Zdravím všechny příznivce BX. Máte někdo zkušenosti s univerzálními lambda sondami? Chci ji vyměnit u svého BX 14 (dle papírů RE) motor KAZ (pro Švýcarsko) 40kW 5000ot,řízený katalizátor. Jinak vše vypadá jako u BX 14 TGE. Zajímá mě jestli stačí jakákoliv 4 žílová se stejnými parametry. Případně doporučte typ. U Elitu jsem našel tuhle od Bosche 0 258 986 506 12V / 6 ohmů.
Zdravím všechny příznivce BX. Máte někdo zkušenosti s univerzálními lambda sondami? Chci ji vyměnit u svého BX 14 (dle papírů RE) motor KAZ (pro Švýcarsko) 40kW 5000ot,řízený katalizátor. Jinak vše vypadá jako u BX 14 TGE. Zajímá mě jestli stačí jakákoliv 4 žílová se stejnými parametry. Případně doporučte typ. U Elitu jsem našel tuhle od Bosche 0 258 986 506 12V / 6 ohmů.
Ahoj, univerzalna by mala stacit aj ked na 16v mi to s uni lambdou zlobilo v 6000 otackach ( rozsvecovala sa kontrolka motora ).
Ahoj, univerzalna by mala stacit aj ked na 16v mi to s uni lambdou zlobilo v 6000 otackach ( rozsvecovala sa kontrolka motora ).
mala podotazka. air/fuel ratio sa zistuje z lambdy alebo z riadiacej jednotky?
mala podotazka. air/fuel ratio sa zistuje z lambdy alebo z riadiacej jednotky?
A/F je stanovene v ECU, lambda to meria a podla toho ECU robi presnu korekciu.
A/F je stanovene v ECU, lambda to meria a podla toho ECU robi presnu korekciu.
Jedna mi tu leží,jestli ji chceš, zkoušel jsem ji na svém Bx, a chová se stejně jako ta má, to znamená že je O.K.
Jedna mi tu leží,jestli ji chceš, zkoušel jsem ji na svém Bx, a chová se stejně jako ta má, to znamená že je O.K.
Diky všem, omlouvám se, že odpovídám až ted´ (nějak jsem nebyl na netu)
Čerte: Děkuji za nabídku, ale lambda bude muste trochu počkat (nedostává se peňez a odešlo mi pal. čerpadlo (pokud bude mrtvé i záložní, které mám někde schované, budu nejdřív kupovat.
Jo, četl jsem v novějších příspěvcích, že jsou spolehlivější např. ze Xantie, nevíte jestli pasují do BX 14 (v díře v nadrži pod sedadlem), případně nějaké jiné dobré.
díky za přápadné info.
Diky všem, omlouvám se, že odpovídám až ted´ (nějak jsem nebyl na netu)
Čerte: Děkuji za nabídku, ale lambda bude muste trochu počkat (nedostává se peňez a odešlo mi pal. čerpadlo (pokud bude mrtvé i záložní, které mám někde schované, budu nejdřív kupovat.
Jo, četl jsem v novějších příspěvcích, že jsou spolehlivější např. ze Xantie, nevíte jestli pasují do BX 14 (v díře v nadrži pod sedadlem), případně nějaké jiné dobré.
díky za přápadné info.
Dane vem kdekoliv na vrakáči z 1,6 ky či 1,9 ky čerpadlo pod auto, ale musíš přibrat sací koš. Výhodou budiž to, že čerpadlo z 1,6 nebo 1,9 které je na těchto mrtvé na tlak v 1,4 je plnohodnou náhradou, funguje jako nové. Já sám už dva roky vozím pod 1,4kou čerpadlo z 1,6ky a jezdí to bezva.
Dane vem kdekoliv na vrakáči z 1,6 ky či 1,9 ky čerpadlo pod auto, ale musíš přibrat sací koš. Výhodou budiž to, že čerpadlo z 1,6 nebo 1,9 které je na těchto mrtvé na tlak v 1,4 je plnohodnou náhradou, funguje jako nové. Já sám už dva roky vozím pod 1,4kou čerpadlo z 1,6ky a jezdí to bezva.
Myslim ze pajator nedavno spominal nove cerpadlo ( vonkajsie ) za nejake smiesne peniaze - skus sa informovat ...
Myslim ze pajator nedavno spominal nove cerpadlo ( vonkajsie ) za nejake smiesne peniaze - skus sa informovat ...
Čerte a Teife, díky za návrhy na čerpadla, možná v budoucnu vyzkouším
Trochu nestíhám, tak píšu až teď. Zkusil jsem záložní čerpadlo a zatím funguje, navíc jsem měl bordel v nádrži (trochu ho tam ještě bude, nechce se mi ji sundávat, tak benzín jednou za čas odčerpám ode dna a přefiltruji)
Čerte a Teife, díky za návrhy na čerpadla, možná v budoucnu vyzkouším :-)
Trochu nestíhám, tak píšu až teď. Zkusil jsem záložní čerpadlo a zatím funguje, navíc jsem měl bordel v nádrži (trochu ho tam ještě bude, nechce se mi ji sundávat, tak benzín jednou za čas odčerpám ode dna a přefiltruji)