Zdar lidicky...jeste jsem nemel rozebranou spinacku tak nevim jestli to bude takovej problem ale radsi se zeptam...potrebuju si k radiu natahnout drat od spinacky od "Acka" aby se mi zapinalo v te poloze, v te sachte jak mam radio jsou jen draty na repro a jeden silnej zlutej na tom neni nic a druhej tenkej sedej a na tom je 12V stale, chybi mi tam 12V po zapnuti klicku a kostra kterou si ale muzu vzit kdekoliv tak abych to zvladl a nemel s tim zadne komplikace...jinak jsem se chtel zeptat jestli by mi nekdo neporadil cim muze byt zpusobeno pohupovani volnobehu a obcas se mi stane ze po nastartovani jedu jen na tri valce, pak to chcipne a jede to normalne a velmi spatne to startuje...motorek volnobehu je uplne novej a zapalovaci modul taky...jedna se o KDY motor
Zdar lidicky...jeste jsem nemel rozebranou spinacku tak nevim jestli to bude takovej problem ale radsi se zeptam...potrebuju si k radiu natahnout drat od spinacky od "Acka" aby se mi zapinalo v te poloze, v te sachte jak mam radio jsou jen draty na repro a jeden silnej zlutej na tom neni nic a druhej tenkej sedej a na tom je 12V stale, chybi mi tam 12V po zapnuti klicku a kostra kterou si ale muzu vzit kdekoliv tak abych to zvladl a nemel s tim zadne komplikace...jinak jsem se chtel zeptat jestli by mi nekdo neporadil cim muze byt zpusobeno pohupovani volnobehu a obcas se mi stane ze po nastartovani jedu jen na tri valce, pak to chcipne a jede to normalne a velmi spatne to startuje...motorek volnobehu je uplne novej a zapalovaci modul taky...jedna se o KDY motor
08.08.2008 06:48 -
Re: Novy drat od spinacky a pohupovani volnobehu
cau no s tim radiem ti asi nepomuzu ale ten volnobeh muze byt zpusobeno potenciometrem delalo mi to same taky jsem mel motor KDY ale ted tam davam KDZ protoze jsem ho mirne pridrel
cau no s tim radiem ti asi nepomuzu ale ten volnobeh muze byt zpusobeno potenciometrem delalo mi to same taky jsem mel motor KDY ale ted tam davam KDZ protoze jsem ho mirne pridrel:)
09.10.2008 09:32 -
Re: Novy drat od spinacky a pohupovani volnobehu
spínačku nerozebírej, ale v relátkové desce jsou dvě 4pinové patice, do jedny vedou silnější červené dráty, druhá má bílé dráty, a jsou vzájemně zaměnitelné, jelikož nevím jestli to už někdo nepohrabal, nepovím ti na 100% z které barvy to máš vzít, ale napoví ti žárovková zkoušečka, tam kde se rozsvítí po otočení klíčku, tam jsi doma. Silný žlutý vodič by měl být stálý plus pro autorádio, napájení koncového zesilovače, napájení paměti pokud jej nezapojíš, budeš muset pokaždé znova ladit stanice a nový co přivedeš použij k napájení spouštěcího obvodu. Autorádio by pak mělo jít tak, že když jej zapneš při chodu motoru, bude hrát až do vypnutí klíčku, ale pokud stojíš, lze rádio zapnout též bez nutnosti otáčení klíčkem. Teda pokud tuto funkci tvé rádio podporuje. kostřibod je na sloupku volantu, je tam patice,kde se odpíchneš. houpání ma KDY způsobují, starý rozvodový řemen, vadné čerpadlo v nádrži, vadná dráha potenciometru, vadné tlaky, vadné víčko či kabely, čidlo teploty vody v motoru.
spínačku nerozebírej, ale v relátkové desce jsou dvě 4pinové patice, do jedny vedou silnější červené dráty, druhá má bílé dráty, a jsou vzájemně zaměnitelné, jelikož nevím jestli to už někdo nepohrabal, nepovím ti na 100% z které barvy to máš vzít, ale napoví ti žárovková zkoušečka, tam kde se rozsvítí po otočení klíčku, tam jsi doma. Silný žlutý vodič by měl být stálý plus pro autorádio, napájení koncového zesilovače, napájení paměti pokud jej nezapojíš, budeš muset pokaždé znova ladit stanice a nový co přivedeš použij k napájení spouštěcího obvodu. Autorádio by pak mělo jít tak, že když jej zapneš při chodu motoru, bude hrát až do vypnutí klíčku, ale pokud stojíš, lze rádio zapnout též bez nutnosti otáčení klíčkem. Teda pokud tuto funkci tvé rádio podporuje. kostřibod je na sloupku volantu, je tam patice,kde se odpíchneš. houpání ma KDY způsobují, starý rozvodový řemen, vadné čerpadlo v nádrži, vadná dráha potenciometru, vadné tlaky, vadné víčko či kabely, čidlo teploty vody v motoru.