Nekde elektrika na mlhovky je, nekde ne.
Interval cerpadla(akceptovatelny ) je od 10 vterin do 2 minut.
Provoz jedine v stredni (2) poloze. Terenni (3) poloha je na prekonavani vecsich terennich nerovnosti
Nejnizsi(1) je servisni a stejne i nejvyssi (4). Nejvyssi se v nouzi da pouzit na prekonani extremne velke terenne nerovnosti nebo pri vymene kola.
S osobnich skusenosti jeste dodam ze na dalnici je dobre dat polohu 1 1/2 tzn zhruba polovina mezi
nejnizsi a stredni polohou. Pak to ale nezapomen dat zpatky.
V terenni poloze by si nemel prekrocit 40km/h, v nejvyssi pak 5 - 10km.
V nejnizsi SE NEJEZDI v zadnem pripade.
Nekde elektrika na mlhovky je, nekde ne.
Interval cerpadla(akceptovatelny ) je od 10 vterin do 2 minut.
Provoz jedine v stredni (2) poloze. Terenni (3) poloha je na prekonavani vecsich terennich nerovnosti
Nejnizsi(1) je servisni a stejne i nejvyssi (4). Nejvyssi se v nouzi da pouzit na prekonani extremne velke terenne nerovnosti nebo pri vymene kola.
S osobnich skusenosti jeste dodam ze na dalnici je dobre dat polohu 1 1/2 tzn zhruba polovina mezi
nejnizsi a stredni polohou. Pak to ale nezapomen dat zpatky.
V terenni poloze by si nemel prekrocit 40km/h, v nejvyssi pak 5 - 10km.
V nejnizsi SE NEJEZDI v zadnem pripade.
K te poloze 1,5... nemuzes to radit kazdemu, protoze BX od BX je jiny, jinak stare pruzinky, jinak nastaveny podvozek, jinak zatizene auto apod...Krom toho ne kazdy trefi polohu 1,5 a ne vzdy tam ta poloha zustane... Na jizdu tam ma byt proste provozni vyska.
K te poloze 1,5... nemuzes to radit kazdemu, protoze BX od BX je jiny, jinak stare pruzinky, jinak nastaveny podvozek, jinak zatizene auto apod...Krom toho ne kazdy trefi polohu 1,5 a ne vzdy tam ta poloha zustane... Na jizdu tam ma byt proste provozni vyska.
OKEJ ten interval cerpadla se deje v dusledku netesnosti v systemu ? Jak se to da "opravit" v pripade, ze to tak je - a jaka je prevence, aby hydraulika fungovala bez problemu ? Diky moc.
OKEJ :) ten interval cerpadla se deje v dusledku netesnosti v systemu ? Jak se to da "opravit" v pripade, ze to tak je - a jaka je prevence, aby hydraulika fungovala bez problemu ? Diky moc.
Prevence je se o auto dobře starat A u tebe je jaký interval? Pokud není pod 10 sekund, tak je to v pohodě. S čím vším interval souvisí přesně nevím.
Prevence je se o auto dobře starat;-) A u tebe je jaký interval? Pokud není pod 10 sekund, tak je to v pohodě. S čím vším interval souvisí přesně nevím.
regulacni ventil cvaka dusledkem snizeni tlaku v centralni kouli, coz muze byt zpusobeno pouzivani hydrauliky (brzdy, servo, vyska auta), coz je OK. Take cvaka tehdy, kdyz je akumulacni (centralni) koule prazdna (nebo temer prazdna), nebo kdyz je nekde netesnost a ta muze byt uplne kdekoliv - tesneni pistnic, brzdovy valec, tesneni trubek, vyskovy korektor... A sve take dela odvzdusneni brzd, brzdoveho valce a akumulacni koule.
regulacni ventil cvaka dusledkem snizeni tlaku v centralni kouli, coz muze byt zpusobeno pouzivani hydrauliky (brzdy, servo, vyska auta), coz je OK. Take cvaka tehdy, kdyz je akumulacni (centralni) koule prazdna (nebo temer prazdna), nebo kdyz je nekde netesnost a ta muze byt uplne kdekoliv - tesneni pistnic, brzdovy valec, tesneni trubek, vyskovy korektor... A sve take dela odvzdusneni brzd, brzdoveho valce a akumulacni koule.
Chlapi, nevite kde sehnat manual k BX 1,9 a 1,4 Daji se najit nejake naskenovane stranky ? Diky
Chlapi, nevite kde sehnat manual k BX 1,9 a 1,4 :) Daji se najit nejake naskenovane stranky :) ? Diky
Tak jsem to nakonec nekoupil - prislo mi, ze motor 1,9, ktery je pry z xantie, je starsi koncepce, nez majitel uvadi. Videl jsem jednoz poslednich BX 1,9 D a ten motor vypadal o poznani lepe - vice platovych krytek a mensi spotreba .... kdo vi, odkud je ten druhy, ktery byl na prodej. Nebyly nahodou ty motory stejne (posledni BX a Xantia?) Dalsi vec, ze ve 4 lidech hrozne rychle vadne do kopce a na dalnici jede treba jen 100 .... proste radeji zustanu u japocu.
Tak jsem to nakonec nekoupil - prislo mi, ze motor 1,9, ktery je pry z xantie, je starsi koncepce, nez majitel uvadi. Videl jsem jednoz poslednich BX 1,9 D a ten motor vypadal o poznani lepe - vice platovych krytek a mensi spotreba .... kdo vi, odkud je ten druhy, ktery byl na prodej. Nebyly nahodou ty motory stejne (posledni BX a Xantia?) Dalsi vec, ze ve 4 lidech hrozne rychle vadne do kopce a na dalnici jede treba jen 100 .... proste radeji zustanu u japocu.
Ten motor byl asi fakt nějakej divnej, po dálnici jenom 100? Já kopce vyjíždím za 5 v prudších podřazuju na 4 a po dálnici fičím i 160... a šlo by to ještě dál. A to mám hodně starej motor.
Ten motor byl asi fakt nějakej divnej, po dálnici jenom 100? Já kopce vyjíždím za 5 v prudších podřazuju na 4 a po dálnici fičím i 160... a šlo by to ještě dál. A to mám hodně starej motor.
Mám ropáčka, je to karoserie z 92 a motorek si předešlý majitel nechal dát ze svého starého z roku 84. Když mi ho prodával, letos v létě, za směšných 3000kč, varoval mě, že motor nic moc, že nalítal 350tisíc a v nové karoserii skoro 100tisíc. Po koupi, jsem nechal přetěsnit vstřikovací čerpadlo za 2000Kč a zkontrolovat a seřídit vstřiky. Při měření kompresních tlaků jsem došel k hodnotám kolem 25Atm/válec a v podstatě,kdyby nedělali jezeďáci spojku a blbě, tak je to auto v pohodě. Je fakt, že cejtí každé kilo navíc, když jedu sám, nebo ve dvou, Bedřichovku vyhupne na 5stupeň s 110Km/h na horizontu, když je plnej, tak za 4 a nahoře tak kolem stovky, víc nedá. Pohodový je že jezdí tady v kopcích okolokomínovky pod pět na sto, což mi vyhovuje.
Mám ropáčka,:-p je to karoserie z 92 a motorek si předešlý majitel nechal dát ze svého starého z roku 84. Když mi ho prodával, letos v létě, za směšných 3000kč, varoval mě, že motor nic moc, že nalítal 350tisíc a v nové karoserii skoro 100tisíc. Po koupi, jsem nechal přetěsnit vstřikovací čerpadlo za 2000Kč a zkontrolovat a seřídit vstřiky. Při měření kompresních tlaků jsem došel k hodnotám kolem 25Atm/válec a v podstatě,kdyby nedělali jezeďáci spojku a blbě,;-) tak je to auto v pohodě. Je fakt, že cejtí každé kilo navíc, když jedu sám, nebo ve dvou, Bedřichovku vyhupne na 5stupeň s 110Km/h na horizontu, když je plnej, tak za 4 a nahoře tak kolem stovky, víc nedá. Pohodový je že jezdí tady v kopcích okolokomínovky pod pět na sto, což mi vyhovuje.:-d
Muj je podobny karoserie 90 motor 85... Jezdil jsem s nim 160 (ale je tam prevodovka z 1.7D se zpateckou dozadu, mozna je pomalejsi), vic to neda, ale jet s nim 130 neni zadny problem..
Muj je podobny karoserie 90 motor 85... Jezdil jsem s nim 160 (ale je tam prevodovka z 1.7D se zpateckou dozadu, mozna je pomalejsi), vic to neda, ale jet s nim 130 neni zadny problem..