mám vážné podezření že si klima numí říct o druhej vyšší chod sahar. tudíš když jste v koloně nebo auto stojí, systém se neuchladí a dehydrátor to kvuli přetlaku vykopne.odchod na párek. chci se zeptat jestli je to takhle normální nebo to mám rozbitý. Rozumím tomu že kdýž si řekne o druhý chod vodní chladič, klima nejde jelikož motor má přednost, ale všechny nový auta po zapnutí klimy hučej jako piliňák bx jede alespoň ten muj na poloviční fuk. Co vy na to?
mám vážné podezření že si klima numí říct o druhej vyšší chod sahar. tudíš když jste v koloně nebo auto stojí, systém se neuchladí a dehydrátor to kvuli přetlaku vykopne.odchod na párek. chci se zeptat jestli je to takhle normální nebo to mám rozbitý. Rozumím tomu že kdýž si řekne o druhý chod vodní chladič, klima nejde jelikož motor má přednost, ale všechny nový auta po zapnutí klimy hučej jako piliňák bx jede alespoň ten muj na poloviční fuk. Co vy na to?
standartne se po zapnuti klimatizace maji roztocit ventilatory na nizsi rychlost, pokud ma chlazeni motoru potrebu zapnout ventilatory take na prvni rychlost a bezi v tu chvili jiz klimatizace, spusti se ventilatory na druhou (nejvyssi) rychlost.
O toto se staraji celkem tri rele, ktere jsou umisteny u nadrzky pro ostrikovani zadniho okna. Doporucuji je zkontrolovat, nebo nejlepe rovnou vymenit.
Osobne se mi take stalo ze mi proste ventilatory po zapnuti klimy nesli a bylo to jednim z techto rele, takze jsem je pro jistotu tenkrat radsi vymenil vsechny
standartne se po zapnuti klimatizace maji roztocit ventilatory na nizsi rychlost, pokud ma chlazeni motoru potrebu zapnout ventilatory take na prvni rychlost a bezi v tu chvili jiz klimatizace, spusti se ventilatory na druhou (nejvyssi) rychlost.
O toto se staraji celkem tri rele, ktere jsou umisteny u nadrzky pro ostrikovani zadniho okna. Doporucuji je zkontrolovat, nebo nejlepe rovnou vymenit.
Osobne se mi take stalo ze mi proste ventilatory po zapnuti klimy nesli a bylo to jednim z techto rele, takze jsem je pro jistotu tenkrat radsi vymenil vsechny :)
ano toto mi právě nechodí u mušketýra to bylo přesně jak říkáš. takže se na to mrknu. Ale bude chyba v relé, když se to na první rychlost roztáčí jak na klimu tak na vodu? stejně si myslím že by klima v koloně byla učinější na plnej fuk
ano toto mi právě nechodí u mušketýra to bylo přesně jak říkáš. takže se na to mrknu. Ale bude chyba v relé, když se to na první rychlost roztáčí jak na klimu tak na vodu? stejně si myslím že by klima v koloně byla učinější na plnej fuk
Stráďo, spínač na filtrdehydrátoru má tři kontakty. Jeden hlídá nízký tlak kolem 2 Bar, druhý nejvyšší tlak cca 30 Bar a odpojují kompresor, třetí spíná při cca 20 Bar ventilátory na druhý chod.
Stráďo, spínač na filtrdehydrátoru má tři kontakty. Jeden hlídá nízký tlak kolem 2 Bar, druhý nejvyšší tlak cca 30 Bar a odpojují kompresor, třetí spíná při cca 20 Bar ventilátory na druhý chod.
takže je to spraveny pravdu v případě BX má Robert. byl zkorodovany konektor u dehydrátoru(či pressostatu). Ještě jsem to na tyhle pařáky zapojil tak aby šly sahary po nastartování furt na plno a učinek se dostavil okamžitě je to super i když auto stojí motor ani klima se nepřehřívá a chladí furt stejně z ostra skoro jako po nastartování studenýho auta. Vím že je to záhul na uhlíky altík a další věci ale v tomhle pařáku si rád připlatím.
takže je to spraveny pravdu v případě BX má Robert. byl zkorodovany konektor u dehydrátoru(či pressostatu). Ještě jsem to na tyhle pařáky zapojil tak aby šly sahary po nastartování furt na plno a učinek se dostavil okamžitě je to super i když auto stojí motor ani klima se nepřehřívá a chladí furt stejně z ostra skoro jako po nastartování studenýho auta. Vím že je to záhul na uhlíky altík a další věci ale v tomhle pařáku si rád připlatím.