Ukostření je dobré na všech 3. Na svorkovnici u řídí cí jednotky naměřim na pinu č 3 pouze 4V a na pinu č 5 nic. Na pinu č. 1 u relé nenaměřim nic, na č. 3 12V, na č.5slabé 4V.
Ukostření je dobré na všech 3. Na svorkovnici u řídí cí jednotky naměřim na pinu č 3 pouze 4V a na pinu č 5 nic. Na pinu č. 1 u relé nenaměřim nic, na č. 3 12V, na č.5slabé 4V.
No super, napísal som traktát a vyhodilo ma to :-x
2 Špacír: myslím, že všetky hodnoty, ktoré si nameral sú korektné, až na absenciu napätia na pinoch č. 1 relé - a to ja 1200, aj 1302 (sú paralelne). Predpokladám že zapaľovanie bolo v polohe +AC, tak ako som uviedol v predchádzajúcom príspevku...
Za týchto okolností by som chybu hľadal:
1. na vedení spínačka - relátka (na schéme 32) - do pozornosti dávam uzol, v ktorom sa napájanie rozvetvuje k obom relé, takže by som postupoval smerom od relé k poistkovej skrinke a potom ku spínačke,
2 V samotnej spínačke - pokiaľ po otočené kľúča do polohy +AC nesvieti ani oranžová kontrolka vstrekovania (V1300).
No super, napísal som traktát a vyhodilo ma to :-x
2 Špacír: myslím, že všetky hodnoty, ktoré si nameral sú korektné, až na absenciu napätia na pinoch č. 1 relé - a to ja 1200, aj 1302 (sú paralelne). Predpokladám že zapaľovanie bolo v polohe +AC, tak ako som uviedol v predchádzajúcom príspevku...
Za týchto okolností by som chybu hľadal:
1. na vedení spínačka - relátka (na schéme 32) - do pozornosti dávam uzol, v ktorom sa napájanie rozvetvuje k obom relé, takže by som postupoval smerom od relé k poistkovej skrinke a potom ku spínačke,
2 V samotnej spínačke - pokiaľ po otočené kľúča do polohy +AC nesvieti ani oranžová kontrolka vstrekovania (V1300).
Dnes bylo auto odvezeno. Přijel DAF s kontejnerem, sme natlačili a jel. Zatim do servisu ke známýmu, příště už pojede na ono místo . Začali žně na opravování není čas.
Dnes bylo auto odvezeno. Přijel DAF s kontejnerem, sme natlačili a jel. Zatim do servisu ke známýmu, příště už pojede na ono místo :-). Začali žně na opravování není čas.
Zdravím mám podobný problém ale na 19 TZI,jen s tím rozdílem že benzín jde všechno jde jen to nechce natočit zatím jsem jen zkoušel jiskru a svíčky jí nehází zkusím ještě poměřit vše co zde píšete jen nevím kde najdu řídící jednotku.Další problém je že nevím jestli mám civku a nebo zapalovací modul či jinou potvoru.Před rozdělovačem je taková hliníková škatule.Poradíte?
Zdravím mám podobný problém ale na 19 TZI,jen s tím rozdílem že benzín jde všechno jde jen to nechce natočit zatím jsem jen zkoušel jiskru a svíčky jí nehází zkusím ještě poměřit vše co zde píšete jen nevím kde najdu řídící jednotku.Další problém je že nevím jestli mám civku a nebo zapalovací modul či jinou potvoru.Před rozdělovačem je taková hliníková škatule.Poradíte?
Ještě bych dodal dnes jsem vyměnil svíčky protože tam byli ještěš původní a vyčistil rozdělovač.Nejdřív to chytlo hned na poprvé,ale po asi hodině už to zase ani neškrtlo
Ještě bych dodal dnes jsem vyměnil svíčky protože tam byli ještěš původní a vyčistil rozdělovač.Nejdřív to chytlo hned na poprvé,ale po asi hodině už to zase ani neškrtlo
Tak jednotku najdeš pod sedačkou spolujezdce . Nejdříve bych zkusil vyblikat závady a budeš moudřejší ( dost dobrej postup je na konkur. bx.com ) . V tvém případě bych tipoval na snímač otáček , ale u bx člověk nikdy neví .
Tak jednotku najdeš pod sedačkou spolujezdce . Nejdříve bych zkusil vyblikat závady a budeš moudřejší ( dost dobrej postup je na konkur. bx.com ) . V tvém případě bych tipoval na snímač otáček , ale u bx člověk nikdy neví .
sultanbobo: Pokiaľ studené auto naštartuje a zohriate nie, môže byť chyba v module zapaľovania (pokiaľ ju máš), alebo cievke.
sultanbobo: Pokiaľ studené auto naštartuje a zohriate nie, môže byť chyba v module zapaľovania (pokiaľ ju máš), alebo cievke.
měl sem stejný problém,vyměnil sem palec,víčko,kable,indukční modul a paliv.filtr,nakonec sem to zkusil natočit když mě tahli na laně a od ty doby nemám problém se startováním,a eště sem si všiml ,že nejde otáčkoměr kakže bych to tipoval na snímač,mam bx 16 trs,měj se,přeju ti hodně štěstí
měl sem stejný problém,vyměnil sem palec,víčko,kable,indukční modul a paliv.filtr,nakonec sem to zkusil natočit když mě tahli na laně a od ty doby nemám problém se startováním,a eště sem si všiml ,že nejde otáčkoměr kakže bych to tipoval na snímač,mam bx 16 trs,měj se,přeju ti hodně štěstí
Tak už jsem to rozebral skoro celé.Zjistil jsem za
1)že tam je cívka ten hliník je jen chladič asi
2)že mi do svíček nejde proud a do rozdělovače mi jde jen 6V při startování to samé je i na baterce při startu.
Celý jsem to vyčistil a nic.Problikat nemám čím a ne bo jsem nepochopil jak problikat.
Tak už jsem to rozebral skoro celé.Zjistil jsem za
1)že tam je cívka ten hliník je jen chladič asi
2)že mi do svíček nejde proud a do rozdělovače mi jde jen 6V při startování to samé je i na baterce při startu.
Celý jsem to vyčistil a nic.Problikat nemám čím a ne bo jsem nepochopil jak problikat.
Špacír má již auto opravené. Byl to takový slabý zelený kabílek při levém podběhu vedoucí pod baterkou dále do vnitřního prostoru, který byl v konektoru uhnilý. Todle bych teda netipoval. Všechny konektory co sem rozdělal byly v čistotě a a namazány vazelínou. Tak asi všechny až na jeden. Zjistili to až po přoměření celého el. vedení od motorového prostoru. Práce na prd, to bych se z toho doma zbláznil. Za opravu si řekli 1800,-. Takže jsem spokojen. Jen sem už nepočítal s tim že se to rozeběhne a mezitím sem koupil BX 1.8 TD. Tak mám ted dvě stejný auta. Stejnej rok vyroby 90,stejnej lak,stejnej sedan. Ted babo rad co s tim.
Špacír má již auto opravené. Byl to takový slabý zelený kabílek při levém podběhu vedoucí pod baterkou dále do vnitřního prostoru, který byl v konektoru uhnilý. Todle bych teda netipoval. Všechny konektory co sem rozdělal byly v čistotě a a namazány vazelínou. Tak asi všechny až na jeden. Zjistili to až po přoměření celého el. vedení od motorového prostoru. Práce na prd, to bych se z toho doma zbláznil. Za opravu si řekli 1800,-. Takže jsem spokojen. Jen sem už nepočítal s tim že se to rozeběhne a mezitím sem koupil BX 1.8 TD. Tak mám ted dvě stejný auta. Stejnej rok vyroby 90,stejnej lak,stejnej sedan. Ted babo rad co s tim. :-)