Zdravím , lidičky mám problém.Přivezl jsem si další BX ale s posilovačem.Neustále se mě projevuje jedna závada a to na páté kouli je zespoda takový domeček na dvou šroubech který má uprostřed pružinu.Tento domeček se mě neustále z dvou šroubu utrhne.Již jsem vyměnil tři a pořád stejná závada.Navíc , když jdu sundat pátou kouli , tak chci odfouknout tlak a po povolení šroubu , není co odfouknout a auto zustane v pozici jízda a nespadne dolů.Prohlížek jsem ve starých příspěvkách ledacos , ale bohužel o takové závadě jsem se nikde nedočetl.Nevíte někdo co s tím?????Nechci tam montovat nový domeček neb bych ho opětně zničil.
Díky za odpovědi AJON
Zdravím , lidičky mám problém.Přivezl jsem si další BX ale s posilovačem.Neustále se mě projevuje jedna závada a to na páté kouli je zespoda takový domeček na dvou šroubech který má uprostřed pružinu.Tento domeček se mě neustále z dvou šroubu utrhne.Již jsem vyměnil tři a pořád stejná závada.Navíc , když jdu sundat pátou kouli , tak chci odfouknout tlak a po povolení šroubu , není co odfouknout a auto zustane v pozici jízda a nespadne dolů.Prohlížek jsem ve starých příspěvkách ledacos , ale bohužel o takové závadě jsem se nikde nedočetl.Nevíte někdo co s tím?????Nechci tam montovat nový domeček neb bych ho opětně zničil.
Díky za odpovědi AJON
ad1: Predpokladám že problém nebude v skrutkách, ale v strhnutých závitoch, prípadne ešte v nesprávnom rozmere skrutiek. Takže skús použiť správnu veľkosť, alebo vyrezať nový závit, alebo zohnať iný regulátor.
ad2: predpokladám, že pod "odfouknout" myslíš vypustenie tlaku z hydrauliky (t.j. páka regulácie výšky podvozku do najnižšej polohy a povolíš odvzdušňovaní šroub na regulátore).
Ak auto po presunutí páky nereaguje a zostane vo vyššej polohe, je chyba buď v zlom nastavení očiek na regulačnej tyči, alebo je tyč zdeformovaná (t.j. pohyb páky sa neprenesie správne ku korektorom). takže na jamu a nastaviť, postup nájdeš aj v manuále aj v "jak na to".
ad1: Predpokladám že problém nebude v skrutkách, ale v strhnutých závitoch, prípadne ešte v nesprávnom rozmere skrutiek. Takže skús použiť správnu veľkosť, alebo vyrezať nový závit, alebo zohnať iný regulátor.
ad2: predpokladám, že pod "odfouknout" myslíš vypustenie tlaku z hydrauliky (t.j. páka regulácie výšky podvozku do najnižšej polohy a povolíš odvzdušňovaní šroub na regulátore).
Ak auto po presunutí páky nereaguje a zostane vo vyššej polohe, je chyba buď v zlom nastavení očiek na regulačnej tyči, alebo je tyč zdeformovaná (t.j. pohyb páky sa neprenesie správne ku korektorom). takže na jamu a nastaviť, postup nájdeš aj v manuále aj v "jak na to".
Ahoj díky za info,
ad1. všechny trubky a závity jsou správného rozměru dokonce podle katalogu jsem odkontroloval správné zapojení trubek.
ad2.Pákou regulace , auto chodí nahoru dolu a nezustane vyset.ale po povolení odzvdušnovacího šroubu na regulátoru, není znát žádné odfouknutí tlaku.
asi se pokusím sehnat nový regulátor zdali chyba není v něm.Mám sice jeden doma , ale není na posilovač řízení a hlavně pokud by to zase prasklo , tak mám v tu chvíli nepojízdne svoje auto , které jinak chodí dobře.
Ahoj díky za info,
ad1. všechny trubky a závity jsou správného rozměru dokonce podle katalogu jsem odkontroloval správné zapojení trubek.
ad2.Pákou regulace , auto chodí nahoru dolu a nezustane vyset.ale po povolení odzvdušnovacího šroubu na regulátoru, není znát žádné odfouknutí tlaku.
asi se pokusím sehnat nový regulátor zdali chyba není v něm.Mám sice jeden doma , ale není na posilovač řízení a hlavně pokud by to zase prasklo , tak mám v tu chvíli nepojízdne svoje auto , které jinak chodí dobře.
Ten šroubek na odpuštění tlaku slouží pro vypuštění tlaku z 5 koule a né systému!!Pokud nic nezasyčí,tak je údajně prázdná hlavní(5-tá ) koule..!!
Ten šroubek na odpuštění tlaku slouží pro vypuštění tlaku z 5 koule a né systému!!Pokud nic nezasyčí,tak je údajně prázdná hlavní(5-tá ) koule..!!
ahoj a díky za odpověd,ale mám za to , že pokud by byla prázdná 5 tá koule , tak nemám asi sebemenší nárok na to zvednout auto do všech poloh a zase odpustit a to několikrát opakovat včetně toho , že auto se jinak super pohupuje.
Ale i tak díky za reakci AJON
ahoj a díky za odpověd,ale mám za to , že pokud by byla prázdná 5 tá koule , tak nemám asi sebemenší nárok na to zvednout auto do všech poloh a zase odpustit a to několikrát opakovat včetně toho , že auto se jinak super pohupuje.
Ale i tak díky za reakci AJON
5-tá koule nemá vliv na zvedání auta!Ona pomáhá(neboli zásobí tlak) aby když zabrzdíš,tak čerpadlo nemusí tlakovat naplno ale jen dofoukne úbytek tlaku 5-té koule..Pokud je v čudu,tak se stává to,že čerpadlo spíná ve velmi krátkých intervalech..
5-tá koule nemá vliv na zvedání auta!:-)Ona pomáhá(neboli zásobí tlak) aby když zabrzdíš,tak čerpadlo nemusí tlakovat naplno ale jen dofoukne úbytek tlaku 5-té koule..Pokud je v čudu,tak se stává to,že čerpadlo spíná ve velmi krátkých intervalech..
Ako sa ti to odtrhe? Uleti to z ociek a sroby ostanu zasrobovane v regulatore, alebo to vytrhne aj so srobami z regulatoru. V prvom pripade si mal pravdepodobne prasknuty "domecek" a v druhom pripade mas strhane zavity v regulatore - staci prerezat na vacsie a dat vacsie sroby.
Ako sa ti to odtrhe? Uleti to z ociek a sroby ostanu zasrobovane v regulatore, alebo to vytrhne aj so srobami z regulatoru. V prvom pripade si mal pravdepodobne prasknuty "domecek" a v druhom pripade mas strhane zavity v regulatore - staci prerezat na vacsie a dat vacsie sroby.