ospravedlnujem sa za nadpis ale nedavno som menil prevodovku spojku diferak loziska a ine stalo ma to 17 000 a teraz sa my zasa zacalo kazit mam 19 tri 80 kw rv. 90 mam aj na LPG auto na lpg ide ale na benzin nie a nie 5 sekund zavrci a dost cistil som pal. potrubie novy filter trisku cistil no dufam ze to nebude v elektrike tam som slabi ak mate dakto radu vopred dakujem
ospravedlnujem sa za nadpis ale nedavno som menil prevodovku spojku diferak loziska a ine stalo ma to 17 000 a teraz sa my zasa zacalo kazit mam 19 tri 80 kw rv. 90 mam aj na LPG auto na lpg ide ale na benzin nie a nie 5 sekund zavrci a dost cistil som pal. potrubie novy filter trisku cistil no dufam ze to nebude v elektrike tam som slabi ak mate dakto radu vopred dakujem
Benzín ti tam jde? Tohle vypadá na palivové čerpadlo nebo relé pro něj. Mně nejdřív odešlo relé ( jedno z těch dvou na pravém podběhu u nádržky LHM - jsou záměnná), min týden jsem měnil paliv. čerpadlo a je pokoj. Jinak relé je spínací univerzál a seženeš ho za cca 70-90 Kč skoro v každých autodílech, pozor, jsou rozdíly ve spínach proudech, zpravidla 25 - 30A.
Benzín ti tam jde? Tohle vypadá na palivové čerpadlo nebo relé pro něj. Mně nejdřív odešlo relé ( jedno z těch dvou na pravém podběhu u nádržky LHM - jsou záměnná), min týden jsem měnil paliv. čerpadlo a je pokoj. Jinak relé je spínací univerzál a seženeš ho za cca 70-90 Kč skoro v každých autodílech, pozor, jsou rozdíly ve spínach proudech, zpravidla 25 - 30A.
jj mrkni cerpadlo, palivovy filter, a vstrekovace, problem dlhodobej prevadzky na plyn s vypnutym palivovym cerpadlom je prave hniloba/plesen/koroze v palivovom systeme ...
riesenie je pri jazde na plyn nechavat zapnute palivove cerpadlo aby benzin koloval v systeme ...
jj mrkni cerpadlo, palivovy filter, a vstrekovace, problem dlhodobej prevadzky na plyn s vypnutym palivovym cerpadlom je prave hniloba/plesen/koroze v palivovom systeme ...
riesenie je pri jazde na plyn nechavat zapnute palivove cerpadlo aby benzin koloval v systeme ...
najjednoduhsie riesenie je vybrat sviecku a ked je mokra, benzin ide. iskru hadzat musi -to by nesiel ani na lpg- ak bude sviecka mokra, moze to bys slabsim tlakom cerpadla. inak neviem co riesis, ved lpg je lacnejsie
najjednoduhsie riesenie je vybrat sviecku a ked je mokra, benzin ide. iskru hadzat musi -to by nesiel ani na lpg- ak bude sviecka mokra, moze to bys slabsim tlakom cerpadla. inak neviem co riesis, ved lpg je lacnejsie :-))
Já, to měl na starém BX zapojené tak, že z benzínového čerpadla byla vracečka zpátky do nádrže. Měl jsem tam Lováto směšovač, a klasický karburátor Solex. Ty tam máš vstřiky nebo karburátor? jinak jak píše breznev, hledal bych problém v palivu, když jede na plyn tak by svíčky a el. měla fungovat.
Já, to měl na starém BX zapojené tak, že z benzínového čerpadla byla vracečka zpátky do nádrže. Měl jsem tam Lováto směšovač, a klasický karburátor Solex. Ty tam máš vstřiky nebo karburátor? jinak jak píše breznev, hledal bych problém v palivu, když jede na plyn tak by svíčky a el. měla fungovat.
Ak mas karburator, tak to moze byt sposobene upchatim trysiek. Potom bude stacit precistit.
Ak mas karburator, tak to moze byt sposobene upchatim trysiek. Potom bude stacit precistit.