Mam va auti breaku motor 1,6i 76kW, XU5 BDY, Magneti Marelli G6 viz profil, ale uz je hodne unaveny a liny, chtel bych ho vymenit za jiny, ale vsude se nabizi 1,6 66kW, muzu ho mit cca za 3000Kc, je to dobra cena? Je potreba menit i elektricke kabely prip. ridici jednotku? Ma to vubec smysl, kolik stoji generalka motoru? Kolik by me stala vymena motoru? Diky za tipy a rady
Mam va auti breaku motor 1,6i 76kW, XU5 BDY, Magneti Marelli G6 viz profil, ale uz je hodne unaveny a liny, chtel bych ho vymenit za jiny, ale vsude se nabizi 1,6 66kW, muzu ho mit cca za 3000Kc, je to dobra cena? Je potreba menit i elektricke kabely prip. ridici jednotku? Ma to vubec smysl, kolik stoji generalka motoru? Kolik by me stala vymena motoru? Diky za tipy a rady:-)
Ted abych neurazil majitele 1.6 ale tyto motory staly skutecne za nic...a komplet GO motoru by vysla asi na 30000,- coz nema smysl...bud bych koupil jine BX nebo bych tam tedy dal jiny motor...ale pokavad tam chces dat 66kW motor tak mam dojem ze to byly jen karburatory
Ted abych neurazil majitele 1.6 ale tyto motory staly skutecne za nic...a komplet GO motoru by vysla asi na 30000,- coz nema smysl...bud bych koupil jine BX nebo bych tam tedy dal jiny motor...ale pokavad tam chces dat 66kW motor tak mam dojem ze to byly jen karburatory
Kdyby to byla strikacka 66kW a mela stejny system MMG6 tak by to slo
mozna jen by se vymenila RJ...100% mas v haji vstrikovac,pak palivove cerpadlo (jsou unavene) klasika u jednobodu ja to mel na 1.4 taky,a to uz korunky naskakujou...pak kdyz bys bral nejaky to brouseni v motoru,vacku,kliku,prelisovani lozisek....to jsou uz pak castky....
Kdyby to byla strikacka 66kW a mela stejny system MMG6 tak by to slo
mozna jen by se vymenila RJ...100% mas v haji vstrikovac,pak palivove cerpadlo (jsou unavene) klasika u jednobodu ja to mel na 1.4 taky,a to uz korunky naskakujou...pak kdyz bys bral nejaky to brouseni v motoru,vacku,kliku,prelisovani lozisek....to jsou uz pak castky....
Trochu bych se do toho vložil... Podle mě 1.6 motory měly 76kW jen ve čtyřbodu, jednobody byly jen 66kW a to jak BDZ tak BDY s MMG5 i MMG6, ale to je celkem jedno... Hlavně, nemyslím si, že stojí za nic, co se týče stříkaček, měl jsem 1.6i typ BDY/66kW a rozhodně se nejedná o špatný motor, který odchází jinak než prasáckým zacházením majitelů...
K té záměně je samozřejmě potřeba mít buďto stejný systém MMG6 a nebo komplet kabeláž a řídící jednotku...
Cena je otázka sama pro sebe, záleží kolik za to chceš dát a v jakém je motor stavu, pak může létat cena od nuly do tisíců...
Trochu bych se do toho vložil... Podle mě 1.6 motory měly 76kW jen ve čtyřbodu, jednobody byly jen 66kW a to jak BDZ tak BDY s MMG5 i MMG6, ale to je celkem jedno... Hlavně, nemyslím si, že stojí za nic, co se týče stříkaček, měl jsem 1.6i typ BDY/66kW a rozhodně se nejedná o špatný motor, který odchází jinak než prasáckým zacházením majitelů...
K té záměně je samozřejmě potřeba mít buďto stejný systém MMG6 a nebo komplet kabeláž a řídící jednotku...
Cena je otázka sama pro sebe, záleží kolik za to chceš dát a v jakém je motor stavu, pak může létat cena od nuly do tisíců...
jen detail ještě... u těch stříkaček se většinou uvádí 65kW, ale to už je drobnost...
jen detail ještě... u těch stříkaček se většinou uvádí 65kW, ale to už je drobnost... :)
taky doplnim ako majitel BDY marelli G6, je to vazne 66kw jednobod.
Calexka: s coho usudzujes ze su to motory na nic ? ak dobre viem tak motory serie XU su vyborne motory s overenou konstrukciou o ktore ked sa clovek stara ako ma tak vydrzia vela.
Moj bdy mal pred dvoma rokmi malinku GO - pretesnenie ventilov rozvody a podobne veci a od tej doby jazdi ako hodinky, jedine co menim je olej a teraz po dvoch rokoch sviecky a kabely. Inak olej od vymeny po vymenu, detto voda.
Leblank: liny motor neni porucha, skus zmerat kompresie, premerat cidla na vstrekovani a podobne. Urcite nezaskodi servis ako vymena vsetkych filtrov, vymena sviecok a svieckovych kablov.
taky doplnim ako majitel BDY marelli G6, je to vazne 66kw jednobod.
Calexka: s coho usudzujes ze su to motory na nic ? ak dobre viem tak motory serie XU su vyborne motory s overenou konstrukciou o ktore ked sa clovek stara ako ma tak vydrzia vela.
Moj bdy mal pred dvoma rokmi malinku GO - pretesnenie ventilov rozvody a podobne veci a od tej doby jazdi ako hodinky, jedine co menim je olej a teraz po dvoch rokoch sviecky a kabely. Inak olej od vymeny po vymenu, detto voda.
Leblank: liny motor neni porucha, skus zmerat kompresie, premerat cidla na vstrekovani a podobne. Urcite nezaskodi servis ako vymena vsetkych filtrov, vymena sviecok a svieckovych kablov.