Zdravim, neska sme měnil an svým bx brzdovej ventil. Dal jsem na svoje dvojkový Bx ventil ze serie jedna, kterej je v lepším stavu než ten můj. Problém je v tom že když slápnu za brzdu, tak mi klesne zadek celkem o dost. Nevim jestli to brzdí, protože to mám ještě na špalkách. myslím že jsem ho zapojil dobře, dovzdušnovákem nahoru. nNetušíte čím může být způsobeno to klesání? díky nebo kdyby někdo měl ventil z 2 bx za slušnou cenu a v dobrým stavu.
Zdravim, neska sme měnil an svým bx brzdovej ventil. Dal jsem na svoje dvojkový Bx ventil ze serie jedna, kterej je v lepším stavu než ten můj. Problém je v tom že když slápnu za brzdu, tak mi klesne zadek celkem o dost. Nevim jestli to brzdí, protože to mám ještě na špalkách. myslím že jsem ho zapojil dobře, dovzdušnovákem nahoru. nNetušíte čím může být způsobeno to klesání? díky nebo kdyby někdo měl ventil z 2 bx za slušnou cenu a v dobrým stavu.
Mas to zle zapojene, pozri sa do schem na clube. Ja osobne viem, ze ked sme robili identicku vymenu na mojom BX este davno, bolo potrebne jednu trubku prehodit. Tusim na miesto odvzdušňováku, ale neviem presne. Už si to vôbec nepamätám. Len viem, že tam bol nejaký háčik
Mas to zle zapojene, pozri sa do schem na clube. Ja osobne viem, ze ked sme robili identicku vymenu na mojom BX este davno, bolo potrebne jednu trubku prehodit. Tusim na miesto odvzdušňováku, ale neviem presne. Už si to vôbec nepamätám. Len viem, že tam bol nejaký háčik
právě sem na to koukal a myslim že to mám zapojený ok...ještě si to vytisknu a vemu zejtra sebou a kouknu přesně na trubky...
tu jednu trubičku jsem právě dal tam kam má bejt...vim to od roberta.
právě sem na to koukal a myslim že to mám zapojený ok...ještě si to vytisknu a vemu zejtra sebou a kouknu přesně na trubky...
tu jednu trubičku jsem právě dal tam kam má bejt...vim to od roberta.
ja ti mám taký pocit, že nie celkom presne súvisia roky vydania druhej série BX s novšími typmi brzd. valcov.... v každom prípade, keď ti poradil Robert, ktorý aj nové valce prepája na starý spôsob brzdenia, tak to hádam bude dobre... jediný rozdiel je asi v tom, že kam privedieš tlak od zadného korektora, a kam pripojíš zadne brzdy.... ináč, tam nie je žiadna zmena čo sa týka zapojenia.. ... a zadok ti padať bude, lebo je to tak konštrukčne riešené... ale to je skôr problém niekde inde...ináč by som ale kurwa, že rád vedieť ako ti padne zadok, ktorý je na špalíkoch...
ja ti mám taký pocit, že nie celkom presne súvisia roky vydania druhej série BX s novšími typmi brzd. valcov.... v každom prípade, keď ti poradil Robert, ktorý aj nové valce prepája na starý spôsob brzdenia, tak to hádam bude dobre... jediný rozdiel je asi v tom, že kam privedieš tlak od zadného korektora, a kam pripojíš zadne brzdy.... ináč, tam nie je žiadna zmena čo sa týka zapojenia.. ... a zadok ti padať bude, lebo je to tak konštrukčne riešené... ale to je skôr problém niekde inde...ináč by som ale kurwa, že rád vedieť ako ti padne zadok, ktorý je na špalíkoch...
na špalkách je jen předek. Vím že zadek má padat trošku ale tohle je extrém. Robert řikal že ty brzdy sou pak rychlejší. Zkusim zejtra skouknou to zapojení.
na špalkách je jen předek. Vím že zadek má padat trošku ale tohle je extrém. Robert řikal že ty brzdy sou pak rychlejší. Zkusim zejtra skouknou to zapojení.
Potom by si mohol dodať návod, ako na to + fotos.. celkom by ma to zaujímalo...
Potom by si mohol dodať návod, ako na to + fotos.. celkom by ma to zaujímalo...
takže podle roberta je padání zapříčiněný zavzdušněním zadku. Bouhžel se mi podařilo protrhnout tu gumučku co je zepředu na brzdovím ventilu a teče mi tam LHM takže zejtra jedu na vrakáč a koupim tam normální z 2 serie, kterej bude snad v pohodě.
takže podle roberta je padání zapříčiněný zavzdušněním zadku. Bouhžel se mi podařilo protrhnout tu gumučku co je zepředu na brzdovím ventilu a teče mi tam LHM:-( takže zejtra jedu na vrakáč a koupim tam normální z 2 serie, kterej bude snad v pohodě.
Protože už mám brzdový válec taky hanebnej před šrotem, něco jsem ohledně toho také hledal. Na BX jsou min. 2 typy a liší se zapojením trubek, někde to mám i vytištěné... bylo to buď tady nebo na comu v diskuzích , tak si projdi forum na téma brzdový válec, bylo tam i kterou za kterou zaměnit (přeohýbat).Určitě na to narazíš....
Protože už mám brzdový válec taky hanebnej před šrotem, něco jsem ohledně toho také hledal. Na BX jsou min. 2 typy a liší se zapojením trubek, někde to mám i vytištěné... bylo to buď tady nebo na comu v diskuzích , tak si projdi forum na téma brzdový válec, bylo tam i kterou za kterou zaměnit (přeohýbat).Určitě na to narazíš....
Jen pozn. To buble, je fakt, že okruh zadních brzd je napájený z hydrauliky pérování, ale padat při brždění nesmí... To by potom nejspíš byla ještě v háji centrální koule, protože změny při sešlápnutí b.p. nejsou množstevní (nepatrně), ale především tlakové. Takže pokud Ti jde při brždění zadek dolů, je to buď špatně zapojené, nebo to centrálka nestačí dofouknout....
Jen pozn. To buble, je fakt, že okruh zadních brzd je napájený z hydrauliky pérování, ale padat při brždění nesmí... To by potom nejspíš byla ještě v háji centrální koule, protože změny při sešlápnutí b.p. nejsou množstevní (nepatrně), ale především tlakové. Takže pokud Ti jde při brždění zadek dolů, je to buď špatně zapojené, nebo to centrálka nestačí dofouknout....
takže chlapci...rpoblém vyřešen...neska sem koupil ventil z roku 2003 na vrakáči za 800 a když sem rozpojoval ten starej, tak jsem zjistil že jdem přehodil předek a zadek. Jinak díky za odpovědi.
takže chlapci...rpoblém vyřešen...neska sem koupil ventil z roku 2003 na vrakáči za 800:-) a když sem rozpojoval ten starej, tak jsem zjistil že jdem přehodil předek a zadek. Jinak díky za odpovědi.
jinak je to přesně naopakj jak píše KANYZA...brzdy nejsou napájené z hydrauliky zadku, ale hydraulika zadku z brzd.
jinak je to přesně naopakj jak píše KANYZA...brzdy nejsou napájené z hydrauliky zadku, ale hydraulika zadku z brzd.
Okruh předních brzd je napájen přímým tlakem z centrálky přes pojišťovák, okruh zadních brzd je napájen z okruhu pérování zadní nápravy (tím je řešeno omezení brzdného účinku v závislosti na zatížení). Verze brzdového válce s a bez odvzdušňováku je jen věc výstupu tlaku pro zadní brzdy a systému odvzdušnění brzd.
Okruh předních brzd je napájen přímým tlakem z centrálky přes pojišťovák, okruh zadních brzd je napájen z okruhu pérování zadní nápravy (tím je řešeno omezení brzdného účinku v závislosti na zatížení). Verze brzdového válce s a bez odvzdušňováku je jen věc výstupu tlaku pro zadní brzdy a systému odvzdušnění brzd.