mam taky problem:
Nejde naštartovať motor.(diesel)
Batreka dobrá, žhaviče su o.k, štartér v poriadku.
Pri ručnom čerpaní nafty okamžite ide naspat do nádrže(videt to na umelom predfiltri)
všetky palivové hadice som podoťahoval(aj prepadové), vymenil som aj záslepku na poslednej tryske.
viete niekto poradiť o akú závadu sa može jednať
mam taky problem:
Nejde naštartovať motor.(diesel)
Batreka dobrá, žhaviče su o.k, štartér v poriadku.
Pri ručnom čerpaní nafty okamžite ide naspat do nádrže(videt to na umelom predfiltri)
všetky palivové hadice som podoťahoval(aj prepadové), vymenil som aj záslepku na poslednej tryske.
viete niekto poradiť o akú závadu sa može jednať
prostě vyběhanej asi teda...nebo špatnej el. mag ventil na čerpadle. Jde něco z výfuku?
prostě vyběhanej asi teda...nebo špatnej el. mag ventil na čerpadle. Jde něco z výfuku?
ventil sa zda byť dorby motor ide aj sa točí, len nechytí..........myslím si žeby to mohlovstrekovacie čerpadlo
alebo to chyta vzduch, ktorý tlači palivo naspať do nádrže........
važne netušim........
ventil sa zda byť dorby motor ide aj sa točí, len nechytí..........myslím si žeby to mohlo vstrekovacie čerpadlo
alebo to chyta vzduch, ktorý tlači palivo naspať do nádrže........
važne netušim........
zkus povolit jeden vstřik jestly ti dává čerpadlo a jestly ne tak to bude stop ventil
zkus povolit jeden vstřik jestly ti dává čerpadlo a jestly ne tak to bude stop ventil
začalo to zle štartovať, musel som viackrát pretáčať motor aby naštartoval, po cca. týždni to prestalo uplne štartovať. pri ručnom čerpani paliva z nádrže vidno na dorobenom priehladnom filtri vzduchové bubliny ktoré tlačia palivo spať do nadrže
začalo to zle štartovať, musel som viackrát pretáčať motor aby naštartoval, po cca. týždni to prestalo uplne štartovať.
pri ručnom čerpani paliva z nádrže vidno na dorobenom priehladnom filtri vzduchové bubliny ktoré tlačia palivo spať do nadrže
Odzkoušej, jestli chytne po napumpování ruční pumpou a plným plynem, jestli-že ano, je závada v čerpadle, má malý předtlak a chce vevnitř přetěsnit. Tady to stojí asi 1500 peněz. Jinak těsnost čerpadla zjistíš tak že vymontuješ elektr. ventil, vyčistíš sedlo, dáš z5 a ruční pumpou bys měl natlakovat předkomoru čerpadla. Při správné funkci bys měl párkrát pumpnout se slabým odporem nafty do čerpadla a pak by se měl zvýšit a pumpa by měla jakoby ztěžknout.(její zatlačení)
Odzkoušej, jestli chytne po napumpování ruční pumpou a plným plynem, jestli-že ano, je závada v čerpadle, má malý předtlak a chce vevnitř přetěsnit. Tady to stojí asi 1500 peněz. Jinak těsnost čerpadla zjistíš tak že vymontuješ elektr. ventil, vyčistíš sedlo, dáš z5 a ruční pumpou bys měl natlakovat předkomoru čerpadla. Při správné funkci bys měl párkrát pumpnout se slabým odporem nafty do čerpadla a pak by se měl zvýšit a pumpa by měla jakoby ztěžknout.(její zatlačení)