zdravim vsechny. mam takovy problem nevite nahodou jaky je rozdil mezi hlavou z motoru KDZ a hlavou z KDY ??? je to 1.4tge oba dva protoze mi uz to fouklo druhe tesneni a na motor KDZ jsem nasadil hlavu z KDY je to mozne ze to bude tim??
vzdy mi to udelalo pri ujeti cca 50 km
zdravim vsechny. mam takovy problem nevite nahodou jaky je rozdil mezi hlavou z motoru KDZ a hlavou z KDY ??? je to 1.4tge oba dva protoze mi uz to fouklo druhe tesneni a na motor KDZ jsem nasadil hlavu z KDY je to mozne ze to bude tim??
vzdy mi to udelalo pri ujeti cca 50 km
Mne to pride rovnake.. aj ked som to nikdy nevidel... napriklad aj medzi BDZ a BDY je rozdiel len trochu v elektrike... nebude to skôr niedke inde.. akože, napríklad, si nezarovnal hlavu, alebo je v riti termostat, alebo si zle utiahol sroby... ??? Ja len teoreticky, lebo nemam ani sajnu... : )
Mne to pride rovnake.. aj ked som to nikdy nevidel... napriklad aj medzi BDZ a BDY je rozdiel len trochu v elektrike... nebude to skôr niedke inde.. akože, napríklad, si nezarovnal hlavu, alebo je v riti termostat, alebo si zle utiahol sroby... ??? Ja len teoreticky, lebo nemam ani sajnu... : )
krivá hlava, poškodená hlava, nesprávny postup pri nasadzovaní tesnenia a uťahovaní šroubov....napríklad
krivá hlava, poškodená hlava, nesprávny postup pri nasadzovaní tesnenia a uťahovaní šroubov....napríklad
Odlitky a opracování jsou stejné, liší se jen tím že KDY cpali do Bx a KDZ pro změnu do Zx, jelikož jsou tabulkové výkony stejné, bude i stejná vačka, resp. její úhlování. Takže jediný rozdíl bude ve věku. Spíše bych hledal vadu v rovině hlavy, nebo v přesahu vložek(y), jestliže to dělá na stejném válci.
Odlitky a opracování jsou stejné, liší se jen tím že KDY cpali do Bx a KDZ pro změnu do Zx, jelikož jsou tabulkové výkony stejné, bude i stejná vačka, resp. její úhlování. Takže jediný rozdíl bude ve věku. Spíše bych hledal vadu v rovině hlavy, nebo v přesahu vložek(y), jestliže to dělá na stejném válci.
Rekl bych ze maji sice zhruba stejny vykon ale jinak sou dost odlisne ...
KDZ (TU3M) 75 × 77 8.8 : 1 75hp/6,200rpm 109 Nm/4,000 rpm
KDY (TU 3M Z) 75 × 77 9.3 : 1 75hp/5800rpm 113 Nm/3,400 rpm
Rekl bych ze maji sice zhruba stejny vykon ale jinak sou dost odlisne ...
jestli to bereš takhle, tak asi jedinej rozdíl je větší kompresák u KDY, který u KDZ získáme snížením výšky hlavy ofrézováním ze spodu, tto však nic nemění na mém příspěvku, jelikož jestliže dal hlavu s větším spalovacím prostorem a futr mu to funí skze není to hlavou, ale rovinou, či utopenou vložkou.Hodně by napověděla stará těsnění, jelokož jsou ukecaná.
jestli to bereš takhle, tak asi jedinej rozdíl je větší kompresák u KDY, který u KDZ získáme snížením výšky hlavy ofrézováním ze spodu, tto však nic nemění na mém příspěvku, jelikož jestliže dal hlavu s větším spalovacím prostorem a futr mu to funí skze není to hlavou, ale rovinou, či utopenou vložkou.Hodně by napověděla stará těsnění, jelokož jsou ukecaná.
No ale ciste teoreticky ked na motor KDZ nasadil hlavu s KDY zvysil komprese a to nemusi zrovna tomu motoru delat dobre. Nevraviac o tom ze tam mozu byt ine vacky - vravim ciste teoreticky, nikdy som ani jednu ani druhu hlavu nevidel
No ale ciste teoreticky ked na motor KDZ nasadil hlavu s KDY zvysil komprese a to nemusi zrovna tomu motoru delat dobre. Nevraviac o tom ze tam mozu byt ine vacky - vravim ciste teoreticky, nikdy som ani jednu ani druhu hlavu nevidel :)
Já je znám, jsou u mě v parádě denně, proto jsem to napsal, a když by došlo tvrdé na tvrdé, a chce se mu s tím patlat a kupovat nové gufero, lze upně jednoduše přehodit i vačky, jen jde o to, že jeho závady se tím nezbaví, podle mne je to tim co jsem napsal už výše, křivota nebo utopená vložka. Protože vložka, jako taková je furt stejná, viz vrtání kontra zdvih, pro model 1,4 je zaběhlé schéma přípravy a opracování bloku, přestavba by stála dost peněz a byla by neekonomická z pohledu nejen výroby ale i garančních a běžných servisů. takže hlavu dolů, upevnit ocelové pravítko přes válce a kontrola přesahů vložek, rovinnost hlavy, eventuelně její orovnání na nejbližší možnou rovinu, těsnění pod hlavu na chvíli do oleje a pak už jen poctivě momentovat.
Já je znám, jsou u mě v parádě denně, proto jsem to napsal, a když by došlo tvrdé na tvrdé, a chce se mu s tím patlat a kupovat nové gufero, lze upně jednoduše přehodit i vačky, jen jde o to, že jeho závady se tím nezbaví, podle mne je to tim co jsem napsal už výše, křivota nebo utopená vložka. Protože vložka, jako taková je furt stejná, viz vrtání kontra zdvih, pro model 1,4 je zaběhlé schéma přípravy a opracování bloku, přestavba by stála dost peněz a byla by neekonomická z pohledu nejen výroby ale i garančních a běžných servisů. takže hlavu dolů, upevnit ocelové pravítko přes válce a kontrola přesahů vložek, rovinnost hlavy, eventuelně její orovnání na nejbližší možnou rovinu, těsnění pod hlavu na chvíli do oleje a pak už jen poctivě momentovat.