Jelikož mi miláček začal hodně padat a koule mám dofouklé, napadla mě čistě teoretická otázka. Nedaly by se pomocí zpětných ventilů oddělit okruhy? Je mi jasné, že kdyby to bylo tak jednoduché, udělali by to už inženýři v Citroënu, jenže červík začal hlodat(asi to znáte) a tak mi to nedalo. Pokud systém dobře chápu, tak při propouštění brzdového válce či serva, mizí tlak z celého systému a dochází k padání. Napadlo mě, co by se stalo, dát zpětné ventily ke koulím, válci a servu. Pokud je to stupidní blbost, tak jsem jako nic nenapsal, ju?
Jelikož mi miláček začal hodně padat a koule mám dofouklé, napadla mě čistě teoretická otázka. Nedaly by se pomocí zpětných ventilů oddělit okruhy? Je mi jasné, že kdyby to bylo tak jednoduché, udělali by to už inženýři v Citroënu, jenže červík začal hlodat(asi to znáte) a tak mi to nedalo. Pokud systém dobře chápu, tak při propouštění brzdového válce či serva, mizí tlak z celého systému a dochází k padání. Napadlo mě, co by se stalo, dát zpětné ventily ke koulím, válci a servu. Pokud je to stupidní blbost, tak jsem jako nic nenapsal, ju? ;)
27.05.2007 08:00 -
Re: oddělení okruhů, šlo by? (teoreticky)
Tak jak jsi to napsal to opravdu fungovat nemůže. Pístnice se jak musí plnit, tak vypouštět a do brzdového válce taky musí jít tlak, jinak by neměl čím brzdit. Inženýři v Citroenu to mají už dávno vymyšlené. Hydraulické zámky uzavírají pérování po poklesu tlaku v centrální kouli pod tlak v pérovacím okruhu, ale to už se tady řešilo v souvislosti s BX
Tak jak jsi to napsal to opravdu fungovat nemůže. Pístnice se jak musí plnit, tak vypouštět a do brzdového válce taky musí jít tlak, jinak by neměl čím brzdit. Inženýři v Citroenu to mají už dávno vymyšlené. Hydraulické zámky uzavírají pérování po poklesu tlaku v centrální kouli pod tlak v pérovacím okruhu, ale to už se tady řešilo v souvislosti s BX