Palivo do trysek jde, žhavení funguje taky, ale citroen stále ani neťukne.. Jak poznám že mám propálené těsnení na hlavě ebo prasklou hlavu? Až po demontáži hlavy ? dikec
Palivo do trysek jde, žhavení funguje taky, ale citroen stále ani neťukne.. Jak poznám že mám propálené těsnení na hlavě ebo prasklou hlavu? Až po demontáži hlavy ? dikec
jo. odmontoval jsem převlečnou matku z tlakového vedení nafty do válce... Nafta při startování tryskala. Napětí na žhavicích svíčkách je také (žhavicí svíčky mám tak jednu sezónu). Porucha se stala po přehřátí motoru. Ani to neškytne. A ani se nekouří z výfuku prostě ani tuk. Myslím že to bylo zavzdušněné. Ale potřebuju zjistit rozsah škod.
jo. odmontoval jsem převlečnou matku z tlakového vedení nafty do válce... Nafta při startování tryskala. Napětí na žhavicích svíčkách je také (žhavicí svíčky mám tak jednu sezónu). Porucha se stala po přehřátí motoru. Ani to neškytne. A ani se nekouří z výfuku prostě ani tuk. Myslím že to bylo zavzdušněné. Ale potřebuju zjistit rozsah škod.
tím ani to neškytne mám namysli že to vůbec nechytá ani nespaluje. Startér točí normálně. Ï když zvuk se mi možná zdá trochu divný
tím ani to neškytne mám namysli že to vůbec nechytá ani nespaluje. Startér točí normálně. Ï když zvuk se mi možná zdá trochu divný
Lepší jak vyzkoušet zda jde nafta do válce je vybabrat celý vstřikovač-vydíš,zda naftu ruzprašuje nebo ne.Nevím jak motory na naše miláčky (myslím tím od PSA)ale naftáky od fiatu (typ 022 A 5000 konkrétně ze seatu ibiza 17GLD,dával se i do una,ritma a tipa,malagy ronda obsak 1714ccm)dokázali jezdit i s prasklou hlavou.najezdil jsem do výměny palice dost kilommetrů.spotřeba byla kolem 8litrů nafty a cca 1litr oleje na 1000km.Po výměně hlavy spotřeba kolem 5litrů .Olej šel do vody-takže co chvíli čistit clad.soustavu.
Lepší jak vyzkoušet zda jde nafta do válce je vybabrat celý vstřikovač-vydíš,zda naftu ruzprašuje nebo ne.Nevím jak motory na naše miláčky (myslím tím od PSA)ale naftáky od fiatu (typ 022 A 5000 konkrétně ze seatu ibiza 17GLD,dával se i do una,ritma a tipa,malagy ronda obsak 1714ccm)dokázali jezdit i s prasklou hlavou.najezdil jsem do výměny palice dost kilommetrů.spotřeba byla kolem 8litrů nafty a cca 1litr oleje na 1000km.Po výměně hlavy spotřeba kolem 5litrů .Olej šel do vody-takže co chvíli čistit clad.soustavu.
Ja sakra ! Proto se mi zdá že hnědne voda ! ! Ty jo diky moc. To mě nakoplo... Otázkou je, jestli propálené těsnení může způsobit to že to opravdu ani neškytne. Myslel jsem že by to mohlo aspon zabrumlat.
Ja sakra ! Proto se mi zdá že hnědne voda ! ! Ty jo diky moc. To mě nakoplo... Otázkou je, jestli propálené těsnení může způsobit to že to opravdu ani neškytne. Myslel jsem že by to mohlo aspon zabrumlat.
no kdyby sla nafta do valcu tak to bude aspon kourit, jestli to nekouri a nejde citit nafta z vyfuku, tak bych tipnul, ze nafta do valcu nejde
no kdyby sla nafta do valcu tak to bude aspon kourit, jestli to nekouri a nejde citit nafta z vyfuku, tak bych tipnul, ze nafta do valcu nejde
Ono ze začátku ti to škube a má to snahu o chcípnutí a pak jednoho dne konec....mě dělal ruplou hlavu Vacík z Písečného v jižních Čechách kdybys chtěl dám ti na něj kontkat
Ono ze začátku ti to škube a má to snahu o chcípnutí a pak jednoho dne konec....mě dělal ruplou hlavu Vacík z Písečného v jižních Čechách kdybys chtěl dám ti na něj kontkat
Už ti to jede?Já měl jednou podobnou závadu,blbost- zaoxidovaný spoj konektoru na kabelu co vede ke vstřik.čerpadlu.
Můžeš to zkusit propojením kabelem přímo od baterie.
Už ti to jede?Já měl jednou podobnou závadu,blbost- zaoxidovaný spoj konektoru na kabelu co vede ke vstřik.čerpadlu.
Můžeš to zkusit propojením kabelem přímo od baterie.
Píšeš, ,,že se ti zdá divný zvuk motoru" asi bych v tomto případě zkontroloval kompresní tlaky. Pístní kroužky použité na naftových motorech špatně snáší přehřátí a změknou. Takže bych vytočíl žhavící svíčky a změřil kompresní tlaky, pak do každého válce před druhým měřením injekční stříkajdu oleje a zmovu změřit. Jestli rapidně naroste komprese, jsou v tahu kroužky.Jestliže ti dva sousední válce budou tlačit málo, je to těsnění, a jestli jeden válec, tak prasklina nebo ventil. Tak se podívej kdo má v tvém oklí kompresometr na diesly a tím začni. Čusky
Píšeš, ,,že se ti zdá divný zvuk motoru" asi bych v tomto případě zkontroloval kompresní tlaky. Pístní kroužky použité na naftových motorech špatně snáší přehřátí a změknou. Takže bych vytočíl žhavící svíčky a změřil kompresní tlaky, pak do každého válce před druhým měřením injekční stříkajdu oleje a zmovu změřit. Jestli rapidně naroste komprese, jsou v tahu kroužky.Jestliže ti dva sousední válce budou tlačit málo, je to těsnění, a jestli jeden válec, tak prasklina nebo ventil. Tak se podívej kdo má v tvém oklí kompresometr na diesly a tím začni. Čusky