Ahoj jak často má spínat ,cvaknout,čerpadlo nebo ventil při nastartovaným autě na poloze jízda při volnoběhu?Ted mi to spíná tak kolem desetivteřinovém intervalu dík za odpověd.
Jirka
Ahoj jak často má spínat ,cvaknout,čerpadlo nebo ventil při nastartovaným autě na poloze jízda při volnoběhu?Ted mi to spíná tak kolem desetivteřinovém intervalu dík za odpověd.
Jirka
Povedal by som ze tych 10 sekund je tak minimalny prijatelny cas. Ale su ludia ktorym to cvaka kazdy 5 sekund a jazdia ... Mne to cvakne raz za 40 - 50 sekund, na starom aute to bolo kazde dve minuty.
Povedal by som ze tych 10 sekund je tak minimalny prijatelny cas. Ale su ludia ktorym to cvaka kazdy 5 sekund a jazdia ... Mne to cvakne raz za 40 - 50 sekund, na starom aute to bolo kazde dve minuty.
V papírech je uveden limit 13 s, ale záleží to na spoustě věcí. Minimálně na stavu koulí, hlavně centrálky, na čistotě korektorů, kostky a stavu brzdového válce, stavu pístnic, čerpadla apod.
Jakýkoli masivnější průsak při špatné centrálce se Ti projeví častějším spínáním. Já mám špatný brzd. válec a cvaká mi tak po 5 s. Ale zatím to neřeším. PS: jak rychle Ti padá zadek po odstavení auta ?
V papírech je uveden limit 13 s, ale záleží to na spoustě věcí. Minimálně na stavu koulí, hlavně centrálky, na čistotě korektorů, kostky a stavu brzdového válce, stavu pístnic, čerpadla apod.
Jakýkoli masivnější průsak při špatné centrálce se Ti projeví častějším spínáním. Já mám špatný brzd. válec a cvaká mi tak po 5 s. Ale zatím to neřeším. PS: jak rychle Ti padá zadek po odstavení auta ?