Zdrawim ,tak na BX GTi (v profile ..neviem co je to presne za motor) čidlo teploty na chladiči asi nepracuje správne motor sa hreje ,mám náhradné ale je na diesel 19D ,je na nom nápis 9100101 88s/84s 92s/88s 8449 ...s su stupne ,bude to fungovat? ci treba ine?
Zdrawim ,tak na BX GTi (v profile ..neviem co je to presne za motor) čidlo teploty na chladiči asi nepracuje správne motor sa hreje ,mám náhradné ale je na diesel 19D ,je na nom nápis 9100101 88s/84s 92s/88s 8449 ...s su stupne ,bude to fungovat? ci treba ine?
liší se to jen o pár stupňů, takže jestli je funkční, tak ho tam šoupni... rozhodně lepší než nefunkční já s dieslovym čidlem jezdim už asi rok, jsem línej jít koupit nový
liší se to jen o pár stupňů, takže jestli je funkční, tak ho tam šoupni... rozhodně lepší než nefunkční ;) já s dieslovym čidlem jezdim už asi rok, jsem línej jít koupit nový :-D
Chladicí systém Celková náplň chladicí kapaliny - kromě GTI a GTI 16V -BX19GTI -BX19GTI 16V Termostat - počátek otevírání - počátek otevírání u upraveného systému - plné otevření - umístění Elektrický ventilátor u chladiče - spínací teplota (1. stupeň), BX 16 - do července 1985 - od července 1985 - spínací teplota (2. stupeň), BX 16 - do července 1985 - od července 1985 - spínací teplota (1. stupeň), BX 19 GTM 6V - spínací teplota (2. stupeň), BX 19 GTI 16V Kontrolka přehřátí spíná při Varovný spínač teploty chladicí kapaliny - kontrolka bliká - kontrolka svítí Otevírací tlak ventilu ve víčku vyrovnávací nádržky Kontrolka přehřátí spíná při Napnutí řemenu pro pohon čerpadla chladicí kapaliny mezi řemenicemi 6,5! 7,0! 7,2! 82 °C 79 - 82 °C 94 °C výstupní hrdlo 84 - 90 °C 86 - 90 °C (včetně BX 19 GTI) 86 - 90 "C 90 - 94 °C (včetně BX 19 GTI) 93 °C 97 °C 110 °C 110 - 114 ° C (od července 1985 105 °C) 103 - 107 ° C (včetně motorů 1,9 l) 100kPa(1,Obar) 110 ° C (motory 16V) musí se nechat promáčknout tlakem palce o 4,0 - 4,5 mm 187
Chladicí systém Celková náplň chladicí kapaliny - kromě GTI a GTI 16V -BX19GTI -BX19GTI 16V Termostat - počátek otevírání - počátek otevírání u upraveného systému - plné otevření - umístění Elektrický ventilátor u chladiče - spínací teplota (1. stupeň), BX 16 - do července 1985 - od července 1985 - spínací teplota (2. stupeň), BX 16 - do července 1985 - od července 1985 - spínací teplota (1. stupeň), BX 19 GTM 6V - spínací teplota (2. stupeň), BX 19 GTI 16V Kontrolka přehřátí spíná při Varovný spínač teploty chladicí kapaliny - kontrolka bliká - kontrolka svítí Otevírací tlak ventilu ve víčku vyrovnávací nádržky Kontrolka přehřátí spíná při Napnutí řemenu pro pohon čerpadla chladicí kapaliny mezi řemenicemi 6,5! 7,0! 7,2! 82 °C 79 - 82 °C 94 °C výstupní hrdlo 84 - 90 °C 86 - 90 °C (včetně BX 19 GTI) 86 - 90 "C 90 - 94 °C (včetně BX 19 GTI) 93 °C 97 °C 110 °C 110 - 114 ° C (od července 1985 105 °C) 103 - 107 ° C (včetně motorů 1,9 l) 100kPa(1,Obar) 110 ° C (motory 16V) musí se nechat promáčknout tlakem palce o 4,0 - 4,5 mm 187