Mám problém, když prší tak po jízdě přez noc se mi uplně vybije baterka. Je mi jasný že budu muset hledat a laborovat, ale zkoušim to sem napsat jestli někdo s tímhle broblémem nezápolil, že bych šel na jisto. Dík Jo a je to BX 17TD Pallas 94 s klimou
Mám problém, když prší tak po jízdě přez noc se mi uplně vybije baterka. Je mi jasný že budu muset hledat a laborovat, ale zkoušim to sem napsat jestli někdo s tímhle broblémem nezápolil, že bych šel na jisto. Dík Jo a je to BX 17TD Pallas 94 s klimou
hehe.. tak tomuto auto by som sa veľmi rád venoval... mám ale jedno čo nemá problémy s elektrikou, tak ti ho môžem vymeniť... : ))))
hehe.. tak tomuto auto by som sa veľmi rád venoval... mám ale jedno čo nemá problémy s elektrikou, tak ti ho môžem vymeniť... : ))))
šíbr to nemá, myslím že možná někde pod baterkou ten svazek ale to bude pěknej vopruz. když prší a nejedu tak se nevybije
šíbr to nemá, myslím že možná někde pod baterkou ten svazek ale to bude pěknej vopruz. když prší a nejedu tak se nevybije
Nedobija ti - ked svietis, baterku viac stavi a rano uz nenatocis.
Slabo zrejme dobija. A ked nesvietis, tak to vydrží. zmeraj dobijanie pri voľnobežných otáčkach na baterke.
Nedobija ti - ked svietis, baterku viac stavi a rano uz nenatocis.
Slabo zrejme dobija. A ked nesvietis, tak to vydrží. zmeraj dobijanie pri voľnobežných otáčkach na baterke.
Tak špatně na tom nejsem abych tyto dvě věci předem nevyloučil. Baterka je v poho měsíc to stálo pršelo na to a pak v pohodě nastartovalo. pak jsem ujel 20km v dešti zaparkoval a ráno ani milivolt.
Tak špatně na tom nejsem abych tyto dvě věci předem nevyloučil. Baterka je v poho měsíc to stálo pršelo na to a pak v pohodě nastartovalo. pak jsem ujel 20km v dešti zaparkoval a ráno ani milivolt.
Zacni kontrolou ventilatoru kabiny, tam tecu ampere ako svina a je to na rane vode.
Zacni kontrolou ventilatoru kabiny, tam tecu ampere ako svina a je to na rane vode.
né špatně pochopeno. po jízdě v dešti! přez noc. Prostě někam při jízdě nateče voda a pak to tu baterku uplně vynuluje, když je suchej nejede a zaprší tak to neudělá
né špatně pochopeno. po jízdě v dešti! přez noc. Prostě někam při jízdě nateče voda a pak to tu baterku uplně vynuluje, když je suchej nejede a zaprší tak to neudělá
Hmmm skus urobit jednu vec, predtym nez skusis po takej jazde nastartovat tak premeraj baterku ( ci je baterka mrtva este pred pokusom nastartovat alebo ju zabije pokus nastartovat ). Ono je mozne ze predtym nez das klicek s polohy 0 tak je baterka OK.
Hmmm skus urobit jednu vec, predtym nez skusis po takej jazde nastartovat tak premeraj baterku ( ci je baterka mrtva este pred pokusom nastartovat alebo ju zabije pokus nastartovat ). Ono je mozne ze predtym nez das klicek s polohy 0 tak je baterka OK.
Este ma napada ci ti netecie do kabiny - ked je zle tesnenie na celnom skle moze tiect voda do kabiny - no a ked tecie cez poistkovu skrinu alebo zvazky kablov pod palubkou tak to moze byt masaker.
Este ma napada ci ti netecie do kabiny - ked je zle tesnenie na celnom skle moze tiect voda do kabiny - no a ked tecie cez poistkovu skrinu alebo zvazky kablov pod palubkou tak to moze byt masaker.
Tak jsem začal trochu slídit a zjistil jsem že když vyndám osmou pojistku z leva tak to přestane odebírat 8,5 A. Nevím co na ní visí za obvody jediny co jsem zjistil je že to netroubí.
Tak jsem začal trochu slídit a zjistil jsem že když vyndám osmou pojistku z leva tak to přestane odebírat 8,5 A. Nevím co na ní visí za obvody jediny co jsem zjistil je že to netroubí.
Mne sa stalo cez zimu, po výdatnom nočnom snežení, že pri zatrúbení vyrazilo poistku. Ja by som sa teda priklonil k tomu klaksónu.
Mne sa stalo cez zimu, po výdatnom nočnom snežení, že pri zatrúbení vyrazilo poistku. Ja by som sa teda priklonil k tomu klaksónu.
To je hezke ale mě to tu baterku vybije přez noc bez mačkání klaxónu a zapínání vyhřevu skla. což by znamenalo pokud na tý pojistce nevisí nic dalšího že k jednomu je zaveden stálý plus a spíná se to mínusem.
To je hezke ale mě to tu baterku vybije přez noc bez mačkání klaxónu a zapínání vyhřevu skla. což by znamenalo pokud na tý pojistce nevisí nic dalšího že k jednomu je zaveden stálý plus a spíná se to mínusem.
Ještě navíc mám dojem že vyhřev zadního skla jde přez klíček a klaxon ne ale to nevím zdali se to rozděluje za pojistkou. to je divné
Ještě navíc mám dojem že vyhřev zadního skla jde přez klíček a klaxon ne ale to nevím zdali se to rozděluje za pojistkou. to je divné
záleží kolika pojistkovou skřínku mas je tam bud 14 nebo12 pojistek a pokaždé na te osmé je neco jiného
záleží kolika pojistkovou skřínku mas je tam bud 14 nebo12 pojistek a pokaždé na te osmé je neco jiného