Zdravím všechny , mám takový problém s BX 1.6 TZI jednobod. solex . Z ničeho nic mě vypověděl službu . Ráno přijdu k autu , normálně ujedu 30 km , zaparkuju . Po třech hodinách chci odjet a nic . Startér točí , paliv. čerpadlo vždy natáhne , všechny spojky kabeláže jsem prostříkl kontaktolem a už mě nic nenapadá . Prosím poradí někdo , kde hledat závadu . Předem dík
Zdravím všechny , mám takový problém s BX 1.6 TZI jednobod. solex . Z ničeho nic mě vypověděl službu . Ráno přijdu k autu , normálně ujedu 30 km , zaparkuju . Po třech hodinách chci odjet a nic . Startér točí , paliv. čerpadlo vždy natáhne , všechny spojky kabeláže jsem prostříkl kontaktolem a už mě nic nenapadá . Prosím poradí někdo , kde hledat závadu . Předem dík
Dost často to bývá čidlo otáčení motoru na převodovce... ale jak píše tief zkontroluj benzín a jiskru...
Dost často to bývá čidlo otáčení motoru na převodovce... ;) ale jak píše tief zkontroluj benzín a jiskru... :)
zkontroluj rozdělovač, kabely, svíčky...
jinak to čidlo na převodovce se dá změřit, nevim přesně kolik na 1,6tce má mít, tušim, že zhruba 500ohm... když bude špatné, ukáže nejspíš nulu nebo něco malého...
zkontroluj rozdělovač, kabely, svíčky...
jinak to čidlo na převodovce se dá změřit, nevim přesně kolik na 1,6tce má mít, tušim, že zhruba 500ohm... když bude špatné, ukáže nejspíš nulu nebo něco malého...
Ak mas zapalovanie s rozdelovacom tiez niekedy odchadza zosilovac zapalovania - maly svab za baterkou.
Ak mas zapalovanie s rozdelovacom tiez niekedy odchadza zosilovac zapalovania - maly svab za baterkou.
podobny problem postihol aj mna... bolo to v tom cidle na prevodovke... hodnota pre Magneti G5 = 380 Ohm...... 1.6 jednobod...... ale viem, že tieto čísla sa líšia... zlé čidlo malo asi 8 ohmov...
podobny problem postihol aj mna... bolo to v tom cidle na prevodovke... hodnota pre Magneti G5 = 380 Ohm...... 1.6 jednobod...... ale viem, že tieto čísla sa líšia... zlé čidlo malo asi 8 ohmov...
Tak to asi opravdu bude to čidlo , ale nevím jak ho změřit . Multimetr mám , jenom nevím jak na to . Respektive kam mám přiložit černý a červený kabel měřáku a jestli stačí otočení klíčku v zapalování nebo jestli se má při tom startovat .
Tak to asi opravdu bude to čidlo , ale nevím jak ho změřit . Multimetr mám , jenom nevím jak na to . Respektive kam mám přiložit černý a červený kabel měřáku a jestli stačí otočení klíčku v zapalování nebo jestli se má při tom startovat .
2 chemik - to čidlo má 3 pinový konektor a asi 20 cm káblik... takže na konci toho kábliku rozpoj konektor a tam to zmeraj.. bez zapnutého zapaľovania... prípadne to môžeš zmerať pri ECU, čo by som doporučil ako kontrolne merania pre zistenie vady kabeláže.. ale neviem, kde je to vyvedené na ECU, to si musíš kuki ku tvojmu zapaľovaniu...
2 chemik - to čidlo má 3 pinový konektor a asi 20 cm káblik... takže na konci toho kábliku rozpoj konektor a tam to zmeraj.. bez zapnutého zapaľovania... prípadne to môžeš zmerať pri ECU, čo by som doporučil ako kontrolne merania pre zistenie vady kabeláže.. ale neviem, kde je to vyvedené na ECU, to si musíš kuki ku tvojmu zapaľovaniu...
A je po závadě , bylo to opravdu to čidlo , takže konečně opět jezdím . Děkuji všem za tipy a dobré rady.
A je po závadě , bylo to opravdu to čidlo , takže konečně opět jezdím . Děkuji všem za tipy a dobré rady.
já měl 1,9TZi a cívka mi vyhořela(moduly) a pak ještě něco v elektrice,ale na to nikdo nepřišel a auto jsem už nikdy nerozjel akorát před týdnem rozřezal do šrotu
já měl 1,9TZi a cívka mi vyhořela(moduly) a pak ještě něco v elektrice,ale na to nikdo nepřišel a auto jsem už nikdy nerozjel akorát před týdnem rozřezal do šrotu :-)