Zdravím všechny BX-áky.Mám už 3bx,je to BX19TZD dovezené z německa.Ty dva předtím byly naprosto bezproblémové,spolehlivé auta ale tohle mě neustále zlobí.Má najeto asi 245tis.,nedávno jsem dělal těsnění pod hlavou+srovnání hlavy.Problém je ale v neustálém praskání hadiček hydrauliky jak přepadových tak i tlakové před př.nápravou.Naposled to byla krátká hadička u 5koule,z průměru asi10 na 3mm.Může být závada v 5 kouli?
Zdravím všechny BX-áky.Mám už 3bx,je to BX19TZD dovezené z německa.Ty dva předtím byly naprosto bezproblémové,spolehlivé auta ale tohle mě neustále zlobí.Má najeto asi 245tis.,nedávno jsem dělal těsnění pod hlavou+srovnání hlavy.Problém je ale v neustálém praskání hadiček hydrauliky jak přepadových tak i tlakové před př.nápravou.Naposled to byla krátká hadička u 5koule,z průměru asi10 na 3mm.Může být závada v 5 kouli?
Praskanie prepadových hadičiek asi nebude dôsledkom prázdnych gulí
Skôr by som povedal, že ide o únavu materiálu v dôsledku staroby , alebo u hadičiek od pracovných valcov pruženia sa k tomu ešte môže pridať netesnosť samotných pracovných valcov, teda v dôsledku prepúšťania tlaku hadičky praskajú, alebo "vystreľujú".
Pokiaľ ide o trubky, problém môže byť v montáži. Keď sa trubka sem tam trochu ostrejšie prihne (tým sa môže "načať"), alebo sa nesprávne nasadí do úchytov a prenášajú sa na ňu nadmerne vibrácie. Ich následkom sa trubka časom "uklepe".
Praskanie prepadových hadičiek asi nebude dôsledkom prázdnych gulí:-)
Skôr by som povedal, že ide o únavu materiálu v dôsledku staroby , alebo u hadičiek od pracovných valcov pruženia sa k tomu ešte môže pridať netesnosť samotných pracovných valcov, teda v dôsledku prepúšťania tlaku hadičky praskajú, alebo "vystreľujú".
Pokiaľ ide o trubky, problém môže byť v montáži. Keď sa trubka sem tam trochu ostrejšie prihne (tým sa môže "načať"), alebo sa nesprávne nasadí do úchytov a prenášajú sa na ňu nadmerne vibrácie. Ich následkom sa trubka časom "uklepe".
ked som mal prvé bx tak všetky gule bli prázdne a vyskakovali prepady na predku a prepady na nápravnici čo su spojene v takom T-čku.
ked som mal prvé bx tak všetky gule bli prázdne a vyskakovali prepady na predku a prepady na nápravnici čo su spojene v takom T-čku.
Prázdné koule nejsou,přední jsem dával obě nové a zadní jsou dobré, pérování je OK.Nevím ale jaká je 5koule,nevím jak to vyzkoušet.Jestli jsou hadičky staré?Je to r.94,spíše si myslím že ty staré byly kvalitnější,měl jsem bx r.86 a tam mě za 50tis.km nepraskla žádná a měl najeto taky asi 230tis.
Prázdné koule nejsou,přední jsem dával obě nové a zadní jsou dobré, pérování je OK.Nevím ale jaká je 5koule,nevím jak to vyzkoušet.Jestli jsou hadičky staré?Je to r.94,spíše si myslím že ty staré byly kvalitnější,měl jsem bx r.86 a tam mě za 50tis.km nepraskla žádná a měl najeto taky asi 230tis.
Kdyz jsem mel prvni bx tak mi to taky delalo kazdou chvilku to nekdo vypadlo problem byl s regulatorem tlaku a s tlak.rozvadecem proste to obcas prepustilo tlak kam nemelo a uz to litalo ven.
Kdyz jsem mel prvni bx tak mi to taky delalo kazdou chvilku to nekdo vypadlo problem byl s regulatorem tlaku a s tlak.rozvadecem proste to obcas prepustilo tlak kam nemelo a uz to litalo ven.
Ko 5koule je jednoduchá-autí dáš do provozní výšky,po ustálení (nejlépe ot.oknem)vypneš motor a páčkou regulace výšký přehodíš do kontrolní polohy-pokud se viditelně zvedne-pátá koule je OK.K hadičkám-na předku mi šíleně padali hadičky (na straně řidiče)jednou jsem takhle ztratil litr lhm jak to pak teklo.U nás na vrakáči jsem za pětikilo koupil pístníci,půl roku po výměně jsem zjistil,že obě hadičky (zase u řidiče)jsou prasklé,a lhm neteklo!opravil jsem to kouskem přepadové plastové trubičky,kterou jsem to prostavil.
Ko 5koule je jednoduchá-autí dáš do provozní výšky,po ustálení (nejlépe ot.oknem)vypneš motor a páčkou regulace výšký přehodíš do kontrolní polohy-pokud se viditelně zvedne-pátá koule je OK.K hadičkám-na předku mi šíleně padali hadičky (na straně řidiče)jednou jsem takhle ztratil litr lhm jak to pak teklo.U nás na vrakáči jsem za pětikilo koupil pístníci,půl roku po výměně jsem zjistil,že obě hadičky (zase u řidiče)jsou prasklé,a lhm neteklo!opravil jsem to kouskem přepadové plastové trubičky,kterou jsem to prostavil.
Tak jsem to zkusil podle rady,po vypnutí motoru a přepnutí páčky na vyšší polohu se to ani nehne,takže 5koule je v háji. Díky za radu.
Tak jsem to zkusil podle rady,po vypnutí motoru a přepnutí páčky na vyšší polohu se to ani nehne,takže 5koule je v háji. Díky za radu.