Koupil jsem Citroena BX motor KDY na LPG.
Momentálně už při 0°C strašně špatně startuje.Asi až na po 5 a po
strašně dlouhým točení.Už se mi jednou povedlo i vyflákat baterku,byla
tam 44A.
Problém je že nechce jet na benzín...i když jedu a přepnu na benzín
začne chcípat.Musím zpátky přepnout na plyn.Dnes 18.10.08 jsem vymělil
baterii za 64A a i po 10km na plyn se mi začalo stávat že na volnoběh
chcípá.A nebo jsem projel nájezd na most,poměrně velký točení a do kopce
a chcípnul taky.Nevím co to je za systém LPG,ale pod volantem je
přepínač,který mohu přepnout buď pouze na benzín nebo plyn a uprostřed
je smíšený.Start na benzín a při určitých otáčkách se přepne.
Poradí někdo co s tím?
Koupil jsem Citroena BX motor KDY na LPG.
Momentálně už při 0°C strašně špatně startuje.Asi až na po 5 a po
strašně dlouhým točení.Už se mi jednou povedlo i vyflákat baterku,byla
tam 44A.
Problém je že nechce jet na benzín...i když jedu a přepnu na benzín
začne chcípat.Musím zpátky přepnout na plyn.Dnes 18.10.08 jsem vymělil
baterii za 64A a i po 10km na plyn se mi začalo stávat že na volnoběh
chcípá.A nebo jsem projel nájezd na most,poměrně velký točení a do kopce
a chcípnul taky.Nevím co to je za systém LPG,ale pod volantem je
přepínač,který mohu přepnout buď pouze na benzín nebo plyn a uprostřed
je smíšený.Start na benzín a při určitých otáčkách se přepne.
Poradí někdo co s tím?
Najprv daj dohromady benzin a potom ries plyn, auto musi startovat a jazdit na benzin na 100% ... Zacal by som kontrolou filtrov, palivovy a vzduchovy, potom sviecky, kabely, rozdelovac, potom funkcnost volnobezneho ventilu, pripadne cidla teploty vody a vzduchu.
Rozhodne vymena baterky za silnejsiu nie je riesenie, spravne ma motor naskocit na 1 - 2 otocenia ( na benzin ).
Ked vyriesis benzin potom si nechaj skontrolovat a seridit LPG. Bez dobre fungujuceho benzinoveho motora je riesit lpg zbytocne.
Najprv daj dohromady benzin a potom ries plyn, auto musi startovat a jazdit na benzin na 100% ... Zacal by som kontrolou filtrov, palivovy a vzduchovy, potom sviecky, kabely, rozdelovac, potom funkcnost volnobezneho ventilu, pripadne cidla teploty vody a vzduchu.
Rozhodne vymena baterky za silnejsiu nie je riesenie, spravne ma motor naskocit na 1 - 2 otocenia ( na benzin ).
Ked vyriesis benzin potom si nechaj skontrolovat a seridit LPG. Bez dobre fungujuceho benzinoveho motora je riesit lpg zbytocne.
Zkusil bych hlavně čidlo teploty - dvoupinové u termostatu... Pak jak píše tief
Zkusil bych hlavně čidlo teploty - dvoupinové u termostatu... Pak jak píše tief ;)
Člověče, nekoupil jsi Bx-ko od admina Cx klubu, páč podobný problém se mnou Jiří řeší zhruba už měsíc, ale jelikož dělá v Pardubicích školu, nemá čas zajet a udělat to se mnou, i když bydlí v sousední ulici. Třeba se nakrknul a raději to prodal?????????????
Člověče, nekoupil jsi Bx-ko od admina Cx klubu, páč podobný problém se mnou Jiří řeší zhruba už měsíc, ale jelikož dělá v Pardubicích školu, nemá čas zajet a udělat to se mnou, i když bydlí v sousední ulici. Třeba se nakrknul a raději to prodal?????????????
no, protože mi Jiřík dnes volal a stašně se divil že jsem měl pravdu, už vím že od něj jsi to nekoupil. Apropo, Jiřikovi to dělaly svíčky, tak jak jsem mu předpověděl.
no, protože mi Jiřík dnes volal a stašně se divil že jsem měl pravdu, už vím že od něj jsi to nekoupil. Apropo, Jiřikovi to dělaly svíčky, tak jak jsem mu předpověděl.
kdyz to jaks taks jede na plyn a nejede na benzin tak to svicky nebudou, lpg je daleko vic haklive na zapalovani nez benzin ... Prejdi a vymen to postupne tak ako som ti hore pisal - vacsina veci sa da vyzualne pripadne pomoci multimetra skontrolovat.
kdyz to jaks taks jede na plyn a nejede na benzin tak to svicky nebudou, lpg je daleko vic haklive na zapalovani nez benzin ... Prejdi a vymen to postupne tak ako som ti hore pisal - vacsina veci sa da vyzualne pripadne pomoci multimetra skontrolovat.
Ne tak docela, je to zajímavý ale funguje to i obráceně , Jirka Klimeš, admin Cx, koupil 1,4TGE, na plyn jezdila jako by se nechumelilo a na benzín stávkovala, z toho plyne že LPG není háklivější,
Ne tak docela, je to zajímavý ale funguje to i obráceně , Jirka Klimeš, admin Cx, koupil 1,4TGE, na plyn jezdila jako by se nechumelilo a na benzín stávkovala, z toho plyne že LPG není háklivější,
No, ja mam s 3 LPG aut opacnu skusenost - toto mi potvrdili v HL plyn kde chodim LPG servisovat. Je mozne ze ta 1.4ka mala nejake sviecky ktore neboli na benzin vhodne ( zly tvar, typ jiskry, teplota, co ja vim ) ale plyn to s nejakeho dovodu zvladol - ale obecne je to naopak - benzin sa lahsie zapali z mizernou iskrou ako plyn - toto samozrejme plati nie len na sviecky ale aj kabely, rozdelovac a cievku.
Ta spominana 1.4 bola asi vyjmka s pravidla.
V LPG servise vzdy ked prijde auto ktore jazdi na benzin a zlobi na plyn skontroluju najprv zapalovanie ako najcastejsi problem.
No, ja mam s 3 LPG aut opacnu skusenost - toto mi potvrdili v HL plyn kde chodim LPG servisovat. Je mozne ze ta 1.4ka mala nejake sviecky ktore neboli na benzin vhodne ( zly tvar, typ jiskry, teplota, co ja vim ) ale plyn to s nejakeho dovodu zvladol - ale obecne je to naopak - benzin sa lahsie zapali z mizernou iskrou ako plyn - toto samozrejme plati nie len na sviecky ale aj kabely, rozdelovac a cievku.
Ta spominana 1.4 bola asi vyjmka s pravidla. :-)
V LPG servise vzdy ked prijde auto ktore jazdi na benzin a zlobi na plyn skontroluju najprv zapalovanie ako najcastejsi problem.