Mam bx motor TZI chtěl bych vědět jaka to je vstřikovací soustava,v knižce pišou ,že je to UFIMA jednobodová .V odborne literatuře to je Mono-Jetronik nebo Mono-Monotronik.A ještě bych se chtěl dozvědět kde najdu snímač otaček a snímač teploty chladicí kapaliny.Dík albx.
Mam bx motor TZI chtěl bych vědět jaka to je vstřikovací soustava,v knižce pišou ,že je to UFIMA jednobodová .V odborne literatuře to je Mono-Jetronik nebo Mono-Monotronik.A ještě bych se chtěl dozvědět kde najdu snímač otaček a snímač teploty chladicí kapaliny.Dík albx.
Najjednoduchšie by bolo pozrieť na riadiacu jednotku. Mohlo by to byť na nej napísané
Dostaneš sa k nej za pár sekúnd, stačí demontovať sedák spolujazdca (Drží len na 2 drôtových závlačkách a 2 gumičkách, t.j. nepotrebuješ žiadne náradie).
Najjednoduchšie by bolo pozrieť na riadiacu jednotku. Mohlo by to byť na nej napísané:-)
Dostaneš sa k nej za pár sekúnd, stačí demontovať sedák spolujazdca (Drží len na 2 drôtových závlačkách a 2 gumičkách, t.j. nepotrebuješ žiadne náradie).
Sice si odpovedal do nespravneho prispevku ale podla toho co pises mas bud Magneti Marelli G5 alebo G6. Viditelny rozdiel je v tom ze G5 ma klasicky rozdelovac a 5 VN kablov a G6 ma elektronicke waste spark zapalovanie - namiesto rozdelovaca je krabicka do ktorej idu 4 VN kable.
Sice si odpovedal do nespravneho prispevku ale podla toho co pises mas bud Magneti Marelli G5 alebo G6. Viditelny rozdiel je v tom ze G5 ma klasicky rozdelovac a 5 VN kablov a G6 ma elektronicke waste spark zapalovanie - namiesto rozdelovaca je krabicka do ktorej idu 4 VN kable.
2tief: myslím že rozdiel medzi MMG5 a MMG6 nie je ako píšeš. Podľa môjho názoru sa líšia len reguláciou voľnobehu, tj. MMG5 má ventil a MMG6 má krokový motorček.
2 albx: ak máš auto v pôvodnom stave (nevymenený motor), tak by sa typ RJ dal zistriť aj podľa typu motora: BDZ=MMG5 a BDY=MMG6. Alebo máš iný motor?
2tief: myslím že rozdiel medzi MMG5 a MMG6 nie je ako píšeš. Podľa môjho názoru sa líšia len reguláciou voľnobehu, tj. MMG5 má ventil a MMG6 má krokový motorček.
2 albx: ak máš auto v pôvodnom stave (nevymenený motor), tak by sa typ RJ dal zistriť aj podľa typu motora: BDZ=MMG5 a BDY=MMG6. Alebo máš iný motor?
No nechci Ti do toho kecat yariku, ale já měl BDY se vstřikováním MMG5 a bylo to původní, měl jsem doklady od prodejce Citroenu z Německa...
No nechci Ti do toho kecat yariku, ale já měl BDY se vstřikováním MMG5 a bylo to původní, měl jsem doklady od prodejce Citroenu z Německa... ;)