Ahoj kolegové, minulou zimu jsem měnil prasklou hlavu na BX s motorem 1,7TD, protože jsem to dělal na "koleně" trvalo mi to celou zimu. Motor jde jako hodinky, ale nějak se mi zaběhly kabely na připojení otáčkoměru. Dvě koncovky sice přebývají, ale nedosáhnou na žádné volné konektory. Může někdo poradit? Smozřejmě se dá jezdit i bez otáčkoměru, tímto předem děkuji vtipálkům.
Ahoj kolegové, minulou zimu jsem měnil prasklou hlavu na BX s motorem 1,7TD, protože jsem to dělal na "koleně" trvalo mi to celou zimu. Motor jde jako hodinky, ale nějak se mi zaběhly kabely na připojení otáčkoměru. Dvě koncovky sice přebývají, ale nedosáhnou na žádné volné konektory. Může někdo poradit? Smozřejmě se dá jezdit i bez otáčkoměru, tímto předem děkuji vtipálkům.
Na zadní straně motoru je indukční čidlo na setrvačníku, tuším dvoupinový hnědý konektor v prostoru za převodovkou, vede přímo do budíku otáčkoměru, čísla pinů Ti můžu poslat kdyby Tě to zajímalo.
Na zadní straně motoru je indukční čidlo na setrvačníku, tuším dvoupinový hnědý konektor v prostoru za převodovkou, vede přímo do budíku otáčkoměru, čísla pinů Ti můžu poslat kdyby Tě to zajímalo.