chcel by som sa opýtať...čím to je že mi čerpadlo spína každe dve sekundy....mechanik mi menil centrálnu gulu, tú čo som mal predtým bola ževraj prázdna...pretým mi čerpadlo spínalo každých 10 sekúnd...auto sa zdvíha normáln..vyšróboval aj predné dve ale tie boli v poriadku...zadok klesne tak do hodiny predok vydrží aj den, dva...ovzdušnené to asi nemôže byť že.....skúste poradiť, bo nemám moc skúseností s citronelom
chcel by som sa opýtať...čím to je že mi čerpadlo spína každe dve sekundy....mechanik mi menil centrálnu gulu, tú čo som mal predtým bola ževraj prázdna...pretým mi čerpadlo spínalo každých 10 sekúnd...auto sa zdvíha normáln..vyšróboval aj predné dve ale tie boli v poriadku...zadok klesne tak do hodiny predok vydrží aj den, dva...ovzdušnené to asi nemôže byť že.....skúste poradiť, bo nemám moc skúseností s citronelom
Interval spínání čerpadla je projevem netěsnosti hydraulického systému, tak musí čerpadlo pořád dotlakovávat... Ta netěsnost může být v podstatě na jakékoliv součástce hydraulického okruhu, nejčastěji to bývá brzdový válec, kostka, pístnice atd...
Interval spínání čerpadla je projevem netěsnosti hydraulického systému, tak musí čerpadlo pořád dotlakovávat... Ta netěsnost může být v podstatě na jakékoliv součástce hydraulického okruhu, nejčastěji to bývá brzdový válec, kostka, pístnice atd...
keď ti predtým spínalo čerpadlo raz za 10 sekúnd a po výmene gule raz za 2 sekundy tak pochybujem že ti dal dobrú gulu.
keď ti predtým spínalo čerpadlo raz za 10 sekúnd a po výmene gule raz za 2 sekundy tak pochybujem že ti dal dobrú gulu.
ako zistím že netesní napr. brzdový válec, kocka, piestnica alebo tlakový regulátor? skúšal som taký test, že po vypnutí motora povoliť ovzdušňovací šrób na hlavnej guli...zasyčalo mi to, takže hlavná gula by púšťať nemala....bude to asi inde.....no neviem to čerpadlo mi spína už každú sekundu, bojím sa s tým jazdiť....
ako zistím že netesní napr. brzdový válec, kocka, piestnica alebo tlakový regulátor? skúšal som taký test, že po vypnutí motora povoliť ovzdušňovací šrób na hlavnej guli...zasyčalo mi to, takže hlavná gula by púšťať nemala....bude to asi inde.....no neviem to čerpadlo mi spína už každú sekundu, bojím sa s tým jazdiť....
no já bych řekl že se to dá testnout tak, že se podíváš na vracečky co vedou do nádržky. někde tu určitě najdeš která hadička na víku nádržky lhm od čeho vede a pak je prostě odpojíš a uvidíš, zda tam lhm teče, kape atd... kostku ale zjistíš jednoduše a to že se na ní podíváš, na stranách má takový zátky, pod něma je o kroužek a pod ním pístky, když teče tak to tam je mastný a jsou vidět i kapky a pokud je v pořádku, tak to bývá vetšinou kolem tý zátky a i zátka sama oreznutá a je tam sucho. s tím tlakovým regulátorem nevím co myslíš nevím jak by měl propouštět nebo tak nějak, jen je možná špatně seřízenej a upravuje špatně tlak, zkus ho vyměnit za jinej. vždy když se pak dělá něco na hydru tak se to zavzdušní a třeba i 14 dní se to chvá suprově, ale pak se to většinou vrátí do starejch kolejí. takže by to chtělo zkusit a jezdit a pak uvidíš. eliminuj jednu součástku za druhou. začal bych ale určitě 5.koulí, pak brzdovým válcem a pak kostka
no já bych řekl že se to dá testnout tak, že se podíváš na vracečky co vedou do nádržky. někde tu určitě najdeš která hadička na víku nádržky lhm od čeho vede a pak je prostě odpojíš a uvidíš, zda tam lhm teče, kape atd... kostku ale zjistíš jednoduše a to že se na ní podíváš, na stranách má takový zátky, pod něma je o kroužek a pod ním pístky, když teče tak to tam je mastný a jsou vidět i kapky a pokud je v pořádku, tak to bývá vetšinou kolem tý zátky a i zátka sama oreznutá a je tam sucho. s tím tlakovým regulátorem nevím co myslíš nevím jak by měl propouštět nebo tak nějak, jen je možná špatně seřízenej a upravuje špatně tlak, zkus ho vyměnit za jinej. vždy když se pak dělá něco na hydru tak se to zavzdušní a třeba i 14 dní se to chvá suprově, ale pak se to většinou vrátí do starejch kolejí. takže by to chtělo zkusit a jezdit a pak uvidíš. eliminuj jednu součástku za druhou. začal bych ale určitě 5.koulí, pak brzdovým válcem a pak kostka ;-)
takže bol som s tým u mechanika, vravel že s najvačšou pravdepodobnosťou je potrebné vymeniť tlakový regulátor...tak ak by ste vedeli o nejakom, ozvite sa...
takže bol som s tým u mechanika, vravel že s najvačšou pravdepodobnosťou je potrebné vymeniť tlakový regulátor...tak ak by ste vedeli o nejakom, ozvite sa...
..." s najväčšou pravdepodobnosťou je potrebné vymeniť tlakový regulátor"...
Hm. My s Horstom si myslíme, že s najväčšou pravdepodobnosťou treba vymeniť v prvom rade mechanika
Teraz vážne: Verím, že jednotlivé komponenty aj testoval manometrom. V tom prípade mohol jednoznačne prehlásiť, kde je problém, nie len "pravdepodobne". Možno by stálo za pokus regulátor rozobrať, vyčistiť a pretesniť.
..." s najväčšou pravdepodobnosťou je potrebné vymeniť tlakový regulátor"...
Hm. My s Horstom si myslíme, že s najväčšou pravdepodobnosťou treba vymeniť v prvom rade mechanika:-)
Teraz vážne: Verím, že jednotlivé komponenty aj testoval manometrom. V tom prípade mohol jednoznačne prehlásiť, kde je problém, nie len "pravdepodobne". Možno by stálo za pokus regulátor rozobrať, vyčistiť a pretesniť.
existuju dva typy 5. gulí - tmavo zelené a svetlo zelené - podla toho čo si pamatam islo o gule na tzv tvrdí a mekkí chod, ale už si nepamatam, ci bol rozdiel v stredovej diere alebo objeme komory, len viem, že take iste farebne rozlišenie je aj u tlakovych regulatorov a ked sa to pomiesalo, nerobilo to dobrotu...z čias ked sa popijala LHM každý aspoň druhý týždeň pri špekulaciach s vracačkami a trubkami s cieľom identifikovať únik tlaku
Každopádne si mzslím, že je možné, že ti 5 gulu akúkolvek , odpaluje hlavny tlakovy regulator a to z dovodu - ze sa neznasa s gulou - tzn. ze je to pomiesane - vid vyššie (tie regulatory tusim mali rozdielne tlaky vypinania , ano tak to bude a preto tie gule od...bavalo) To sa da nastavit dokladanim, resp. uberanim podložiek na ventiloch pod pružinami vo vnútri, no je to problem zmerat.
No a ak toto vzlucime, urcite tam mas jednoducho zlu piatu gulu, pretože ak aj mas servo a pustajuci brzdovy valec a neviem co, a pada ti hned, spínalo bz ti pri dobrej piatej guli aspon 15 - 20 sekund....
existuju dva typy 5. gulí - tmavo zelené a svetlo zelené - podla toho čo si pamatam islo o gule na tzv tvrdí a mekkí chod, ale už si nepamatam, ci bol rozdiel v stredovej diere alebo objeme komory, len viem, že take iste farebne rozlišenie je aj u tlakovych regulatorov a ked sa to pomiesalo, nerobilo to dobrotu...z čias ked sa popijala LHM každý aspoň druhý týždeň pri špekulaciach s vracačkami a trubkami s cieľom identifikovať únik tlaku
Každopádne si mzslím, že je možné, že ti 5 gulu akúkolvek , odpaluje hlavny tlakovy regulator a to z dovodu - ze sa neznasa s gulou - tzn. ze je to pomiesane - vid vyššie (tie regulatory tusim mali rozdielne tlaky vypinania , ano tak to bude a preto tie gule od...bavalo) To sa da nastavit dokladanim, resp. uberanim podložiek na ventiloch pod pružinami vo vnútri, no je to problem zmerat.
No a ak toto vzlucime, urcite tam mas jednoducho zlu piatu gulu, pretože ak aj mas servo a pustajuci brzdovy valec a neviem co, a pada ti hned, spínalo bz ti pri dobrej piatej guli aspon 15 - 20 sekund....
....ťažko dedukovať, ale neostáva mi nič iné len konštatovať, že pokial som nešiel s autom k "opravárovi", do vtedy bolo všetko tak povediac v norme. ako sa do toho začal špárať, odvtedy mi to čerpadlo spína....prikláňam sa v SUPovmu názoru, že to tam ten opravár domiešal, ked menil gulu...regulátor s nou asi nespolupracuje...dal tam asi nevhodný typ gule...chcelo by to inú gulu....len akú?ako zistím aká je vhodná? počul som niečo o belgických guliach, že sú v pohode....asi budem meniť všetky aby som už mal pokoj...chcel by som makké pruženie...sú vhodné pollitrové? čo tieto /za 1189 SK/ ? .link.
tycoonX: ked vytočím na strany čerpadlo nespína každú sekundu, dve, ale každé 4 - 5 sekúnd...bola reč o pretesnení regulátora príp. iných komponentov v systeme, ale na to sa ja moc necítim...skôr by som to zveril nejakému človeku čo má skúsenosti, ale tu v mojom okolí na južnom slovensku nik taký neni..
....ťažko dedukovať, ale neostáva mi nič iné len konštatovať, že pokial som nešiel s autom k "opravárovi", do vtedy bolo všetko tak povediac v norme. ako sa do toho začal špárať, odvtedy mi to čerpadlo spína....prikláňam sa v SUPovmu názoru, že to tam ten opravár domiešal, ked menil gulu...regulátor s nou asi nespolupracuje...dal tam asi nevhodný typ gule...chcelo by to inú gulu....len akú?ako zistím aká je vhodná? počul som niečo o belgických guliach, že sú v pohode....asi budem meniť všetky aby som už mal pokoj...chcel by som makké pruženie...sú vhodné pollitrové? čo tieto /za 1189 SK/ ? http://www.elitecat.sk/ArticleSelection.aspx?B=0
tycoonX: ked vytočím na strany čerpadlo nespína každú sekundu, dve, ale každé 4 - 5 sekúnd...bola reč o pretesnení regulátora príp. iných komponentov v systeme, ale na to sa ja moc necítim...skôr by som to zveril nejakému človeku čo má skúsenosti, ale tu v mojom okolí na južnom slovensku nik taký neni.. :(
Nejlepší koule jsou právě IFHS, které ditribuuje Elit. Co se typů koule týká, dej tam to, co je pro tvoje auto předepsané, pokud chceš experimentovat, tak si zajeď k někomu kdo tomu opravdu rozumí...
Nejlepší koule jsou právě IFHS, které ditribuuje Elit. Co se typů koule týká, dej tam to, co je pro tvoje auto předepsané, pokud chceš experimentovat, tak si zajeď k někomu kdo tomu opravdu rozumí...
Ak chceš, dojdi do Zlatých Moraviec, tam mam niekoho, kto ti určite naozaj pomože. Ak chceš zavolaj mi na 0915756571.
Budeme to musieť ale skorigovať že kedy a hlavne, dopredu sa nedá určiť, kolko by oprava mohla stáť - treba spraviť najprv obhliadku...určiť závady
Ak chceš, dojdi do Zlatých Moraviec, tam mam niekoho, kto ti určite naozaj pomože. Ak chceš zavolaj mi na 0915756571.
Budeme to musieť ale skorigovať že kedy a hlavne, dopredu sa nedá určiť, kolko by oprava mohla stáť - treba spraviť najprv obhliadku...určiť závady
neviem, či yarik nechodi k niekomu pri DS? Ale to sa musiš jeho spýtať - to by si ml asi bliššie
neviem, či yarik nechodi k niekomu pri DS? Ale to sa musiš jeho spýtať - to by si ml asi bliššie