1.8TZD. Naftové trubky jsou zralé na rozpadnutí se - začala prosakovat nafta, menší loužičky cca vedle úchytu pro zvedák - trubka se začíná drolit a mám strach, kolik ještě snese. Co doporučíte, táhnout trubky (četl jsem tu něco o měděných chladírenských trubkách), nebo použít hadičky? Co je jednodušší, rychlejší - a jak moc velký problém je to celé demontovat a namontovat? Hadičky mi připadají dostupnější, levnější, nepředpokládám, že s autem budu jezdit do smrti (prostor kolem nádrže je těsný, jak postupovat nejlépe, na co si dát pozor, zvládne to i relativně amatér?) Díky za tipy..
1.8TZD. Naftové trubky jsou zralé na rozpadnutí se - začala prosakovat nafta, menší loužičky cca vedle úchytu pro zvedák - trubka se začíná drolit a mám strach, kolik ještě snese. Co doporučíte, táhnout trubky (četl jsem tu něco o měděných chladírenských trubkách), nebo použít hadičky? Co je jednodušší, rychlejší - a jak moc velký problém je to celé demontovat a namontovat? Hadičky mi připadají dostupnější, levnější, nepředpokládám, že s autem budu jezdit do smrti (prostor kolem nádrže je těsný, jak postupovat nejlépe, na co si dát pozor, zvládne to i relativně amatér?) Díky za tipy..
pouzi plastove trubky, neviem aky material su to tenkostenne povodne zevraj na vzduch, ale vsetci to pouzivaju na palivo. dostanes to v kazdej mototechni cca25SKK za meter.robota tak na 15min
pouzi plastove trubky, neviem aky material su to tenkostenne povodne zevraj na vzduch, ale vsetci to pouzivaju na palivo. dostanes to v kazdej mototechni cca25SKK za meter.robota tak na 15min