Promiň, většinou to mám puštěný v práci a nestíhám na to koukat... Každopádně aby se to samo od sebe přestalo zvedat je dost podivný... LHM nikde neteče??? Zkusil bych to odvzdušnit šroubem na regulátoru a trochu procvičit posilovač, jinak těžko říct...
Promiň, většinou to mám puštěný v práci a nestíhám na to koukat... :) Každopádně aby se to samo od sebe přestalo zvedat je dost podivný... :) LHM nikde neteče??? Zkusil bych to odvzdušnit šroubem na regulátoru a trochu procvičit posilovač, jinak těžko říct...
mám teď socku bez posilovače.. předtim jsem měl červený BX v kombiku a byl jsem u tebe pro výfuk jestli si vzpomeneš...
mám teď socku bez posilovače.. předtim jsem měl červený BX v kombiku a byl jsem u tebe pro výfuk jestli si vzpomeneš...
jo a ještě - dříve to spínalo cca po 2 sekundách, nyní nespíná... nevím jestli je v prdeli čerpadlo nebo nějaký tlakový ventil??? poraďte pls
jo a ještě - dříve to spínalo cca po 2 sekundách, nyní nespíná... nevím jestli je v prdeli čerpadlo nebo nějaký tlakový ventil??? poraďte pls
Ať už máš posilovač nebo ne, tak zkus povolit odvzdušňovák a nechat chvíli vrčet, pak utáhnout... Ještě pak můžeš zkusit ručně zalít čerpadlo LHM, ale nevidím důvod proč by to mělo přestat fungovat z ničeho nic...
Ať už máš posilovač nebo ne, tak zkus povolit odvzdušňovák a nechat chvíli vrčet, pak utáhnout... Ještě pak můžeš zkusit ručně zalít čerpadlo LHM, ale nevidím důvod proč by to mělo přestat fungovat z ničeho nic...
tak hydro čerpadlo se včera definitivně rozloučilo... nevíš kde se dá sehnat a za kolik na 1.9D? Jestli máš na někoho kontakt, prosím dej vědět. děkuji.
tak hydro čerpadlo se včera definitivně rozloučilo... nevíš kde se dá sehnat a za kolik na 1.9D? Jestli máš na někoho kontakt, prosím dej vědět. děkuji.
tak čerpadlo jsem dal jiný a tím to není... nemůže být v prdeli něco na kostce??? poraďte prosím někdo...... díky
tak čerpadlo jsem dal jiný a tím to není... nemůže být v prdeli něco na kostce??? poraďte prosím někdo...... díky
Môžeš mať dosrané regulátori výšky - zadreté, alebo tiahlo od páčky. Ďalej ti mohlo zlomiť pružinu na niektorom ventile hlavného tlakového regulátora a tým pádom, aj keď čerpadlo tlačí, regulátor nepúšťa tlak do systému. Ďalej je možno v háji hlavný pretlakový ventil na náprave a tlačí ti len do bŕzd, resp. netlačí. Ale úplne najpravdepodobnejšie máš niekde puknutú hrubú hadicu od nádržky na čerpadlo a ťahá ti to vzduch. Hadica nemusí byť reznutá, može byť aj predratá, napríklad v kolene nad čerpadlom, pod s-ka páskou a podobne. Múžeš mať aj puknutú trubičku na zásobnej nádržke, alebo vnútri v nej.
Ako druhé pozri to tiahlo od páčky. Ak vybije púzdro na tiahlach na výškovom korektori, zvykne to blbnúť. Možno to máš rozhasené aj vpredu aj vzadu (náhoda je blbec).
PS: Ak nemaš posilovač, žiadnu kocku tam nemáš.
Môžeš mať dosrané regulátori výšky - zadreté, alebo tiahlo od páčky. Ďalej ti mohlo zlomiť pružinu na niektorom ventile hlavného tlakového regulátora a tým pádom, aj keď čerpadlo tlačí, regulátor nepúšťa tlak do systému. Ďalej je možno v háji hlavný pretlakový ventil na náprave a tlačí ti len do bŕzd, resp. netlačí. Ale úplne najpravdepodobnejšie máš niekde puknutú hrubú hadicu od nádržky na čerpadlo a ťahá ti to vzduch. Hadica nemusí byť reznutá, može byť aj predratá, napríklad v kolene nad čerpadlom, pod s-ka páskou a podobne. Múžeš mať aj puknutú trubičku na zásobnej nádržke, alebo vnútri v nej.
Ako druhé pozri to tiahlo od páčky. Ak vybije púzdro na tiahlach na výškovom korektori, zvykne to blbnúť. Možno to máš rozhasené aj vpredu aj vzadu (náhoda je blbec).
PS: Ak nemaš posilovač, žiadnu kocku tam nemáš.
Aj keby bola prerazená centrálna gula tak auto sa zdvihnúť musí!!!!
tá gula je tam na vyváženie tlaku v systéme.
Aj keby bola prerazená centrálna gula tak auto sa zdvihnúť musí!!!!
tá gula je tam na vyváženie tlaku v systéme.