Zdravím všechny citroenáře.
Proím o radu.Před půl rokem jsem se stal hrdým majitelem BX(19d,ABS,posilovač řízení).Do minulého úterka bzlo vše ok.V útrrý ráno jsem nastartoval,auto se zvedlo,ale asi po 100metrech začala svítit kontrolka hydrauliky,ale jenom když otáčky motoru klesly pod asi 1300 ot./min.Po 4 km se situace obrátila a kontrolka svitila při ot.nad 1800 ot./min.Po dalších 3 km kontrolka začala svítit stále.Zbylé 2 km jsem dojel bez pérování a brzdy téměř nebrzdily.Zkontroloval jsem řemen k čerpadlu,vyčistil jsem nádržku na lhm a nalil novou lhm.Po cestě domů se situace opakovala.Půjčil jsem si od kamaráda BX(je ok-každý víkend s ním jezdí na chalupu) a postupně jsem vyměnil tyto díly:hydraulické čerpadlo,regulátor tlaku,přední koule a rozdělovač posilovače řízení-nic nepomohlo,pořád stejné.Zjistil jsem,že když to úplně přestana dávat tlak,tak musím asi na čtvrt hodiny vipnut motor a pak se to na chvíly natlakuje.
Předem děkuji za rady
Šemba.
Zdravím všechny citroenáře.
Proím o radu.Před půl rokem jsem se stal hrdým majitelem BX(19d,ABS,posilovač řízení).Do minulého úterka bzlo vše ok.V útrrý ráno jsem nastartoval,auto se zvedlo,ale asi po 100metrech začala svítit kontrolka hydrauliky,ale jenom když otáčky motoru klesly pod asi 1300 ot./min.Po 4 km se situace obrátila a kontrolka svitila při ot.nad 1800 ot./min.Po dalších 3 km kontrolka začala svítit stále.Zbylé 2 km jsem dojel bez pérování a brzdy téměř nebrzdily.Zkontroloval jsem řemen k čerpadlu,vyčistil jsem nádržku na lhm a nalil novou lhm.Po cestě domů se situace opakovala.Půjčil jsem si od kamaráda BX(je ok-každý víkend s ním jezdí na chalupu) a postupně jsem vyměnil tyto díly:hydraulické čerpadlo,regulátor tlaku,přední koule a rozdělovač posilovače řízení-nic nepomohlo,pořád stejné.Zjistil jsem,že když to úplně přestana dávat tlak,tak musím asi na čtvrt hodiny vipnut motor a pak se to na chvíly natlakuje.
Předem děkuji za rady
Šemba.
postupne odoberaj prepady na LHM nádržke a kukaj kade to vracia, niektorý komponent z hydrauliky prepúšťa.
postupne odoberaj prepady na LHM nádržke a kukaj kade to vracia, niektorý komponent z hydrauliky prepúšťa.
Díky za odpověď.Vyměnil jsem bezpečnostní ventil a nic.Tak jsem zkusil zadní korektor a ukroutil trubku-dnes bych měl dostat nové(všechny co vedou do zadu).
Budu informovat jak se vede.Ještě jednou dík a všechny citroenáře zdravím
Šemba.
Díky za odpověď.Vyměnil jsem bezpečnostní ventil a nic.Tak jsem zkusil zadní korektor a ukroutil trubku-dnes bych měl dostat nové(všechny co vedou do zadu).
Budu informovat jak se vede.Ještě jednou dík a všechny citroenáře zdravím
Šemba.
To čo popisuješ pripomína totálny únik kvapaliny. Z textu nie je celkom zrejmé, či si mal pred výmenou, o ktorej píšeš, kvapaliny dosť ale bo málo.
Skontroloval si nasávaciu hadicu čerpadla? Nie je pri nádobke kvapaliny volná, alebo niekde inde poškodená, t.j. čerpadlo prisáva vzduch a nemôže systém natlakovať?
Pri čistení nádržky kvapaliny si predpokladám vyčistil aj sitká v nej.
To čo popisuješ pripomína totálny únik kvapaliny. Z textu nie je celkom zrejmé, či si mal pred výmenou, o ktorej píšeš, kvapaliny dosť ale bo málo.
Skontroloval si nasávaciu hadicu čerpadla? Nie je pri nádobke kvapaliny volná, alebo niekde inde poškodená, t.j. čerpadlo prisáva vzduch a nemôže systém natlakovať?
Pri čistení nádržky kvapaliny si predpokladám vyčistil aj sitká v nej.
Nádobku jsem vyčistil i s filtry.Toto jsem začal dělat až potom co se objevila závada.Když se závada projevila tak LHM byla mezi ryskami(ukazatel LHM).Hadici k čerpadlu jsem měnil i s čerpadlem.KdYž jsem naléval novou LHM tak jsem měl 3litrový kanystr přivázaný na západce kapoty plný LHM a potom jsem na chvíli nastartoval a čerpadlo asi 2litry LHM nasálo,potom jsem přívodní hadici k čerpadlu připojil na nádržku(stáhl jsem ji sponou).V nádržce byly také 2litry LHM.
Nádobku jsem vyčistil i s filtry.Toto jsem začal dělat až potom co se objevila závada.Když se závada projevila tak LHM byla mezi ryskami(ukazatel LHM).Hadici k čerpadlu jsem měnil i s čerpadlem.KdYž jsem naléval novou LHM tak jsem měl 3litrový kanystr přivázaný na západce kapoty plný LHM a potom jsem na chvíli nastartoval a čerpadlo asi 2litry LHM nasálo,potom jsem přívodní hadici k čerpadlu připojil na nádržku(stáhl jsem ji sponou).V nádržce byly také 2litry LHM.