auto mi nechce zvidvíhat až dám plný rejd na jednu nebo ne druhou stranu tak stoupne ale při jízdě klesne ale když se zvidhnu a vypnu motor tak vydrží celou noc čím by to mohlo být
auto mi nechce zvidvíhat až dám plný rejd na jednu nebo ne druhou stranu tak stoupne ale při jízdě klesne ale když se zvidhnu a vypnu motor tak vydrží celou noc čím by to mohlo být
rekl bych ze se bude spise jednat o vice komponentu, ne-li o celkove dosluhujici hydrauliku.
To ze se auto nezveda a reaguje pri otoceni volantu bude zpusobeno kombinaci, jak uz bylo receno, cerpadla a take kostky (regulator tlaku).
To ze auto pada, bude zpusobeno predevsim protekajicimu brzdovemu valci (klasika) a take ochozene pistnice. Pokud se totiz da auto do vyssi polohy, dostane se pist do mista kde neni tolik osoupany (opotrebovany) a proto to trva dele, nez se ztrati tlak.
Zkontroluj prepady pistnic kolik lhm jimi proteka.
Zkontroluj prepad od brzdoveho valce.
Doporucil bych vymenu tesneni a sitek v kostce a urcite by take pomohl proplach hydraulickemu systemu se vsim co k tomu patri a nova LHM.
Hodne zdaru
rekl bych ze se bude spise jednat o vice komponentu, ne-li o celkove dosluhujici hydrauliku.
To ze se auto nezveda a reaguje pri otoceni volantu bude zpusobeno kombinaci, jak uz bylo receno, cerpadla a take kostky (regulator tlaku).
To ze auto pada, bude zpusobeno predevsim protekajicimu brzdovemu valci (klasika) a take ochozene pistnice. Pokud se totiz da auto do vyssi polohy, dostane se pist do mista kde neni tolik osoupany (opotrebovany) a proto to trva dele, nez se ztrati tlak.
Zkontroluj prepady pistnic kolik lhm jimi proteka.
Zkontroluj prepad od brzdoveho valce.
Doporucil bych vymenu tesneni a sitek v kostce a urcite by take pomohl proplach hydraulickemu systemu se vsim co k tomu patri a nova LHM.
Hodne zdaru :)
kostka aje tam nová tak to znamená že to bude čerpadlo asi ale pochybuju že by se to zase všechno vysralo naráz každopádně to bude sranda
kostka aje tam nová tak to znamená že to bude čerpadlo asi ale pochybuju že by se to zase všechno vysralo naráz každopádně to bude sranda
Pokud je kostka nová a ostatní v pořádku, zkusil bych nejdřív na kostce pohnout seřizovacím šroubem pro rozdělení tlaku pro servo a ostatní systém. Může být jen špatně seřízený poměr.
Pokud je kostka nová a ostatní v pořádku, zkusil bych nejdřív na kostce pohnout seřizovacím šroubem pro rozdělení tlaku pro servo a ostatní systém. Může být jen špatně seřízený poměr.
Ještě je otázka jestli nová jako nová nebo nová jako použitá z jinýho auta...
Ještě je otázka jestli nová jako nová nebo nová jako použitá z jinýho auta... :)
Nová kostka stojí 18.000,- jen tak mimochodem... A to seřízení jak píše Kanyza určitě zkus...
Nová kostka stojí 18.000,- jen tak mimochodem... :) A to seřízení jak píše Kanyza určitě zkus... ;)
a jak to seřízení mám udělat nebo na jakou stranu to točit nebo to mam skusit na jednu a pak na druhou
a jak to seřízení mám udělat nebo na jakou stranu to točit nebo to mam skusit na jednu a pak na druhou
Tak to Ti už neřeknu, na kterou stranu, dělal jsem to systémem pokus omyl,pustil jsem auto až dolů, kola rovně, dal nejvyšší polohu, nastartoval a hrál si... když se zvedlo, zkoušel jsem postupně tuhost řízení....
Tak to Ti už neřeknu, na kterou stranu, dělal jsem to systémem pokus omyl,pustil jsem auto až dolů, kola rovně, dal nejvyšší polohu, nastartoval a hrál si... když se zvedlo, zkoušel jsem postupně tuhost řízení....
ja si to myslel tak dík za radu jen doufám že to bude ono jinak by mě asi trefil šlak
ja si to myslel tak dík za radu jen doufám že to bude ono jinak by mě asi trefil šlak
Zatoč ten štelovací šrob úplne na doraz a potom vytoč o 2 - 2,5 otáčky nazad... to by si mohol mať ako štartovaciu pozíciu... V nijakom prípade to ale nenechávaj v takom stave, že ti kolesá pôjdu úplne ľahko, lebo to je tam potom veľký tlak....
Zatoč ten štelovací šrob úplne na doraz a potom vytoč o 2 - 2,5 otáčky nazad... to by si mohol mať ako štartovaciu pozíciu... V nijakom prípade to ale nenechávaj v takom stave, že ti kolesá pôjdu úplne ľahko, lebo to je tam potom veľký tlak....
zdenál: súdiac podľa tvojho posledného príspevku, nie si v tejto problemetike zbehlý, takže sa zver do rúk niekomu, kto sa v tom vyzná a robil to. Mohol by si tomu viac "pomôcť" ako pomôcť.
zdenál: súdiac podľa tvojho posledného príspevku, nie si v tejto problemetike zbehlý, takže sa zver do rúk niekomu, kto sa v tom vyzná a robil to. Mohol by si tomu viac "pomôcť" ako pomôcť.
v podstate je, ale je zaistený a súciac podľa toho, že nevieš kde sa regulačná skrutka nachádza, tak by som ti radil sa spojiť s niekým zbehlejším.
Ale inak ten šroub je zboku kocky, biď imbus, alebo na klasický plochý šroubovák.
v podstate je, ale je zaistený a súciac podľa toho, že nevieš kde sa regulačná skrutka nachádza, tak by som ti radil sa spojiť s niekým zbehlejším.
Ale inak ten šroub je zboku kocky, biď imbus, alebo na klasický plochý šroubovák.