hodne bal detonacneho horenia a ked je nepresna mapa tak to ani cidlo klepania nezachrani. Podtrzeno secteno - nema vyznam to prerabat bude s toho viac komplikacii ako uzitku.
to Tief: ops .... OK .... sypu si popel na hlavu. Nějak jsem opoměl zbytek motoru a bral jen samotné vstřikování
to Tief: ops .... OK .... sypu si popel na hlavu. Nějak jsem opoměl zbytek motoru a bral jen samotné vstřikování :-)
instalater: s principu si mal pravdu keby sa to davalo na uplne rovnaky motor. Napriklad novsie vstrekovanie s mi16 by na bx slo dat ( a naopak ).
instalater: s principu si mal pravdu keby sa to davalo na uplne rovnaky motor. Napriklad novsie vstrekovanie s mi16 by na bx slo dat ( a naopak ).
Jednu .158 som svojeho casu zhanal a bolo to na m1.3 motor. Tie ml4.1 su fakt velmi zriedkave, vacsina motorov je uz po smrti.
Jednu .158 som svojeho casu zhanal a bolo to na m1.3 motor. Tie ml4.1 su fakt velmi zriedkave, vacsina motorov je uz po smrti.
0 261 200 158 mam na DFW motoru...
na D6C je 0 261 200 119
a ty už TycconX nepřevrtávej pořád něco a jezdi s tím co máš nehledě na to, že máš nejspíš DFW...
0 261 200 158 mam na DFW motoru...
na D6C je 0 261 200 119
a ty už TycconX nepřevrtávej pořád něco a jezdi s tím co máš nehledě na to, že máš nejspíš DFW... :)