Tak jem vypozoroval, že mi při přidání plynu rachtají ventyly. Co s tím? Kde a kdo je seřizuje? A kolik to zhruba přijde? Autí jede skvěle , ale to rachtání mě štve. Díky moc za rady
Tak jem vypozoroval, že mi při přidání plynu rachtají ventyly. Co s tím? Kde a kdo je seřizuje? A kolik to zhruba přijde? Autí jede skvěle , ale to rachtání mě štve. Díky moc za rady
Bud mas na prd olej nebo staci jen seridit vule ventilu nereknu ti na kolik to prijde pac si to delam sam,taky mi to delalo kdyz jsem mel spatne pootocenej rozdelovac...
Bud mas na prd olej nebo staci jen seridit vule ventilu nereknu ti na kolik to prijde pac si to delam sam,taky mi to delalo kdyz jsem mel spatne pootocenej rozdelovac...
No olej je tam novej. Seřídit ventily nejdou jen tak páč tam jsou podlozky a ne šroubky jak u 1.4. A klasickej rozdělovač nemám je tam jen taková černá krabička co se dávala na xantie. Takže si vše řídí jednotka. Mám tam řj mmG6 a je to 1.6 jednobod. Ale jinak díky
No olej je tam novej. Seřídit ventily nejdou jen tak páč tam jsou podlozky a ne šroubky jak u 1.4. A klasickej rozdělovač nemám je tam jen taková černá krabička co se dávala na xantie. Takže si vše řídí jednotka. Mám tam řj mmG6 a je to 1.6 jednobod. Ale jinak díky
Skouknout vůle na ventilech není určitě od věci, ale pokud to dělá jen při přidání plynu, předpokládám že prudším nebo pod zatížením, mohlo by to být i tzv. detonační spalování, jinak příliš mnoho směsi, kterou motor nestačí zpracovat... Takže by to mohla být i bohatější směs a pak by se musela hledat závada v ŘJ, čidlu klepání, váze vzduchu a pod, podle typu motoru... A kdys měnil vzduchový filtr ?
Skouknout vůle na ventilech není určitě od věci, ale pokud to dělá jen při přidání plynu, předpokládám že prudším nebo pod zatížením, mohlo by to být i tzv. detonační spalování, jinak příliš mnoho směsi, kterou motor nestačí zpracovat... Takže by to mohla být i bohatější směs a pak by se musela hledat závada v ŘJ, čidlu klepání, váze vzduchu a pod, podle typu motoru... A kdys měnil vzduchový filtr ?
Skus skontrolovat ci ti nepreskocil rozvodak o zub.
Dalej skus natankovat 100oktanove palivo - je menej nachylne na detonacne horenie.
Inak ventily sa nastavuju prave cez tie podlozky - vola sa vymezuje podlozkami. Je to na prd ale zase to dlho vydrzi.
Dalsia moznost je skusit vymenit sviecky - je mozne ze tam mas mrtve sviecky, pripadne nespravny typ, alebo zle nastavenu vzdialonost elektrody.
Skus skontrolovat ci ti nepreskocil rozvodak o zub.
Dalej skus natankovat 100oktanove palivo - je menej nachylne na detonacne horenie.
Inak ventily sa nastavuju prave cez tie podlozky - vola sa vymezuje podlozkami. Je to na prd ale zase to dlho vydrzi.
Dalsia moznost je skusit vymenit sviecky - je mozne ze tam mas mrtve sviecky, pripadne nespravny typ, alebo zle nastavenu vzdialonost elektrody.
Pod sací sběrnicí je (měl by být) snímač klepání, je to hébl co bonzne počítači že motor klepe, a on si automaticky ochudí směs, je to právě záležitost jenž se montovala na ty motory, co nemají rozdělovač, ale kostku s 4 vysokonapťáky. Nejspíše bude v doháji.
Pod sací sběrnicí je (měl by být) snímač klepání, je to hébl co bonzne počítači že motor klepe, a on si automaticky ochudí směs, je to právě záležitost jenž se montovala na ty motory, co nemají rozdělovač, ale kostku s 4 vysokonapťáky. Nejspíše bude v doháji.
Cidlo klepani ma len 16v. Ja mam 1.6 s mareli g6 a nic take tam neni. ( tief)
Cidlo klepani ma len 16v. Ja mam 1.6 s mareli g6 a nic take tam neni. ( tief)
je to jen kus héblu na závitu, porůznu schovaný, na clio to nacpali za motor nad startér. Na první pohled to vypadá jako věc na nic a když to někdo zkusil odpojit tak se nic nedělo( ve volnobehu) až v zátěži začaly rachtat ventily.
je to jen kus héblu na závitu, porůznu schovaný, na clio to nacpali za motor nad startér. Na první pohled to vypadá jako věc na nic a když to někdo zkusil odpojit tak se nic nedělo( ve volnobehu) až v zátěži začaly rachtat ventily.
..řešíte nasmysly. Detonační čidlo (čidlo klepání) měl u BX jen 16V motor. Ostatní ne. Rachtání ventilů je způsobeno detonačním hořením směsi ve válcích. Příčinou je (u motorů mechanicky OK) vysoký předstih zapalování, nízké oktanové číslo paliva, karbonové usazeniny v hlavě a na pístech nebo špatná tepelná hodnota svíček (samzápaly). Jelikož elektronické zapalování se neseřizuje, na techničák doufám nejezdíš, ale vím, že jsi čaroval s motorem a hlavou, mohla se ti povést kombinace dílů, které neúměrně zvýšily kompresi.
..řešíte nasmysly. Detonační čidlo (čidlo klepání) měl u BX jen 16V motor. Ostatní ne. Rachtání ventilů je způsobeno detonačním hořením směsi ve válcích. Příčinou je (u motorů mechanicky OK) vysoký předstih zapalování, nízké oktanové číslo paliva, karbonové usazeniny v hlavě a na pístech nebo špatná tepelná hodnota svíček (samzápaly). Jelikož elektronické zapalování se neseřizuje, na techničák doufám nejezdíš, ale vím, že jsi čaroval s motorem a hlavou, mohla se ti povést kombinace dílů, které neúměrně zvýšily kompresi.
To robert je pravda že jsem čaroval s motorem a hlavou ale je to původní sestava co jsem přivezl. Byl to komplet z bouranýho auta. Filtry nový, olej polosintetika. Ateď zkusím vyměnit svíčky akorát řeším jestli NGK a nebo BOSCH a jestli jedno paprskový a nebo čtyr paprskový.
To robert je pravda že jsem čaroval s motorem a hlavou ale je to původní sestava co jsem přivezl. Byl to komplet z bouranýho auta. Filtry nový, olej polosintetika. Ateď zkusím vyměnit svíčky akorát řeším jestli NGK a nebo BOSCH a jestli jedno paprskový a nebo čtyr paprskový.
...no a nezačaroval původní majitel? Co když se to takhle chovalo i jemu? Nebo mohl mít jiné vstřikování, kde jde hnout s předstihem.
...no a nezačaroval původní majitel? Co když se to takhle chovalo i jemu? Nebo mohl mít jiné vstřikování, kde jde hnout s předstihem.
to robert už jsem tam ten motor měl danej jenže jsem při výměně těsnění pod hlavou utrhl šroub. načež se musel odvrtata nabyl na to čas tak se tam hodil jinej a kdyžumřel tak se dal tedle dohromady a šup do auta. Předtím to nedělalo. Původně tam bylo vstřikování mmg5. Mám ho doma ale je prasklí výčko rozdělonače. tak jsem to přestavěl na mmG6 ale už při první montáži. Zítra zkusím vyměnit svíčky a uvidím co to bude dělat
to robert už jsem tam ten motor měl danej jenže jsem při výměně těsnění pod hlavou utrhl šroub. načež se musel odvrtata nabyl na to čas tak se tam hodil jinej a kdyžumřel tak se dal tedle dohromady a šup do auta. Předtím to nedělalo. Původně tam bylo vstřikování mmg5. Mám ho doma ale je prasklí výčko rozdělonače. tak jsem to přestavěl na mmG6 ale už při první montáži. Zítra zkusím vyměnit svíčky a uvidím co to bude dělat