Potrebuji poradit davam BX 16 Image do kupy a chybi tam odvod trubice a plechovy kryt na odvod tepla za motorem u ostatnich BX benzinovych jsem to vydel. Je to potrebne?
Potrebuji poradit davam BX 16 Image do kupy a chybi tam odvod trubice a plechovy kryt na odvod tepla za motorem u ostatnich BX benzinovych jsem to vydel. Je to potrebne?
teraz cez leto to nieje potrebné by som povedal.
Vyzužíva sa to hlavne v zime na to aby teplý vzduch z výfukových zvodov prúdil do vzduchového filtra a následne do karburátora.
teraz cez leto to nieje potrebné by som povedal.
Vyzužíva sa to hlavne v zime na to aby teplý vzduch z výfukových zvodov prúdil do vzduchového filtra a následne do karburátora.
V lete je to zavrete ( ak spravne funguje bimetal ) a v zime to za studena znizuje emisie a vykon. Ale podla mojich skusenosti to akurat zavadzia a vyzera hnusne. Niektore modely BX to nemaju vobec a novsie auta uz tiez nie. Proste to tam nedavaj
V lete je to zavrete ( ak spravne funguje bimetal ) a v zime to za studena znizuje emisie a vykon. Ale podla mojich skusenosti to akurat zavadzia a vyzera hnusne. :-) Niektore modely BX to nemaju vobec a novsie auta uz tiez nie. Proste to tam nedavaj :)
ja mam ten isty typ auta... jazdil som dosť dlho bez toho, potom som to založil, ale mám pocit, že v zime sa to možno o čosi skôr zohreje ale v lete to asi dvíha spotrebu... takže ak to nepôjde do chladných horských oblastí, tak je lepšie to asi mať preč...
ja mam ten isty typ auta... jazdil som dosť dlho bez toho, potom som to založil, ale mám pocit, že v zime sa to možno o čosi skôr zohreje ale v lete to asi dvíha spotrebu... takže ak to nepôjde do chladných horských oblastí, tak je lepšie to asi mať preč...
Ten plechovej bazmek a trubice je sání na zimu.Pokud to funguje (v zimě se přehazuje na vzd.filtru na sání právě z té trubice a je tam zařízení,které mísí studený a teplý vzduch),tak se v zimě dříve ohřeje motor.Navíc (to asi závisí od vlhkost vzduchu) může zamrznout karbec,nevím jak je to u vstřikování-dvarazy se mi to stalo-na f125P a i na citroenu bx14re.
Ten plechovej bazmek a trubice je sání na zimu.Pokud to funguje (v zimě se přehazuje na vzd.filtru na sání právě z té trubice a je tam zařízení,které mísí studený a teplý vzduch),tak se v zimě dříve ohřeje motor.Navíc (to asi závisí od vlhkost vzduchu) může zamrznout karbec,nevím jak je to u vstřikování-dvarazy se mi to stalo-na f125P a i na citroenu bx14re.