nad 1000 je už docela dost, mě to točí 780 a je to podle STK tak akorát v normě.
nad 1000 je už docela dost, mě to točí 780 a je to podle STK tak akorát v normě.
uz vcera mi to tiez nedalo a sledoval som si otacky na 19d 51 kw,tz okolo 2600ot=90km/h,
tie otacky si mozes nastelovat aj sam, ja si na zimu tiez dvyhnem tak na 1000ot lepsie to startuje potom
uz vcera mi to tiez nedalo a sledoval som si otacky na 19d 51 kw,tz okolo 2600ot=90km/h,
tie otacky si mozes nastelovat aj sam, ja si na zimu tiez dvyhnem tak na 1000ot lepsie to startuje potom
no me si volnobeh reguluje tak nejak sam od 760 do 1400. nejvic ma, kdyz je chladno a jezdim na cistej tesco olej, to si to zvedne, na normalni naftu jdou otack dolu a cim kvalitnejsi nafta tim ma otacky niz.
no me si volnobeh reguluje tak nejak sam od 760 do 1400. nejvic ma, kdyz je chladno a jezdim na cistej tesco olej, to si to zvedne, na normalni naftu jdou otack dolu a cim kvalitnejsi nafta tim ma otacky niz.
Jasně, TD si otáčky trochu reguluje, protože má sytič, který při studeným motoru umí zvýšit otáčky motoru, je to podobný bazmek jak býval u starých karburátorů.. Hladký diesel většinou tenhle nesmysl nemá, ale na druhou stranu často už na TD ani nefunguje
Jasně, TD si otáčky trochu reguluje, protože má sytič, který při studeným motoru umí zvýšit otáčky motoru, je to podobný bazmek jak býval u starých karburátorů.. ;) Hladký diesel většinou tenhle nesmysl nemá, ale na druhou stranu často už na TD ani nefunguje :)
na olej jsou otacky trochu vyssi, protoze ten olej ma vyssi hustotu nez nafta
na olej jsou otacky trochu vyssi, protoze ten olej ma vyssi hustotu nez nafta