oprava: MTR 01 má 7pinový konektor, z toho je 5 zapojených
Ako tak kukám na schém zapaľonania BX16V a BX14mono jetronic, tak, má asi spectre pravdu...
vidím tam len 3pinový konektor a taktiež zapojenie pinov celkom nekorešponduje s modulom 16V:
Pin 1 oboch modulov zapojený na pin2 cievky
Pin 2 zhodne ukostrený
Rozdiel: pin4 MTR01 zapojený na pin4 cievky, ale u MTR02 ide na rovnaký pin cievky pin 5.
Potom piny 5 a 6 u MTR01 idú paralelne do ECU. U MTR02 sú 2 piny (označenie na schéme nie je) vyvedené na snímač impulzov.
oprava: MTR 01 má 7pinový konektor, z toho je 5 zapojených:-)
Ako tak kukám na schém zapaľonania BX16V a BX14mono jetronic, tak, má asi spectre pravdu...
vidím tam len 3pinový konektor a taktiež zapojenie pinov celkom nekorešponduje s modulom 16V:
Pin 1 oboch modulov zapojený na pin2 cievky
Pin 2 zhodne ukostrený
Rozdiel: pin4 MTR01 zapojený na pin4 cievky, ale u MTR02 ide na rovnaký pin cievky pin 5.
Potom piny 5 a 6 u MTR01 idú paralelne do ECU. U MTR02 sú 2 piny (označenie na schéme nie je) vyvedené na snímač impulzov.
podobný problém jsem nyní řešil..byl to snímač teploty motoru!!!Po jeho výměně je zase všechno OK.
podobný problém jsem nyní řešil..byl to snímač teploty motoru!!!Po jeho výměně je zase všechno OK.